Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: محمد رسول‌اف، نویسنده و کارگردان، می‌گوید فیلمسازان امضاءکننده بیانیه انتقادی علیه سند همکاری ۲۵ ساله ایران و چین به بازداشت تهدید شده‌اند.
این کارگردان سینما روز چهارشنبه ۱۸ فروردین در صفحه توئیتر خود نوشت که خبرنگار سایت مشرق‌نیوز وابسته به برخی نهادهای خاص(!) با اغلب فیلمسازان امضاءکننده بیانیه تماس گرفته و خواستار پس‌گرفتن امضایشان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به نوشته این فیلمساز، خبرنگار «مشرق‌نیوز» در مواردی به امضاءکنندگان بیانیه گفته ‌است چنانچه ابراز ندامت نکنند توسط محمدجواد ظریف، وزیر خارجه ایران، ممنوع‌ از فعالیت خواهند شد و به زودی دستگیر می‌شوند.
گفتنی است روز شنبه ۱۸ فیلمساز ایرانی در بیانیه‌ای سند همکاری‌های راهبردی ۲۵ ساله ایران و چین را «فاقد وجاهت» اعلام کرده‌ بودند. محمد رسول‌اف، جعفر پناهی، کیومرث پوراحمد، علی مصفا، مصطفی آل‌احمد، محمد شیروانی، عبدالرضا کاهانی، و.. از جمله امضاءکنندگان بیانیه بودند.
منبع: دیده بان ایران برچسب ها: ایران و چین

منبع: خرداد

کلیدواژه: ایران و چین ایران و چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۰۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهایی شدن قرارداد ۱+۲ ساله طارمی با اینتر

کارشناس فعال در حوزه نقل‌وانتقالات فوتبال باشگاهی اروپا نوشت که همه کارهای انتقال مهاجم تیم ملی کشورمان به اینتر در پایان فصل ۲۵-۲۰۲۴ تکمیل شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فابریتزیو رومانو خبرنگار و کارشناس سرشناس حوزه نقل‌وانتقالاتی فوتبال اروپا در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس ‌(توئیتر سابق) از نهایی شدن انتقال مهدی طارمی به اینتر خبر داد.

رومانو در این باره نوشت: «قرارداد طارمی با اینتر تا ژوئن 2026 (به مدت دو سال) اعتبار داشته و بندی برای تمدید یک ساله قرارداد (تا پایان ژوئن 2027) دارد. همه کارها تکمیل شده و باشگاه پورتو از این مسئله اطلاع یافته است.»

اعتراف اینتری‌ها به اشتباه در لو دادن خرید طارمی و زیلینسکی

مهاجم تیم ملی که در تابستان سال 2020 با باشگاه پورتو قرارداد بست، در 177 بازی با پیراهن تیم فوتبال این باشگاه 88 بار موفق به گلزنی شد و 54 گل برای هم‌تیمی‌های خودش ساخت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازداشت ۳۸ نفر به ظن همکاری با داعش در ترکیه
  • دانشگاه ایلینوی دانشجویان را به بازداشت و تعلیق تهدید کرد
  • تابستان داغ بارسلونا؛ به این 5 وینگر چپ علاقه داریم
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد
  • نهایی شدن قرارداد ۱+۲ ساله طارمی با اینتر
  • وزیر دفاع روسیه: مسکو هرگز ناتو را تهدید نکرده است
  • دستگیری نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • دستگیری یک نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • فرمانده تحت تعقیب و 26 ساله فلسطینی که عملیات‌های بسیاری در کرانه باختری علیه ارتش اسرائیل انجام داده، کیست؟