Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-29@00:32:05 GMT

نماز جمعه این هفته در استان فارس برگزار نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۱۶۱۵۱

نماز جمعه این هفته در استان فارس برگزار نمی‌شود


به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام حسین ملک مکان شامگاه چهارشنبه گفت: طبق آخرین اعلام ستاد استانی مقابله با کرونا ۱۲ شهرستان در وضعیت نارنجی و ۲۴ شهرستان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.
 
وی اضافه کرد: برای جلوگیری از شیوع کرونا و همچنین حفظ و سلامتی مردم عزیز، جمعه این هفته ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ نمازجمعه در هیچ یک از شهرستان ها و شهرهای استان فارس از جمله شهر شیراز اقامه نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
آیین نمازجمعه در شهرستان‌های قرمز و نارنجی و توابع آن‌ها، یعنی در ۲۲ شهر استان فارس از جمله شیراز، جمعه ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ نماز برگزار نشد.
 
جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مقابله با کرونا گفته بود : پیشنهاد تعطیلی ۲ هفته ای شیراز و فارس، چهارشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ با امضای استاندار فارس به ستاد ملی کرونا ارایه شد.
 
انتهای پیام/
 
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۶۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، فاطمه هاشمی دانش آموز پایه پنجم ابتدایی پاسارگاد در مسابقات دومیدانی رده استانی عنوان نایب قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

این ورزشکار دونده، در ماده ۶۰۰ متر در بین ۱۸ شرکت کننده با دریافت حکم قهرمانی و جام مخصوص نایب قهرمانی به مسابقات کشوری این دوره از مسابقات راه یافت.

این رقابت ها با حضور  ورزشکارانی از ۱۵ شهرستان در شیراز برگزار شد .

شهرستان پاسارگاد در شمال فارس و در فاصله ۱۳۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس
  • ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران در جویم فارس
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • ‌رویداد تخصصی بازساختی ـ پزشکی آینده در شیراز برگزار می‌شود
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 
  • نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 7 اردیبهشت
  • سبک زندگی اسلامی-ایرانی اولین مسئله‌ در برش استانی نقشه مهندسی کشور است
  • معلمان و کارگران، افسران جنگ فرهنگی و اقتصادی هستند
  • آغاز رقابت بیش از ۳۶ هزار نفر در فارس در رشته تجربی