Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان گفت: جهادگران گروه جهادی شهید حججی در ایام نوروز اردوی جهادی عمرانی و آموزشی در روستا‌های ویدوج و اوزار برگزار کردند.

جواد پورپیرعلی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به شناسایی مناطق محروم این شهرستان در روستا‌های اوزار و ویدوج، اظهار کرد: در این شناسایی خانواده‌هایی را پیدا کردیم که تسهیلات طرح مسکن محرومان هم پاسخگوی نیازشان نبود و به همین دلیل در ایام نوروز اردوی جهادی عمرانی را با هدف حمایت از این خانواد‌ها برنامه ریزی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پورپیرعلی بیان کرد: هسته عمرانی گروه جهادی شهید حججی دانشگاه کاشان در قالب اردوی ۸ روزه در اوایل اسفند سال گذشته به منطقه اعزام شدند و ساخت منزل یک خانواده بی سرپرست را آغاز کردند. این پروژه تا مرحله کاشی کاری انجام شد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان ادامه داد: ساخت بخش‌های باقیمانده این پروژه در اردوی دوم و با حضور حدود ۳۰ نفر از جهادگران و در ایام نوروز انجام شد.

وی با بیان اینکه جهادگران دانشجوی دانشگاه کاشان در ایام نوروز خدمات فرهنگی و آموزشی نیز ارائه دادند، گفت: هسته آموزشی گروه جهادی شهید حججی کلاس‌های درسی برای دانش آموزان ابتدایی و متوسطه اول که از تحصیل بازمانده بودند، برگزار کردند.

پورپیرعلی گفت: هسته فرهنگی این گروه جهادی در ایام نوروز به خانواده‌ها آموزش‌هایی برای مشاغل خانگی ارائه داد. همچنین یک نفر روانشناس در ایام برگزاری اردوی جهادی در منطقه حضور پیدا می کرد و به خانواده‌ها مشاوره می‌داد.

وی با بیان اینکه در اردوی جهادی اسفندماه ساخت یک منزل به صورت کامل با نظارت جهادگران و حمایت بنیاد مستضعفان کلید خورد، گفت: هدف ما این است که خانواده‌های روستایی را در ساخت و تکمیل این خانه‌ها دخیل کنیم و به همین دلیل در انجام پروژه‌های جهادی در ایام نوروز، برای برخی از خانواده‌ها مصالح مورد نیاز را تأمین کردیم و ساخت یا تعمیر منزل را به عهده آنان گذاشتیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی اصفهان دانشگاه کاشان اردوی جهادی گروه جهادی شهید حججی دانشگاه کاشان ایام نوروز اردوی جهادی خانواده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۹۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، روایت کردن کار‌های خوب و مهربانی حال انسان را خوب می‌کند چه برسد بخواهی کار خوب انجام دهی، انسان‌هایی که تمام تلاش شان را می‌کنند تا بتوانند گره از مشکلات مردم باز کنند و مرهمی بر زخم مردم بگذارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • ارائه ۱۰ میلیارد تومان خدمات از سوی کمیته امداد در سال گذشته
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل
  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • ارائه اطلاعات ساخت و سازها به کارگروه ساماندهی
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل + فیلم