Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-04@03:16:39 GMT

عنابستانی در شکایت از سرباز سیلی خورده دلیلی ندارد!

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۹۶۶۲۲

عنابستانی در شکایت از سرباز سیلی خورده دلیلی ندارد!

دستان عنابستانی در شکایت از مامور راهور خالی است .

 رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در ارتباط با پرونده شکایت عنابستانی از سرباز راهور گفت: آقای عنابستانی هنوز دلیل و مدرکی مبنی بر این‌که سرباز مشکل و قصوری داشته ارائه نکردند و اگر دلیلی بیاورند رسیدگی می‌کنیم.

به گزارش رکنا، حجت‌الاسلام شکرالله بهرامی در آیین معارفه دادستان نظامی استان تهران در جمع خبرنگاران در ارتباط با طرح بازگشت به سنگر و خبرهای جدید در رابطه با این طرح گفت: ما این طرح را به این منظور طراحی کردیم که سربازان تصور نکنند که حالا که از خدمت سربازی فرار کردند دیگر نمی‌توانند برگردند، بعضی از آن‌ها از این موضوع می‌ترسیدند، ما کفتیم به سنگرهای خود برگردید و خدمت خود را تمام کنید و بعد از پایان خدمت از معافیت‌های قانونی برخوردار می‌شوید بنابراین آن‌هایی که هنوز به خدمت برنگشتند، برگردند و تا الان بیش از ۳۰ هزار نفر در مدت کمتر از دو سال برگشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرونده شکایت عنابستانی به کجا رسید؟

وی افزود: این ۳۰ هزار نفر فرار از خدمت داشتند و خدمت خود را انجام دادند و از معافیت‌ها هم بهره‌مند شدند. به لحاظ اقدامات پیشگیرانه‌ای که انجام دادیم فرار از سربازی کم شده است که این نتیجه خوشایندسازی محیط خدمت، لباس‌ها، غذاها و... و برخورد مسئولان با آن‌ها بوده که بسیار کارساز بوده است.

بهرامی در ارتباط با آخرین جزئیات پرونده هواپیمای اوکراینی گفت: کار این پرونده در دادسرا تمام شده است، کیفرخواست امضا شد و ان‌شاءالله در دادگاه در سال جدید رسیدگی می‌شود.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در ارتباط با پرونده شکایت عنابستانی از سرباز راهور گفت: آقای عنابستانی هنوز دلیل و مدرکی مبنی بر این‌که سرباز مشکل و قصوری داشته ارائه نکردند و اگر دلیلی بیاورند رسیدگی می‌کنیم.

وی در رابطه با سرباز گیلانی و سوءاستفاده از این قضیه گفت: همه ما وظیفه داریم در چارچوب اخلاق رفتار کنیم و مجموعه اسلام اصول دین، فروع دین و اخلاق است و همه باید در قالب اخلاق رفتار کنیم.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا عنابستانی عنابستانی هواپیمای اوکراینی اخبار حوادث سیلی سقوط هواپیمای اوکراینی عنابستانی مامور راهور سهام عدالت قیمت خودرو کرونا عکس ایران بازیگر سینما و تلویزیون کرونا قتل فیلم اهواز بازداشت خودکشی دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۶۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود ترکیه به عنوان حامی در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه اسرائیل

گرچه آفریقای جنوبی بود که برای نخستین بار طرح شکایت از رژیم صهیونیستی به اتهام نسل کشی فلسطینیان در باریکه غزه را در دیوان بین المللی دادگستری مطرح ساخت، اما طی ماه‌های اخیر کشور‌های زیادی در جهان به عنوان خواهان (یکی از طرف‌های شکایت) خود را وارد این پرونده کرده و به خوانده (اسرائیل) حمله کرده‌اند. 

به گزارش الجزیره، ترکیه به تازگی از ملحق شدن به کارزار شکایت از اسرائیل به دلیل جنایت جنگی در غزه در دیوان بین المللی دادگستری خبر داد. 

براساس بیانیه‌ای که از سوی وزارت خارجه ترکیه منتشر شده است، هاکان فیدان، وزیر خارجه ترکیه می‌گوید که آنکارا تصمیم گرفته است به عنوان حامی از درخواست آفریقای جنوبی علیه رژیم اسرائیل در دیوان بین المللی دادگستری حمایت کند. 

این اقدام پس از آن صورت می‌گیرد که آنکارا به دلیل جنگ غزه موج گسترده‌ای از انتقادات را علیه تل آویو مطرح ساخت به طوری که رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه اسرائیل را یک دولت ترور خواند. 

براساس درخواست موقت دادگاه بین المللی دادگستری که در ماه ژانویه مطرح شد، رژیم صهیونیستی باید از هر گونه اقدامی که پیمان مربوط به نسل کشی را نقض می‌کند، اجتناب کند؛ موضوعی که رژیم صهیونیستی تاکنون کوچکترین اهمیتی به آن نداده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • اعتراض پلیس زنجان به رای شعبه ۹ بازپرسی رد شد
  • کمیسیون اصل ۹۰، مرجع رسیدگی به شکایت‌های مردم
  • شکایت پرسپولیس از آلومینیوم رد شد
  • دلیلی اصلی عدم حضور بهرام افشاری در پایتخت ۷ فاش شد
  • محاکمه مرد رمال به اتهام تعرض به ۵ زن
  • ورود ترکیه به عنوان حامی در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه اسرائیل
  • رسیدگی به پرونده‌های قضایی باحضور رئیس دیوان عدالت اداری کشور
  • دام سیاه مرد رمال برای ۵ زن
  • دام سیاه مرد رمال برای ۵ زن | می‌خواستم شوهر خوبی نصیبم شود اما این مرد...
  • تعرض مرد رمال به زنان به بهانه بخت گشایی