Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@22:07:41 GMT

شوخی مانوئل نویر درباره مهارت‌های خیاطی‌اش

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۷۲۵۵۸

شوخی مانوئل نویر درباره مهارت‌های خیاطی‌اش

در پیروزی 1-0 بایرن مونیخ برابر لایپزیش در شب گذشته نویر بازی را با تلاش برای دوختن تور دروازه خود آغاز کرد و با یک کلین شیت به پایان رساند.

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ با پیروزی 1-0 برابر لایپزیش موفق شد با تشکر از تک گل لئون گورتزکا فاصله خود در صدر جدول را با این تیم به هفت امتیاز برساند. هر دو تیم در این بازی شانس های زیادی روی دروزاه یکدیگر خلق کردند اما در پایان این نویر بود که توانست پس از چندین سیو دیدنی، کلین شیت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای بازی اما اتفاقی عجیب سوت آغاز بازی را در ردبول آرنا به تعویق انداخت؛ تور دروازه بایرن مونیخ در طول گرم کردن دو تیم سوراخ شده بود!

مانوئل نویر اما از حوله خود استفاده کرد و شش هفت دقیقه ای مشغول دوختن سوراخ تور دروازه توسط حوله خود بود. البته تلاش های نویر در پایان بی نتیجه ماند و داور دستور داد که حوله را باز کنند و تور دروازه را درست و حسابی تعمیر کنند.

پس از پایان بازی کاپیتان بایرن مونیخ درباره خلاقیت نبوغ آمیزی که در ابتدای بازی به خرج داده بود دست به شوخی زد.

 

 

 

نویر گفت: "فکر کنم من در رختکن بودم که تور پاره شد. حوله به نظر داور زیاد مطمئن نیامد و او خواست که تور دروازه را با کابل ببندند. هر چند که ما خودمان دروازه را بسته بودیم."

نویر پیش از این نیز به خاطر تاکتیک های مختلفی که در بسته نگه داشتن دروازه اش به کار می بردف شهرت داشت اما این شاید نخستین باری بود که کاپیتان بایرن مونیخ را در تلاش برای تعمیر تور دروازه آن هم پیش از چنین مسابقه سرنوشت ساز و مهمی در بوندسلیگا می دیدیم.

نویر از نحوه سازماندهی و بازی بایرن تحت تأثیر قرار گرفته بود؛ بازیکنان این تیم اجازه ندادند تا لایپزیش در نیمه اول موقعیت های زیادی داشته باشد. نیمه دوم اما داستان کمی متفاوت بود و نویر چندین بار مجبور شد تا برای نجات دروازه عکس العمل نشان دهد. مهمترین موقعیتی که روی دروازه بایرن خلق شد روی ضربه تماشایی سابیتزر بود که با یک سیو تماشایی از نویر رو به رو شد.

 

 

نویر افزود: "در نیمه اول شانس خلق موقعیت به لایپزیش ندادیم. در نیمه دوم اما لایپزیش جلوتر آمد و تهاجمی تر بازی کرد و کمی به دردسر افتادیم. ما همیشه می خواهیم که روی زمین بازی کنیم اما گاهی پاس های بلند تنها چاره است.

این قدم مهمی در رسیدن به فهرمانی بود. نمی خواهیم اجازه دهیم که قهرمانی را از ما بگیرند."

بایرن مونیخ اکنون با هفت امتیاز بیشتر صدرنشین بوندسلیگا است اما مثل همیشه هنوز هیچ چیز قطعی نیست.

بایرن مونیخ مانوئل نویر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ مانوئل نویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۲۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی بایرن و شکست عجیب بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا

بایرن مونیخ در هفته سی و یکم رقابت های بوندسلیگا با درخشش هری کین به پیروزی دست پیدا کرد و دورتموند هم شکست سنگینی را متحمل شد.

به گزارش ایسنا، در هفته سی و یکم رقابت های بوندسلیگا ۴ بازی برگزار شد که در حساس ترین بازی بایرن مونیخ در ورزشگاه خانگی خود آینتراخت فرانکفورت پذیرایی کرد و با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کرد.

هر دو گل بایرن مونیخ را در این بازی هری کین به ثمر رساند تا به رکورد خیره کننده خود در گلزنی ادامه دهد. او در این فصل ۳۵ گل به ثمر رسانده است.

بایرن مونیخ با پیروزی که در این بازی به دست آورد جایگاه خود را در رده دوم جدول رده‌بندی مستحکم تر کرد.

و اما در دیگر بازی حساس یک نتیجه عجیب رخ داد به طوریکه بوروسیا دورتموند که به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کرده با نتیجه ۴ بر ۱ برابر لایپزیگ شکست خورد.

دورتموند با این شکست سنگین با ۵۷ امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

نتایج دیگر دیدارها 

فرایبورگ ۱- وولفسبورگ ۲

آگزبورگ ۰- وردربرمن ۳

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آژاکس را که می‌بینم، حالم بد می‌شود
  • هری کین: بلینگام فصل فوق‌العاده‌ای داشته است؛ امیدوارم مقابل رئال مادرید گلزنی کنم
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت (بوندسلیگا آلمان 2023/24)
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ و فرانکفورت + فیلم
  • پیروزی بایرن و شکست عجیب بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا
  • لایپزیش 4-1 دورتموند: خوش به حال پی‌اس‌جی!‏
  • شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم
  • کنترل توپ زیبای مانوئل نویر در تمرینات بایرن مونیخ (فیلم)
  • کنترل توپ زیبای مانوئل نویر در تمرینات بایرن مونیخ / فیلم
  • هشدار ستاره رئال: فقط بازی با بایرن!