Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@21:36:15 GMT

منع ورود مسافر از مرز باشماق تا ۲هفته دیگر تمدید شد

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۸۳۷۹۵

منع ورود مسافر از مرز باشماق تا ۲هفته دیگر تمدید شد

گروه استان‌ها - مدیرکل گمرک باشماق مریوان گفت: ممنوعیت ورود مسافران از مرز باشماق از امروز به مدت دو هفته تمدید شد. - اخبار استانها -

فرید حق‌پناه در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار تسنیم در  مریوان ، از تمدید ممنوعیت تردد در مرز باشماق خبر داد و اظهار داشت: ممنوعیت ورود مسافران از مرز باشماق از امروز مجدداً برای دو هفته تمدید شده تا از ورود مسافران از عراق به کردستان جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این تصمیم براساس درخواست وزارت بهداشت و تصمیمات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا اتخاذ شده است، افزود: وضعیت ورودی و خروجی‌های استان کردستان در حال کنترل و مدیریت است.

مهم‌ترین مرز رسمی ایران و عراق در گیر و دار مشکلات 15ساله؛ آیا مشکلات "مرز باشماق" ساماندهی می‌شود؟+فیلمبرکات بی‌بدیل طرح شهید سلیمانی در خراسان رضوی/غربالگری‌ها ادامه دارد

مدیرکل گمرک باشماق مریوان تصریح کرد: البته فعالیت و تبادلات تجاری ایران و عراق از طریق مرز باشماق کماکان برقرار و هیچ‌گونه مشکلی نیست.

انتهای پیام/493/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مرز باشماق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۳۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورودی شهر مریوان با انجام تعریض باند موجود بهسازی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، جهانگیر الیاسی ظهر دوشنبه در بازدید از پروژه تعریض ورودی مریوان، از ایمن سازی ورودی شهر مریوان با انجام تعریض طرفین باند موجود و ایجاد چهار خطه در این محدوده خبر داد.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان با اشاره به پیشرفت مناسب در عملیات اجرایی تعریض ورودی شهر مریوان اظهار امیدواری کرد با اجرای این تعریض، ضمن بهبود شرایط ترافیکی مسیر، وضعیت ایمنی این محور ارتقا یابد.

الیاسی گفت: مسیر در دست بهسازی دو کیلومتر است که با تعریض طرفین باند موجود و رساندن عرض نهایی آسفالت به ۲۲ متر، بهبود وضع موجود را شاهد خواهیم بود.

کد خبر 6092165

دیگر خبرها

  • بازدید بیش از ۶۱ هزار مسافر کشتی کروز طی ۳ ماه از ترکیه
  • افزایش ۹۰ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار
  • واکنش رییس سازمان انرژی به شایعه ممنوعیت ورود بازرسان آژانس
  • ورود مسافران خارجی از مرز بیله‌سوار ۱۰۳ درصد افزایش یافت
  • اطلاعیه جدید وزارت حمل و نقل عراق درباره انتقال مسافران از اروند رود
  • حل مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی به ایران
  • شرایط جدید ورود وسایل نقلیه اتباع خارجی به ایران
  • ممنوعیت ورود موتورسیکلت‌ به بازار اصفهان از ۱۷ اردیبهشت/بودجه مرمت بازار ۵ برابر شد
  • ورودی شهر مریوان با انجام تعریض باند موجود بهسازی می‌شود
  • تمدید ۳۴ پروانه اشتغال مسافربری و باری در شهرکرد