Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@17:53:58 GMT

طرح ویژه نظارتی ماه رمضان در استان کرمانشاه اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۶۰۰۴

طرح ویژه نظارتی ماه رمضان در استان کرمانشاه اجرا می‌شود

گروه استان‌ها- معاون بازرسی سازمان صمت استان کرمانشاه گفت: طرح ویژه نظارتی ماه رمضان به منظور تشدید نظارت بر اصناف مختلف در استان کرمانشاه اجرا می‌شود. - اخبار استانها -

مسعود بیگلری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، از اجرای طرح ویژه نظارتی ماه رمضان خبرداد و اظهار داشت: بازرسان سازمان صمت در تمامی شهرستان‌ها بر بازار نظارت خواهند کرد و به منظور رعایت نرخ‌های مصوب نصب برچسب قیمت بر روی کالاها اجباری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صمت استان کرمانشاه عنوان کرد: حوزه نظارتی سازمان مذکور با فرارسیدن ماه رمضان تیم‌های دو و سه نفره بازرسی را برای جلوگیری از بروز هرگونه تخلف صنفی در قالب تیم‌های مشترک هدایت می‌کند.

بیگلری گفت: طرح نظارت و بازرسی مذکور جهت نظارت بر عرضه، فروش و قیمت کالاهای حساس و پرمصرف در طول ماه مبارک رمضان دنبال می‌شود.

استاندار گیلان: نظارت‌ بر بازار در ماه مبارک رمضان تشدید می‌شودنظارت بر بازار اقلام اساسی در آستانه ماه رمضان در بروجرد تشدید می‌شودآشفتگی بازار میوه کردستان در سایه نبود نظارت / دلیل قیمت‌های چندنرخی چیست؟ + جدول

وی با اشاره به وضعیت عرضه مرغ در استان گفت: مرغ به اندازه کافی و با قیمت مصوب 24 هزار و 900 تومان در بازار در حال توزیع است و شهروندان می‌توانند هر گونه گران‌فروشی و فروش اجباری کالا به همراه کالای دیگر را از طریق سامانه ارتباطی 124 اطلاع دهند.

بیگلری با اشاره به اینکه قطعه‌فروشی مرغ ممنوع است و به تمام اصناف اعلام شده و در صورت مشاهده با واحد متخلف برخورد می‌شود افزود: چنانچه توزیع مرغ از شبکه تعریف شده خارج شود به طور حتم برخورد می‌شود و در این زمینه تعداد زیادی پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

انتهای پیام/832/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس استان کرمانشاه ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۶۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش‌هایی از تخلفات مجتمع‌های بین راهی قم اعلام شد

استاندار قم گفت: گزارش‌هایی از تخلفات مجتمع‌های بین راهی اعلام شده که اداره کل گردشگری موظف است نظارت‌ها را از این مجتمع‌ها افزایش دهد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سیدمحمد آقامیری در پنجمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان اظهار داشت: این کارگروه مطابق مصوبه هیات وزیران اختیار دارد در راستای مدیریت، تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش نرخ تورم روی کالاها قیمت‌گذاری کند.

وی ضمن تأکید بر اجرای طرح ناظران افتخاری در استان افزود: یکی از بهترین‌ راه‌های شناسایی سودجویان و گران‌فروشان این است که مردم خود بر بازار نظارت کنند.

استاندار قم گفت: بعد از تلاش‌های فراوان و توسعه زیر ساخت‌های سامانه 124، این سامانه آماده دریافت گزارشات مردمی‌ بوده و بازرسان حداکثر ظرف 24 ساعت برای برخورد با واحد صنفی متخلف به آنجا اعزام خواهند شد.

وی بیان کرد: واحدهای صنفی موظف هستند کالاهای خود را به نرخ مصوب شده فروش برسانند و اگر فروشنده‌ای بر خلاف این موضوع اقدام کند با جریمه‌های سنگین تعزیرات مواجه خواهد شد.

آقامیری همچنین با بیان اینکه نظارت‌ها بر مجتمع‌های بین راهی نیز باید افزایش داشته باشد، تصریح کرد: گزارش‌هایی از تخلفات مجتمع‌های بین راهی اعلام شده که اداره کل گردشگری موظف است نظارت‌ها را از این مجتمع‌ها افزایش دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه نظارت بر بازار یکی از عوامل کاهش تورم محسوب می‌شود، عنوان کرد: ما از همان اول بنا را بر این گذاشتیم که قم با به عنوان شهر ارزان در کشور معرفی کنیم و الحمدلله ماهانه به این موضوع نزدیک می‌شویم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود
  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • ۳۰۰ نفر در کرمانشاه برگزیده طرح مسطورا در ماه مبارک رمضان شدند
  • خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند
  • ۵ بوستان مهم تهران پذیرای ویژه تهرانی‌ها بود
  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران
  • گزارش‌هایی از تخلفات مجتمع‌های بین راهی قم اعلام شد
  • طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محور‌های مواصلاتی