Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@04:49:00 GMT

تعطیلی خدمات اتوبوسرانی تبربز در مسیر BRT تا اطلاع ثانوی

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۳۷۲۸

تعطیلی خدمات اتوبوسرانی تبربز در مسیر BRT تا اطلاع ثانوی

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از تعطیلی خدمات اتوبوسرانی تبربز در مسیر BRT تا اطلاع ثانوی به دلیل تشدید شیوع کرونا خبر داد.

«علیرضا غنی زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز اظهار داشت: برابر مصوبه جدید ستاد مدیریت و مقابله با کرونا شهرستان تبریز و بمنظور جلوگیری از  گسترش بیماری فوق  و در جهت تضمین سلامتی شهروندان، فعالیت ناوگان مسیر تندرو  BRT از امروز تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه افزود: فعالیت اتوبوسهای بخش خصوصی تحت نظارت شرکت واحدنیز در سایر خطوط و مسیرها فقط با ۵۰ درصد ظرفیت ورعایت کامل پروتکل های  بهداشتی انجام خواهد شد وبا توجه به تعطیلی بازار مسقف تبریز وجلوگیری از تجمع در هسته ی مرکزی شهر( محدوده بازارتبریز) اتوبوسها ی بخش خصوصی مجاز به ورود به هسته مرکزی شهر نمیباشند. 

وی افزود؛ فعالیت اتوبوسهای بخش خصوصی با رعایت پروتکل های ابلاغی وزارت بهداشت (استفاده از ماسک و  رعایت فاصله ی اجتماعی ) انجام می گردد و از عموم شهروندان عزیز خواهشمندیم ضمن رعایت اصل در خانه ماندن بعنوان امن ترین مکان برای حفظ سلامتی ،  در صورت کار ضروری و در هنگام استفاده از ناوگان اتوبوسرانی، اصول بهداشت فردی و محیطی را رعایت  و در داخل اتوبوس از  ماسک استفاده نموده و کرایه سفر  صرفا با کارت بلیت و توسط خود مسافر پرداخت  شود و در ایستگاهها و داخل اتوبوس نیز فاصله اجتماعی را رعایت فرمایند. 

غنی زاده تصریح کرد؛ از همشهریان عزیز وبزرگوار تقاضا مندیم از  انتظار در ایستگاههای مسیر تندرو و هسته مرکزی شهر در زمان تعطیلی خدمات خودداری نمایند.

وی افزود؛ کلیه بازرسان و مسئولان مناطق شرکت واحد و واحدهای گشت و نظارت ضمن حضور فعال در طول مسیر و پایانه ها و ایستگاه‌های خطوط بخش خصوصی، از سوار شدن مسافر بدون ماسک خودداری خواهند کرد که انتظار می‌رود همشهریان محترم کمافی السابق درامر رعایت پروتکل های بهداشتی ما را یاری کند.

پایان پیام/699

منبع: شبستان

کلیدواژه: اتوبوسرانی تبریز بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۳۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده هراز تا اطلاع ثانوی بسته است

رئیس پلیس راه مازندران از بسته بودن محور هراز به دلیل ریزش سنگ تا اطلاع ثانوی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، یدالله جهان‌تاب در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مازندران با اشاره به مسدودیت محور هراز از ساعتی پیش، اظهار کرد: این محور به دلیل ریزش سنگ هم‌زمان با بارش باران برای تردد بسته شده است.

وی افزود: براساس گزارش دریافتی این محور در دو موقعیت پنجاب و بالاتر از آبشار تا امام‌زاده هاشم (ع) ریزش سنگ را داشته و تا اطلاع ثانوی هراز مسدود خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه رانندگان برای تردد از سایر محورهای مواصلاتی استفاده ببرند، در خصوص مسدودیت محور سوادکوه بیان کرد: هم‌اکنون این محور باز و عملیات اجرایی آن متوقف شده است.

جهان‌تاب خاطرنشان کرد: از رانندگان خواستاریم تا ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان مازندران با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

کد خبر 747141

دیگر خبرها

  • آغاز طرح نظارت بر باشگاه‌های خصوصی و دولتی آذربایجان غربی
  • کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند
  • کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند/ شهروندان از تردد در حاشیه کنارگدر‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • محور کلاله -گنبدکاووس (حدفاصل پل بایلر) تا اطلاع ثانوی مسدود شد
  • حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز، تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • افزایش محدوده خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی شهرداری بیرجند
  • جاده هراز تا اطلاع ثانوی بسته است
  • امسال ۵۰۰ اتوبوس شهری اورهال می‌شود
  • مسدود شدن یک جاده مهم به دلیل باران شدید و ریزش سنگ | تا اطلاع ثانوی هر دو مسیر رفت و برگشت بسته است