Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی بابایی گفت: مجلس شورای اسلامی از عامل یا عاملان بابت ممانعت نکردن از سفرهای نوروزی بازخواست خواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی بابایی کارنامی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ درباره کرونا، سفرها و تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار کرد: در تمام دنیا یک پروتکلی به‌عنوان استاندارد برای پیشگیری از ابتلا و شیوع کرونا مشخص شده، یکی فاصله گذاری اجتماعی و دوم استفاده از ماسک و همچنین مسئله فرهنگی رعایت پروتکل‌ها است که مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا هم بوده که باید مرجع کار مردم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی افزود: زیرساخت‌ها و حمایت از بخش‌های درمانی نیز در این فضا وجود دارد و در تمام دنیا از این روش‌ها کار را پیش بردند و نمی‌شود یک روز با افراط و یک روز با تفریط از طریق مردم یا مسئولین با کرونا مقابله داشته باشیم.
 
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس، خاطرنشان کرد: در موضوع واکسیناسیون امیدواریم از یک ماه آینده با تولیداتی که بنیاد برکت انجام خواهد داد آغاز شود و مردم ما مطمئن باشند که دولت و نظام به طور جدی در این بخش اقدام جدی خواهند کرد.
 
بابایی درباره اینکه وزیر بهداشت گفته که موضوع لغو سفرها را به ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد اما دولت قبول نکرد، تصریح کرد: ما وارد بازی دولت نمی‌شویم و نمی‌توان مطمئن بود که دولت یا رئیس جمهور  مخالف بود یا نه بلکه ما آنچه دیدیم این بود که نتیجه کار دولت خوب نبوده است.
 
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا مجلس درخصوص ممانعت نکردن سفرها از دولت و عاملان بازخواست خواهد کرد، گفت: بله، حتما این کار انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۸۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس

266 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900620

دیگر خبرها

  • کارنامه دولت در مازندران/ بازگشت کارخانه های ورشکسته به تولید
  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست
  • پاسخ منفی مربی سابق جهانبخش به پیشنهاد لیورپول
  • ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس
  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است
  • مهار آتش در هتل محدوده میدان ولیعصر تهران و آخرین وضعیت مسافران آن
  • تامین سبد غذایی مردم با رویکردی عقلانی/ نمره ۲۰ دولتمردان در اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی
  • رمزگشایی از علنی شدن اختلاف دولت و مجلس /آصفری: حذف قالیباف؟ بعید است /حاجی دلیگانی: تا روز آخر بر مجلس نظارت خواهیم کرد
  • سه سال انتظار برای ارشاد مدیران
  • دولت رئیسی با ۸ پاسخ عجیب به ضرب‌الاجل اقتصادی قالیباف واکنش نشان داد / دعوای مجلس و دولت شدت گرفت