Web Analytics Made Easy - Statcounter

انستیتو رابرت کخ آلمان شرایط در بیمارستان‌های آلمان را بسیار حاد ارزیابی کرده و وزیر بهداشت این کشور هم قرنطینه سراسری سریع برای شکستن موج سوم کرونا را خواستار شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از "ان تی وی" آلمان، "ینز اشپاهن"، وزیر بهداشت آلمان امروز (جمعه) در یک کنفرانس خبری مشترک با "لوتار ویلر"، رئیس انستیتو رابرت کخ آلمان خواستار اقدام سریع و قاطع و یکپارچه علیه کرونا شده و تاکید کرد: کشور به یک قرنطینه نیاز دارد؛ در غیر این صورت موج کنونی کرونا شکسته نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر بهداشت آلمان تاکید کرد: برای شکستن موج فعلی ما به یک قرنطینه نیاز داریم تا تعداد مبتلایان را به صورت دائمی و پایدار به زیر 100 نفر در ازای هر 100 هزار نفر برسانیم.

وی عدم توافق ایالات آلمان در این باره را غیر قابل درک دانسته و تاکید کرد که برای کاهش آمار مبتلایان به اقدامات سراسری و مناسب نیاز است. اشپاهن افزود: وقتی برخی ها در ارزیابی شرایط با بقیه اتفاق نظر نداشته باشند شرایط سخت می شود.

اشپاهن همچنین با این تفکر که اعداد و ارقام کرونایی در آلمان خیلی چشمگیر نیست مخالفت کرده و گفت: آمارهایی که ما امروز می بینیم به احتمال زیاد منعکس کننده آنچه در واقعیت وجود دارد نیست.

وی هشدارهای پزشکان و پرستاران درباره شرایط بحرانی را بجا دانسته و گفت: اگر تحولات این گونه ادامه پیدا کند فشار بالا بر سیستم بهداشت و درمان قابل پیش بینی است. ما باید هر چه سریع تر موج سوم کرونا را بشکنیم.

وی همچنین گفت که این باید بخشی از یک اقدام معمول در شرکت ها باشد که هفته ای دوبار از کارکنان خود تست کرونا بگیرند. در صورت لزوم محدودیت های خروج باید اعمال شود. بار دیگر هفته سختی در انتظار ما است و میزان بیشتر اقدامات مشترک و قاطع اهمیت زیادی دارد.

"لوتار ویلر"، رئیس انستیتو رابرت کخ آلمان هم در این کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد: ما دیگر نمی توانیم از موج جدید کرونا جلوگیری کنیم، اما امیدوارم حداقل بتوانیم آن را مسطح کنیم و عواقب آن را کاهش دهیم.

کرونا در اروپا|تمایل اکثر آلمانی‌ها برای تزریق واکسن روسیبحران کرونا امید به زندگی در اتحادیه اروپا را کاهش داد

وی شرایط در بیمارستان ها را بسیار بسیار جدی ارزیابی کرده و گفت: همواره بیماران بیشتری برای درمان کرونا در بیمارستان ها بستری می شوند و بخش های مراقبت ای ویژه به سرعت در حال پر شده است.

وی افزود: پیش بینی می شود در هفته های آینده بیمارستان ها و بخش های مراقبت های ویژه تحت فشار گسترده ای قرار گیرند. همه ما وظیفه داریم از این مسئله جلوگیری کنیم.

"انستیتو رابرت" کخ آلمان صبح امروز از بیش از 25464 هزار ابتلای جدید به کرونا در عرض 24 ساعت و 296 مرگ کرونایی جدید خبر داد.

بر اساس جدیدترین آمارها تا به حال در آلمان 2951829 نفر به کرونا مبتلا شده و 78473 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آلمان اخبار آلمان انستیتو رابرت بیمارستان ها وزیر بهداشت کخ آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۸۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) هشدار شدیداللحن ارتش یمن به اسرائیل درباره حمله به رفح

سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن امروز جمعه تأکید کرد که صنعا تحولات مربوط به حملات اسرائیل و آمریکا به غزه و آماده شدن آنان برای عملیات نظامی در منطقه رفح را پیگیری می‌کند.

به گزارش فارس، وی با بیان اینکه یمن چهارمین مرحله از عملیات‌های خود را که در راستای حمایت از ملت فلسطین است، آغاز می‌کند، گفت: ما آغاز مرحله حمله به همه کشتی‌هایی را اعلام می‌کنیم که ناقض تصمیم [یمن]برای ممنوعیت عبور کشتی‌های اسرائیلی یا کشتی‌هایی است که عازم بنادر فلسطین اشغالی هستند.

سریع با اشاره به اینکه دامنه حملات یمن از دریای مدیترانه تا هر نقطه‌ای خواهد بود که دست این کشور به این کشتی‌ها برسد، خاطر نشان کرد: اگر اسرائیل عملیات نظامی را در رفح آغاز کند، تمامی کشتی‌های متعلق به شرکت‌هایی را مجازات خواهیم کرد که وارد بنادر فلسطین اشغالی می‌شوند.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن تأکید کرد: «به هیچ یک از کشتی‌هایی که با بنادر اسرائیل در ارتباط باشند، اجازه نخواهیم داد از منطقه عملیاتی ما عبور کنند؛ صرف نظر اینکه مقصد این کشتی‌ها کجا باشد».

یحیی سریع در پایان به اسرائیل هشدار داد: «برای آماده شدن و فراهم کردن مقدمات مربوط تنش گسترده‌تر و قدرتمندتر تردید نخواهیم کرد تا اینکه حمله به غزه متوقف شود و محاصره ملت فلسطین هم در هم بشکند».

«سید عبدالملک الحوثی» رهبر انقلاب یمن به تازگی به عملیات‌های ارتش یمن علیه کشتی‌های اسرائیلی و کشتی‌هایی که به سمت بندر ایلات (ام الرشراش) حرکت می‌کنند پرداخت و گفت که در ۲۰۲ روز، ۱۰۲ کشتی مورد هدف قرار گرفته‌اند.

سید عبدالملک الحوثی تأکید کرد: «تا زمان ادامه جنگ و محاصره در غزه این حملات نیز ادامه خواهد یافت؛ عملیات‌های نظامی ما ادامه می‌یابد و تلاش می‌کنیم تا اقیانوس هند این عملیات‌ها را گسترش دهیم».

او همچنین گفت که در پی عملیات یمنی‌ها عبور کشتی‌های آمریکایی از دریای سرخ به میزان ۸۰ درصد کاهش یافته است و در این میان هزینه بیمه کشتی‌های آمریکایی که بخواهند از دریای سرخ بگذرند در مواقعی حتی تا ۵۰ میلیون دلار نیز افزایش یافته است.

الحوثی در پایان تأکید کرد که بندر ایلات به شکل کامل تعطیل شده و اسرائیل در واردات کالا در تنگنای شدیدی قرار گرفته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • (ویدئو) هشدار شدیداللحن ارتش یمن به اسرائیل درباره حمله به رفح
  • هشدار شدیداللحن ارتش یمن به اسرائیل درباره حمله به رفح
  • سازمان بهداشت جهانی ۴۴۳ حمله به تاسیسات بهداشتی غزه را ثبت کرد
  • مصوبه فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت از امسال اعمال می‌شود
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • گوترش خواستار ارسال سریع کمک به غزه و برقراری آتش‌بس شد
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس