Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@03:31:42 GMT

سایبان پارکینگ خودرو از تولیدات بزرگمهر

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۱۰۸۰۴

سایبان پارکینگ خودرو از تولیدات بزرگمهر

با توسعه جوامع بشری و گسترش جمعیت شه نشین، سیستم حمل و نقل و استفاده از وسایل نقلیه شخصی دچار تحول اساسی شده است.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام بزرگمهر، پیرو گسترش جمعیت شهرنشین، توسعه سازمان‌ها، کارخانجات، پارک‌ها و در مجموع فضاهای شهری، اهمیت فراهم آوری پارکینگ وسایل نقلیه موتوری و غیرموتوری را دو چندان نموده است زیرا که تعبیه فضایی مشخص برای پارک این وسایل علاوه بر سهولت تامین امنیت، به زیباسازی محیط شهری و افزایش طول عمر این وسایل نیز کمک می‌نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با در نظر گرفتن موارد فوق، شرکت بزرگمهر در راستای تامین فضاهای سرپوشیده برای پارکینگ وسایل نقلیه موتوری و غیرموتوری، اقدام به طراحی و تولید انواع متنوعی از سایبان خودرو برای مکان‌های مختلف نموده است.

در اینجا لازم است مزایای استفاده از سایبان‌های وسایل نقلیه اشاره شود:

از مزیت‌های استفاده از پارکینگ ماشین در سازمان‌ها و ارگان‌ها می‌توان به جلوگیری از پارک به هم ریخته و پراکنده خودرو کارکنان و مراجعین، اشاره نمود. همچنین با استفاده از سایبان‌ خودرو بزرگمهر در فضاهای پارکینگ، محیط سازمانی دارای نظم شده و به زیبایی محیط می‌افزاید.

سایبان خودرو با سامان دهی فضای پارکینگ، دسترسی همگان به فضاهای موجود را آسان و باعث استفاده بهینه و صرفه جویی در زمان یافتن پارکینگ را موجب می‌شود.

با توجه به قیمت بالای وسایل نقلیه، استفاده صحیح از آن‌ها در کنار اتخاذ امور مراقبتی از آن‌ها موجب افزایش طول عمر و جلوگیری از تخریب آن‌ها در اثر تابش نور خورشید و یا بارش برف و باران می‌گردد.

و در نهایت با انجام فضاسازی پارکینگ‌ها توسط سایبان، تامین امنیت وسایل نقلیه پارک شده نیز تسهیل شده و مراجعین و استفاده کنندگان از فضای تامین شده توسط سایبان با خیالی آسوده از پارکینگ استفاده می‌نمایند.

بنابراین چگونگی طراحی و تولید سایبان خودرو با توجه به فضای پارکینگ و تعداد خودروهایی که به فضای سرپوشیده نیاز دارند می‌بایست مورد توجه قرار گیرد.

نوع طراحی سایبان پارکینگ خودرو رابطه مستقیم با کاربری آن دارد، اینکه آیا این سایبان برای پارکینگ چند خودرو و در متراژ بالا برای ارگان‌ها و سازمان‌ها باشد و یا اینکه سایبان خودرو برای پارک یک یا حداکثر سه خودرو برای  مصارف خانگی مورد استفاده قرار گیرد.

سایبان خودرو اداری باید در موقعیتی مناسب نسبت به درب ورودی قرار گیرد تا مراجعین به راحتی از آن استفاده کنند و از ایجاد ترافیک در هنگام خروج جلوگیری شود. به همین منظور در برخی موارد سایبان‌ها به صور ت دو طرفه طراحی و ساخته می‌شوند. این نوع از سایبان‌ خودرو مستلزم پایه گذاری و صفحه گذاری در زمین بوده و جزو سایبان‌های ثابت شرکت بزرگمهر محسوب می شوند.

شرکت بزرگمهر مفتخر به طراحی و تولید نسل جدید سایبان خودرو به صورت پیچ و مهره‌ای می‌باشد که به دلیل داشتن ویژگی های منحصر به فرد نسبت به دیگر انواع سایبان‌ها مورد توجه و استقبال مشتریان  قرار گرفته است. این نوع از سایبان خودرو بدون نیاز به صفحه گذاری طراحی شده و به سایبان پیچ و مهره‌ای معروف می‌باشند.

