Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@23:38:08 GMT

امداد رسانی هلال احمر به ۲۶۹ نفر/حوادث جاده ای افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۷۱۷۶۸

امداد رسانی هلال احمر به ۲۶۹ نفر/حوادث جاده ای افزایش یافت

به گزارش خبرنگار مهر؛ محمدرضا رضایی صبح یکشنبه در نشست خبری با اشاره به اجرای طرح امداد و نجات نوروزی از ۲۵ اسفندماه ۹۹ در استان خراسان جنوبی اظهار کرد: نیروهای امدادی طی ۲۰ روز گذشته به ۸۱ حادثه امدادرسانی کردند.

وی ادامه داد: از مجموع حوادث رخ داده ۷۹ درصد جاده ای، ۱۲ درصد شهری، چهار درصد کوهستانی و پنج درصد مربوط به سایر حوادث بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ۲۶۹ نفر در این ایام دچار حادثه شدند، افزود: از این تعداد ۲۱۳ نفر در حوادث جاده ای، ۲۹ نفر در حوادث شهری، ۱۹ نفر در ارتفاعات، شش نفر در استخرهای ذخیره آب و دو نفر بصورت حضوری خدمات دریافت کرده اند.

وی با بیان اینکه امدادگران ۵۴ نفر را در حوادث رخ داده نجات دادند، عنوان کرد: تعداد هفت نفر از این افراد به صورت سرپایی درمان و ۴۷ نفر به مراکز درمانی انتقال داده شده اند.

رضایی با اشاره به اینکه ۲۸۳ نفر از نیروهای عملیاتی در قالب ۱۱۳ تیم جهت امدادرسانی در این حوادث حضور یافتند، گفت: همچنین تعداد ۶۶ دستگاه خودرو آمبولانس و ۴۴ دستگاه خودروی نجات در این عملیات ها به کارگیری شده است.

وی با بیان اینکه ۱۴ مورد عملیات فنی رها سازی در این مدت انجام شده است، اظهار کرد: بیشترین حوادث رخ داده به ترتیب مربوط به شهرستان های نهبندان، طبس و قاین بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه کل حوادث نسبت به مدت مشابه در دوره قبل ۷ درصد کاهش داشته است، گفت: علی رغم این کاهش حوادث جاده ای پوشش داده شده توسط هلال احمر با افزایش ۱۰۶ درصدی همراه بوده است.

کد خبر 5180809

منبع: مهر

کلیدواژه: هلال احمر خراسان جنوبی محمدرضا رضایی طرح نوروزی هلال احمر ویروس کرونا شیوع کرونا روز طبیعت آمار کرونا کرمانشاه اراک بوشهر 12 فروردین گرگان محدودیت های کرونایی تردد وسایل نقلیه ستاد ملی مقابله با کرونا خطبه های نماز جمعه سانحه تصادف هلال احمر جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۱۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: تلاش برای نجات ۹ نفر گرفتار از سیلاب در این شهرستان توسط نجاتگران هلال احمر ادامه دارد.

حمدعلی کاوسی صبح شنبه ۸ اردیبهشت به خبرنگاران اظهار کرد: طی تماس تلفنی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان، در مناطق چاه‌های عشایری بغداده سرایان درخواست کمک شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر افزود: بلافاصله دو تیم سیلاب از جمعیت هلال‌احمر شهرستان سرایان و پایگاه شهیدان وطن‌خواه سه‌قلعه به محل اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: تاکنون به ۳ نفر از این افراد دسترسی پیدا شده و توسط امدادگران هلال‌احمر به منطقه امن انتقال داده شده‌اند.

کاوسی گفت: تلاش برای نجات ۶ نفر دیگر نیز ادامه دارد.
وی تصریح کرد: این عملیات از ساعت ۱۹ امشب آغاز و به دلیل دسترسی دشوار جاده‌ها و مسیرهای تردد، هنوز ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی تاکید کرد: تیم‌های امدادی سیلاب هلال احمر سرایان به دنبال هشدار سطح نارنجی هواشناسی در حال آماده باش هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده
  • آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • کرمانشاه به مرکز امداد منطقه غرب کشور تبدیل شود
  • امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان
  • تلاش برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب مناطق عشایری سرایان
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب سرایان