Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی بر استمرار جلسات ستاد پیگیری دستورالعمل اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی در سال ۱۴۰۰ تأکید کرد و گفت: در سال ۱۳۹۹ موفق به برگزاری ۹ جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شدیم که حاصل این جلسات تصویب ۵۵ مصوبه و تلاش در جهت اجرای این مصوبات بود. خبرگزاری میزان - غلامعلی صادقی، رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی در جمع مسئولان قضایی بر استمرار جلسات ستاد پیگیری دستورالعمل اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی در سال ۱۴۰۰ تأکید کرد و با اشاره به شرایط عمومی کشور گفت: در سایه رهنمود‌های مقام معظم رهبری و پایمردی مردم بزرگوار بر سر ارزش‌ها و آرمان هایشان شاهد شکست توطئه‌های دشمنان هستیم؛ اما باید با تمام توان در جهت تحقق خواست مردم که همان رشد و توسعه عزتمندانه کشور است کوشید و تلاش کرد و بر این اساس یکی از مواردی که باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد اجرای دستورالعمل‌های مربوط به سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای دستورالعمل ابلاغی پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی در مجموعه قضایی استان خراسان رضوی گفت: این ستاد در سال ۹۶ در دادگستری استان خراسان رضوی تشکیل و به منظور استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود قوه قضاییه جهت اجرای ابعاد حقوقی و قضایی و حمایت‌های لازم آغاز به کار کرد و بر همین اساس با شناسایی و بررسی آسیب‌ها و مشکلات موجود در حوزه اقتصاد استان خراسان رضوی با برگزاری جلسات مستمر نسبت به ارائه راهکار‌ها و صدور مصوبات عملیاتی اقدام کرد.   بیشتر بخوانید: شناسایی و رفع مشکلات ۵۰ شرکت و کارخانه مادر تخصصی در استان مرکزی وی افزود: در سال ۱۳۹۹ موفق به برگزاری ۹ جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شدیم که حاصل این جلسات تصویب ۵۵ مصوبه و تلاش در جهت اجرای این مصوبات بود.

صادقی خاطرنشان کرد: در طول برگزاری این جلسات با عنایت به بازدید‌های میدانی و برگزاری نشست‌های هم اندیشی با نخبگان، فرهیختگان، صنعتگران و تولیدکنندگان مواردی احصاء و به عنوان پیشنهاد به ستاد قوه قضاییه ارسال شد.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در پایان عنوان کرد: با توجه به نام گذاری سال ۱۴۰۰ به نام تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها توسط مقام معظم رهبری و همچنین تأکیدات ریاست قوه قضاییه؛ توجه ویژه به استمرار جلسات ستاد پیگیری و دستورالعمل اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، یکی از برنامه‌های دادگستری استان خراسان رضوی در سال جاری خواهد بود.

انتهای پیام/ برچسب ها: دادگستری خراسان رضوی اقتصاد مقاومتی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری خراسان رضوی اقتصاد مقاومتی اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی دادگستری استان خراسان رضوی رئیس کل دادگستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۲۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکرون خواستار نظارت والدین بر کودکان در شبکه‌های اجتماعی شد

رئیس جمهور فرانسه خواستار آن شد که استفاده از شبکه‌های اجتماعی توسط کودکان زیر ۱۵ سال در اتحادیه اروپا، تحت کنترل والدین باشد.

به گزارش ایسنا، امانوئل مکرون در یک سخنرانی مفصل درباره آینده اتحادیه اروپا در دانشگاه سوربن پاریس، گفت: قبل از ۱۵ سالگی باید کنترل والدین برای دسترسی به فضای دیجیتال وجود داشته باشد. اگر محتوا چک نشود، این دسترسی، انواع خطرات و تحریفات ذهنی را ایجاد می‌کند که می‌تواند انواع نفرت را توجیه کند.

فرانسه در سال‌های اخیر شاهد حوادث خشونت‌بار مکرری بوده که دسترسی کودکان خردسال به اینترنت در وقوع آنها، نقش داشته است.

بر اساس گزارش لوکال، اپلیکیشن‌های شبکه‌های اجتماعی مانند تیک‌تاک همچنین در ناآرامی‌هایی که پس از تیراندازی پلیس به یک نوجوان در حومه پاریس در سال ۲۰۲۳ روی داد و به بسیاری از شهرهای فرانسه گسترش یافت، نقش داشتند.

پارلمان فرانسه سال گذشته، لایحه محدودیت استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای کاربران زیر ۱۵ سال را تصویب کرد. بر اساس این مصوبه، دسترسی کودکان زیر ۱۵ سال به شبکه‌های اجتماعی منوط به رضایت والدین شد و این مصوبه همچنین به والدین اجازه می‌دهد حساب‌های کاربری کودکان زیر ۱۵ ساله‌ خود را در شبکه‌های اجتماعی به حالت تعلیق درآورند.

پس از تصویب این لایحه در مجلس ملی فرانسه که با هدف مبارزه با هرزه‌نگاری، آزار و اذیت سایبری و رفتارهای اعتیادآور صورت گرفت، مجلس سنا هم به آن رای مثبت داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اقتصاد مقاومتی با اتکا به تولید داخل محقق می‌شود
  • خراسان رضوی ۲۰ هزار بازمانده از تحصیل دارد
  • افزایش دوبرابری سهم اقتصاد دیجیتال در کشور با اجرای برنامه هفتم
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • پایان حفاری خطوط مترو مشهد تا پایان سال ۱۴۰۴
  • وزیر کار: برای تحقق شعار امسال، باید در مسیر جهش تولید قدم برداریم
  • ۵۳ درصد از داوطلبان اهدای خون خراسان رضوی «مستمر» هستند
  • اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر
  • تحقق ۱۲۹ مصوبه از سفر اول دولت سیزدهم به خراسان رضوی
  • مکرون خواستار نظارت والدین بر کودکان در شبکه‌های اجتماعی شد