Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، اسماعیل بایبوردی عصر دوشنبه در نشست ستاد مدیریت و مقابله با کرونای آران و بیدگل افزود: از ۹۶۱ بازرسی انجام شده، ۷۲۷ بازرسی از مرکزهای تهیه و توزیع مواد غذایی و ۲۳۴ بازرسی از مکان‌های عمومی صورت گرفت که ۷۹۴ کیلوگرم مواد غذایی غیرقابل مصرف جمع‌آوری و ۸۸ مورد هم تخلف بهداشتی مشاهده شد که اقدام‌های قانونی در این خصوص انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به طرح تشدید بیماریابی، نظارت و رهگیری در گام چهارم بسیج ملی طرح شهید قاسم سلیمانی در این شهرستان ادامه داد: در این طرح مراقبت ویژه سالمندان، زنان باردار و بیماران کرونا در نوروز ۱۴۰۰ از سوی شبکه بهداشت و درمان شهرستان و همکاری برخی ادارهای مربوطه انجام شده است.

وی ادامه داد: در مدت اجرای این طرح، ۶۵ سالمند مشکوک به کووید ۱۹، ۶ مورد از زنان باردار مشکوک به بیماری حاد تنفسی و از یکهزار و ۴۲۳ مورد آزمایش انجام شده، ۶۶ مورد آزمایش مثبت در طرح رهگیری بیماران مثبت کووید ۱۹ در تشدید گام چهارم بسیج ملی طرح شهید حاج قاسم سلیمانی گزارش شده است.

هشدارها و ممنوعیت‌های کرونایی

فرماندار آران و بیدگل با هشدار نسبت به روند افزایش شیوع کرونا و وضعیت نارنجی شهرستان گفت: بی‌احتیاطی و رعایت نکردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی می‌تواند منجر به جولان دوباره کرونا در این شهرستان شود و وضعیت شهرستان به قرمز تغییر یابد.

وی با اشاره به چرخش ویروس جهش یافته در مناطق مختلف کشور، از شهروندان خواست تا دستورالعمل‌های و هشدارهای ستاد ملی، استانی و شهرستانی ستاد مقابله با کرونا را جدی بگیرند، ماسک بزنند و فاصله اجتماعی را رعایت و پروتکل‌ها را اجرایی کنند.

بایبوردی بار دیگر بر اعمال محدودیت‌های کرونایی در وضعیت نارنجی این شهرستان تاکید کرد و گفت: در راستای کاهش تجمع‌ها و قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا، تشییع فوت‌شدگان، اطلاع‌رسانی و اعلام آن به صورت پیامکی و دیگر ابزارهای اطلاع‌رسانی به شهروندان ممنوع است.

وی با توجه به ممنوعیت برگزاری نمازجمعه، جماعت و آیین‌های آیینی و مذهبی در آران و بیدگل از امامان جمعه و جماعات، روحانیان، مسوولان هیات‌های مذهبی، آستان مقدس بقاع متبرکه و آرامستان‌های شهرستان خواست تا در این خصوص همکاری حداکثری لازم را با ستاد مقابله با کرونای داشته باشند.

فرماندار آران و بیدگل خروج خودروهای شخصی با پلاک بومی این شهرستان به سایر شهرها و همچنین ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به شهرستان آران و بیدگل را ممنوع اعلام کرد و افزود: در این خصوص پلیس راهنمایی و رانندگی با متخلفان برخورد و رانندگان متخلف جریمه ۵۰۰ هزار تومانی می‌شوند.

وی یادآورد شد: تردد خودروهای شخصی از ساعت ۲۲ تا سه بامداد نیز در شهرستان آران و بیدگل ممنوع و رانندگان متخلف در صورت تردد، از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی ۲۰۰ هزارتومان جریمه می‌شوند.

بایبوردی تصریح کرد: فعالیت تجاری، بازرگانی و خدماتی مشاغل گروه‌های سه و چهار در شهرهای دارای وضعیت نارنجی و از جمله شهرستان آران و بیدگل متوقف می‌شود که در صورت رعایت نکردن این موضوع، واحد صنفی متخلف پلمب می‌شود.

وی ادامه داد: بر پایه بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور در شهرهای با وضعیت نارنجی یک سوم کارمندان مشاغل ضروری باید به صورت دورکاری کارهای محوله را انجام بدهند و در سایر اداره‌ها هم باید نیمی از کارمندان به صورت دورکاری فعالیت کنند.

به گفته وی، همچنان تمامی مراکز آموزشی شامل مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، آموزشگاه‌های خصوصی و حوزه‌های علمیه در شهرستان آران و بیدگل تا اطلاع بعدی تعطیل است.

شهرستان آران و بیدگل با جمعیت بیش از ۱۰۳ هزار نفر، در فاصله نزدیک به ۲۱۵ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

برچسب‌ها فرمانداران کاشان آران وبیدگل محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرمانداران کاشان آران وبیدگل فرمانداران کاشان آران وبیدگل محدودیت های کرونا اخبار کنکور شهرستان آران و بیدگل وضعیت نارنجی انجام شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۰۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند

 معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از انجام گشت مشترک بازرسی از واحد‌های صنفی لوازم کشاورزی شهرستان جیرفت و برخورد با واحد‌های صنفی متخلف خبر داد.

محمدعلی توکلی با اعلام این خبر افزود: کشت مشترک بازرسان و‌کارشناسان اداره کل صمت جنوب کرمان به همراه کارشناسان سازمان جهادکشاورزی جنوب کرمان با بازرسی از ۸ واحد صنفی لوازم کشاورزی بعمل آمد که متصدیان ۳ واحد صنفی متخلف به دلیل داشتن تخلفاتی نظیر گران‌فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور صورت حساب و عدم ارائه فاکتور خرید، ضمن ثبت تخلفات آنان در سامانه تخلفات صنفی و تعزیراتی، متصدیان به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است
  • بیش از ۷۰ درصد جمعیت کردستان از خدمات وزارت کار بهره‌مند هستند
  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل
  • کشف قاچاق چوب در پارسیان
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند
  • فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل