Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستیا نجفی عضو باشگاه آلیک منطقه آزاد قشم با کسب حداکثر امتیاز قهرمان مسابقات بین المللی یوگای آمریکای جنوبی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، سرپرست مدیریت ورزش و جوانان این سازمان با اعلام این خبر گفت: این ورزشکارقشمی دراین مسابقات که به صورت مجازی با شرکت 180 ورزشکار از 18 کشورجهان برگزار شد با کسب 10 امتیاز از 10 امتیاز بر بام قهرمانی این مسابقات ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلیل حق گویان با اشاره به اینکه ستیا نجفی در رشته هنری آکرویوگا این مسابقات به این موفقیت بزرگ دست یافت، افزود: ورزشکار دیگر قشمی یعنی هانیه هلالی نیز در رشته هنری آرتیستیک به مقام دوم این مسابقات دست یافت.

وی این موفقیت های ارزشمند را به جامعه ورزشی ایران بخصوص جامعه فعال و پیشرو قشم تبریک گفت و یادآور شد: ورزشکاران قشم در رشته های مختلف، نه تنها درسطح ملی که در سطح بین المللی، سرآمد هستند و بخصوص بانوان ورزشکار قشمی به رغم محدودیت های مختلف با همت و تلاش های خستگی ناپذیر خود، نام عزیز ایران اسلامی را دراقصی نقاط دنیا بلند آوازه کرده اند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قشم مسابقات بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۸۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از ورزشکار خراسان جنوبی برای حضور در اردوی تیم ملی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان خود را برای حضور در سومین دوره مسابقات هندبال ساحلی نوجوانان آسیا که ۲۵ مهر تا ۱ آبان در بانکوک برگزار می‌شود آماده می‌کند.

دیگر خبرها

  • حضور ۴ ورزشکار خوزستانی در مسابقات قهرمانی پارادوومیدانی جهان
  • کرمان قهرمان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان ایران
  • اردبیل میزبان مسابقات بین‌المللی تکواندوی جام صفوی شد
  • ۲ دوپینگ جدید در کشتی پهلوانی!
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی 
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی
  • تزریق خون جدید در فدراسیون دوومیدانی/کار خوب کاربلدها
  • مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان
  • دعوت از ورزشکار خراسان جنوبی برای حضور در اردوی تیم ملی
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای