Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-30@05:25:02 GMT

مرگ دلخراش دو نفر در تصادف بزرگراه آزادگان

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۸۶۸۳۷

مرگ دلخراش دو نفر در تصادف بزرگراه آزادگان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مرگ دو نفر و مصدوم شدن یک تن در پی وقوع تصادف در بزرگراه آزادگان خبر داد.

سید جلال ملکی ، در این باره اظهار کرد:‌ ساعت ۱۲:۰۶ ظهر روز جاری یک مورد حادثه تصادف در مسیر شرق به غرب بزرگراه آزادگان، بعد از بلوار خلیج به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله پس از آن دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:‌ در محل مشاهده شد یک دستگاه خودرو سوزوکی، با سه سرنشین هنگام حرکت به دلایل نامشخصی به شدت با قسمت عقب یک دستگاه کامیونت ایسوزو که بار داشته برخورد کرده است. بر اثر این حادثه خودرو سوزوکی آسیب می بیند و تقریبا بخش زیادی از سقف خودرو کنده و قسمت جلو و اتاق خودرو نیز متلاشی می شود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران اظهار کرد:‌ یک آقا و دو خانم سرنشین سوزوکی بودند. راننده آقا در خودرو ویران شده،‌ پشت فرمان محبوس شده بود و افراد عبوری پیش از رسیدن آتش نشانان دو خانم سرنشین را از خودرو خارج کرده بودند.

ملکی ادامه داد:‌ آتش نشانان همزمان با ایمن سازی محل، راننده را که مردی حدودا ۶۰ ساله بود از خودرو خارج کردند که مشخص شد وی جان خود را از دست داده است. از دو خانمی که از داخل خودرو خارج کردند نیز یک زن حدودا ۳۰ ساله جان خود را به دلیل شدت جراحات وارده از دست داده بود. سرنشین دیگر که خانمی تقریبا ۵۰ ساله بود دچار مصدومیت شده اما زنده بود.

وی گفت: بر اثر این حادثه ترافیک سنگینی ایجاد شده بود، که با انتقال خودرو ها به محلی امن،‌ محدوده وقوع حادثه برای بررسی علت به عوامل پلیس راهور تحویل داده شد.

ملکی در پایان اظهار کرد: در نهایت دو نفر جان خود را از دست دادند و یک نفر مصدوم شد. این عملیات در ساعت ۱۲:۵۷ به پایان رسید.ایسنا

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۶۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر نجات خودروی گرفتار شده در رودخانه | ۶ سرنشین نجات پیدا کردند | ویدئو

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین، مدیرعامل هلال‌احمر کرمانشاه گفت: با امداد نیروهای هلال‌احمر، خودروی گرفتار در رودخانه زمکان ثلاث‌باباجانی با ۶ سرنشینش نجات یافت.

محمدباقر محمدی اظهار کرد: ساعت ۱۱:۴۶ روز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳، طی اعلام تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات ۱۱۲ کرمانشاه مبنی بر گیر افتادن خودرو نیسان‌وانت در بستر رودخانه زمکان از توابع شهرستان ثلاث‌باباجانی و گرفتار شدن ۶ نفر در خودروی فوق، بلافاصله تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات دره‌شهر ثلاث‌باباجانی به پشتیبانی شعبه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: پس از دسترسی تیم عملیاتی به خودرو، عملیات نجات خانواده ۶ نفره آغاز و با تلاش نیروهای امدادی افراد به محل امن منتقل شده و وانت نیسان نیز به وسیله خودروهای کمک‌دار جمعیت هلال‌احمر از رودخانه بیرون کشیده شد.

کد خبر 847391 منبع: فارس برچسب‌ها سيل خبر مهم هلال احمر استان کرمانشاه خودرو حوادث ایران

دیگر خبرها

  • هر کیلومتر آسفالت ۳.۵ میلیارد تومان هزینه دارد
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • تصادف زنجیره‌ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • تصادف زنجیره ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران
  • دومین تصادف وزرای اسرائیل در 24 ساعت گذشته
  • امدادرسانی به خودروی گرفتار شده در رودخانه زمکان با ۶ سرنشین (فیلم)
  • افتتاح دو طرح عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • تصاویر نجات خودروی گرفتار شده در رودخانه | ۶ سرنشین نجات پیدا کردند | ویدئو