امروزه استفاده از سازه های فلزی پیچ و مهره ای و سازه های پیش ساخته در صنعت به نحو چشمگیری افزایش یافته است و تقریبا در اکثر صنایع و ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد.

سایبان‌ پیچ و مهره‌ای خودرو (سایبان پیش ساخته خودرو)، همان گونه که از اسمش پیداست سازه‌ای است که در محیط کارخانه طراحی و تولید شده و پس از انتقال به محل نصب، با استفاده از پیچ و مهره، با حداقل تخریب و در کمترین زمان نصب می‌شود.

به دلیل تولید در کارخانه و با بهره‌گیری از تجهیزات پیشرفته و همچنین تحت نظارت واحد کنترل کیفی، محصول نهایی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

در ادامه به چند مزیت مهم سایبان  خودرو پیچ ومهره ای بزرگمهر اشاره می‌کنیم:

۱) امکان نصب و راه‌اندازی سایبان در حداقل زمان (کمتر از ۲ ساعت)

۲) نصب و راه‌اندازی سایبان با کمترین عملیات عمرانی و بدون نیاز به صفحه گذاری و یا گود برداری.

۳) پوشش سطوح مختلف سایبان توسط رنگ کوره‌ای الکترواستاتیک که از انواع رنگ‌های مقاوم بوده و در برابر خش مقاوم بوده و در اثر تابش نور خورشید دچار تغییر رنگ نمی‌شود.

۴) استفاده از پوشش UPVC در سقف سایبان موجب طول عمر سایبان و تحمل بار بیشتر بر روی آن می‌گردد.

۵) این نوع از سایبان در برابر زلزله و عوامل جوی همچون برف، باران و تگرگ از مقاومت بالایی برخوردار است.

۶) سایبان پیچ و مهره‌ای بزرگمهر قابلیت باز کردن و نصب در محل جدید را دارا می‌باشد.

انتهای رپرتاژ آگهی 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سایبان خودرو طراحی و تولید سایبان خودرو پیچ و مهره ای وسایل نقلیه سایبان ها برای پارک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۰۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۹۰ هزار و ۳۱۹ لیتر انواع سوخت قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد و ۷۷۳ میلیون ریال در گمرگ پرویزخان شهرستان قصرشیرین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان امروز _ یکشنبه شانزدهم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران انتظامی قصرشیرین در گشت زنی‌های هدفمند خود حوالی گمرک پرویزخان و سطح حوزه شهرستان، موفق به شناسایی تعدادی وسایل نقلیه حامل سوخت قاچاق و محل دپو آن‌ها شدند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته از وسایل نقلیه توقیفی و همچنین محل‌های دپو، ۹۰ هزار و ۳۱۹ لیتر انواع سوخت قاچاق از جمله بنزین و گازوئیل کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ارزش محموله‌های سوختی قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۲۰ میلیارد و ۷۷۳ میلیون ریال عنوان و خاطرنشان کرد: در این راستا چهار نفر نیز دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار حاجیان برخورد با پدیده قاچاق به ویژه سوخت و افراد قاچاقچی را از مهم‌ترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه در سال جاری عنوان کرد.

کد خبر 750847

دیگر خبرها

  • (تصاویر) خودروی جذاب و اسپرت انگلیسی در راه ایران؟
  • L90 ایرانی؛ رونمایی از رقیب جدید تارا و دنا
  • خودروی جذاب و اسپرت انگلیسی در راه ایران؟ /عکس
  • قیمت تولیدات ایران‌خودرو در بازار +جدول
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • رانندگی با تنها فراری پلاک ملی ایران چه حسی دارد؟ (فیلم)
  • (عکس) رونمایی رسمی از چری اومودا ۷
  • طرح ترخیص وسایل نقلیه توقیفی از پارکینگ در کیش اجرا شد
  • ترخیص دویست و هشتاد وسیله نقلیه توقیفی از پارکینگ
  • ببینید | رانندگی با تنها فراری پلاک ملی ایران چه حسی دارد؟