Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-28@22:00:46 GMT

واکسیناسیون المپیکی ها از هفته آینده

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۸۵۷۱۷

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته هفته آینده به ورزشکاران المپیکی واکسن کرونا تزریق می‌شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مهدی علی‌نژاد افزود: یکی از موضوعات مهم و دغدغه‌هایی که در ستاد عالی المپیک و پارالمپیک داشتیم و از تاکیدات وزیر ورزش بود بحث واکسینه کردن ورزشکاران قبل از اعزام به بازی‌ها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی ادامه داد: هرچند کمیته بین‌المللی المپیک و کمیته بین‌المللی پارالمپیک تاکید بسیار جدی برای اینکار داشتند، ولی الزام آور نبود. اما طبعا شرایط کسانی که باید در المپیک و پارالمپیک حضور داشته باشند متفاوت است و باید واکسینه بشوند.  معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزیر ورزش با اشاره به آمادگی واکسینه کردن ورزشکاران پارالمپیکی قبل از سال جدید افزود: فقط به علت اینکه باید ورزشکاران بصورت تجمیع در یک روز و یکجا حضور داشته باشند به ۱۵ فروردین موکول شد. دیروز حدود ۱۰۴ نفر از ورزشکاران، مربیان و کادر سرپرستی واکسینه شدند.   هفته آینده نوبت المپیکی‌ها است   علی نژاد با اشاره به نامه‌ای که به وزارت بهداشت ارسال کرده است، گفت: هماهنگی‌های لازم برای المپیکی‌ها انجام شده و امروز ۱۶ فروردین نامه مربوط به تعداد نفرات و اسامی آن‌ها به دکتر رئیسی ارسال کردم. جا دارد از ایشان، دکتر گویا و همکارانشان تشکر کنم که همکاری و کمک شایانی به ما کردند.  معاون وزیر ورزش افزود: با توافقات صورت گرفته برای ورزشکارانی که کسب سهمیه کردند و یا قرار است در رویداد‌های کسب سهمیه شرکت کنند، ورزشکارانی که در بعضی رشته‌ها سهمیه به وسیله کشور بدست آمده و فرد می‌تواند عوض بشود و افرادی که احتمال حضور دارند واکسن می‌شوند.  وی گفت: هفته آینده ۲۹۲ نفر واکسینه می شوند و امیدوارم با اینکار دغدغه ورزشکاران برطرف شود. البته ورزشکارانی که واکسن زدند باید بدانند نوبت دوم هم دارند و حدود ۲۸ روز بعد این واکسیناسیون باید انجام شود.  علی‌نژاد ادامه داد: تا آن موقع باید همه شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند، چون ایمنی بعد از نوبت دوم شکل می گیرد.   خبرنگاران اعزامی هم واکسینه می شوند    معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزیر ورزش گفت: لیست افرادی که به وزارت بهداشت معرفی شدند شامل خبرنگاران اعزامی هم می‌شود و اصولا کادر سرپرستی، کادر خبری، کادر فنی و ورزشکاران همه واکسیناسیون می‌شوند. برچسب ها: المپیک ، تیم اعزامی ، ورزشکاران ، کادر فنی ، خبرنگاران ، واکسیناسیون ، کرونا ، کمیته ملی المپیک

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: المپیک تیم اعزامی ورزشکاران کادر فنی خبرنگاران واکسیناسیون کرونا کمیته ملی المپیک هفته آینده وزیر ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۵۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!

به گزارش "ورزش سه"، میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران که چند ماهی است مرد اول این فدراسیون شده، از همان روز اول با انگیزه و تلاش فراوان به میدان آمده و با تجربه‌ای که از دوران قبل از ریاستش در فدراسیون کسب کرده به دنبال موفقیت تیم ملی است.

او که دیروز در تمرینات تیم ملی والیبال ایران حاضر شد، کار شاگردان پائز را دنبال کرد و به آنها روحیه داد. تقوی که برای ملی پوشان در صورت المپیکی شدن پاداش‌های ویژه‌ای در نظر گرفته است، نمی‌خواهد کارنامه کاری‌اش در ابتدای دوران ریاست بر فدراسیون با ناکامی و عدم حضور در المپیک رقم‌ بخورد.

باید دید میلاد تقوی دومین رئیس فدراسیون در تاریخ والیبال ایران پس از محمدرضا داورزنی خواهد شد که تیمش سهمیه المپیک کسب کند یا باید چهار سال دیگر برای تحقق این امر صبر کند. قطعا او از اهمیت المپیکی شدن به‌عنوان تنها سهمیه تیمی باقی‌مانده برای کاروان ورزشی ایران با خبر است و تمامی امکانات را برای موفقیت ملی پوشان مهیا خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • شرط اعزام حسن یزدانی به المپیک پاریس اعلام شد
  • تعیین تکلیف حسن یزدانی برای المپیک پاریس
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • شرایط حضور حسن یزدانی در المپیک پاریس مشخص شد
  • تشریح اقدامات بسیج ورزشکاران در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی
  • کامران همچنان امیدوار به المپیک (عکس)
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!
  • ۱۳ هزار سگ صاحب‌دار در کهگیلویه و بویر احمد واکسینه شدند