Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-07@02:36:57 GMT

شهادت زندانی بحرینی در زندان‌های آل خلیفه

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۰۷۳۹۱

شهادت زندانی بحرینی در زندان‌های آل خلیفه

جمعیت اسلامی الوفاق بحرین از شهادت یک زندانی بحرینی در زندان "جو" در اثر اهمال کادر پزشکی خبر داد.

 به نقل از سایت المیادین، این نهاد اعلام کرد، عباس مال الله، زندانی سیاسی بحرینی در زندان‌های رژیم آل خلیفه، در نتیجه وضعیت خطرناک، غیرانسانی و سهل انگاری کادر پزشکی به شهادت رسید.

سازمان‌های حقوق بشری مدیریت زندان را به سهل انگاری در امدادرسانی به مال الله متهم و اعلام کردند، انتقال او به بیمارستان "السلیمانیه" با تاخیر صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت کشور بحرین در این خصوص مدعی شد، این بازداشتی پس از اینکه در اثر بیماری قبلی به بیمارستان السلیمانیه منتقل شد به مرگ طبیعی از دنیا رفت.

مقامات بحرین عباس مال الله را ۱۷ مه ۲۰۱۱ در جریان اعتراض به حکومت آل خلیفه بازداشت و به تقریبا ۱۶ سال حبس محکوم کردند. وضعیت سلامتی او از سال ۲۰۱۹به علت وجود ترکش گلوله‌های شلیک شده به وی در زمان دستگیری‌اش از فاصله نزدیک وخیم شد. مال الله بارها بابت عدم دریافت درمان و مراقبت‌های پزشکی در زندان شکایت کرده بود./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: مال الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۷۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«وعده صادق» آغاز تحول در منطقه

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، در مراسم سالروز شهادت  حضرت امام  صادق ( ع)  در سپاه صاحب الامر استان  با تسلیت سالروز شهادت آن امام همام گفت: عصر جدیدی در منطقه آغاز شده که بازیگران اصلی آن پیروان پیامبراعظم صلوات الله علیه وامامان معصوم هستند . 

 آیت الله خاتمی افزود : در همین راستا عملیات «وعده صادق»  نیروهای مسلح کشور علیه رژیم  غاصب  اسرائیل آغاز تحول در منطقه و معادلات سیاسی ونظامی است .

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • آیت‌اللّه العظمی نوری همدانی: اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است/ اسلام «زن‌» را بعنوان اینکه مانند مرد یک انسان کامل است و شایستگی خلیفه الهی بودن را دارد معرفی کرد
  • رهایی دو زندانی از پای چوبه دار در مشگین شهر
  • عفو موردی ۱۴۹ زندانی در کامیاران
  • آزادی زندانی پس از تحمل ۱۵ سال حبس
  • یک زندانی در استان تهران پس از ۱۵ سال حبس آزاد شد
  • مجازات شهادت دروغ در محاکم قضایی چیست؟
  • افزایش مجازات شهادت دروغ در محاکم قضایی
  • فاجعه پنهان نظام پزشکی؛ کادر درمان از بیمارستان‌های دولتی به بخش خصوصی مهاجرت می‌کنند
  • «وعده صادق» آغاز تحول در منطقه