Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از شبکه دویچه وله، هایکو ماس، وزیر امور خارجه آلمان در مصاحبه با شبکه تحریریه آلمان درباره روند مذاکرات هسته‌ای در وین اظهار داشت: تمام طرف‌ها بر سر اجرای کامل اهداف توافق هسته‌ای توافق دارند اما همه طرف ها در این مرحله آغازین، با مذاکراتی فشرده و سخت مواجه هستند.

هایکو ماس افزود: مذاکره‌کنندگان در برابر مسائل بسیار پیچیده ای قرار دارند و برای دست یافتن به یک راه حل به سازش و مصالحه تمام طرف‌ها نیاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه درخصوص یک "رضایت کاذب" در جریان این مذاکرات هشدار داد و با اذعان به دشواری این رایزنی ها گفت تمام طرف‌ها بر سر احیای برجام توافق دارند.

دور جدیدی از گفت وگوها برای احیای برجام و بازگشت کامل به این توافق در پایتخت اتریش در قالب کمیسیون مشترک برجام از هفته پیش آغاز شده است. اتحادیه اروپا، کشورهای آلمان، فرانسه، انگلیس، چین و روسیه تلاش می‌کنند میان ایران و آمریکا میانجی‌گری کنند.

هدف نهایی از این تلاش‌ها احیای توافق برجام است که در سال ۲۰۱۵ بین ایران و پنج قدرت جهانی مبه امضا رسید اما دولت آمریکا در سال 2018 به طور یک جانبه از ان خارج شد.

همچنین وزارت امورخارجه آلمان در پیامی توئیتری از مکالمه تلفنی هایکو ماس با ژان ایو لودریان، وزیر امورخارجه فرانسه خبر داد و اعلام کرد که دو طرف درباره مسائل مهم بین‌المللی از جمله پیشرفت‌های مذاکرات درخصوص توافق هسته‌ای رایزنی کرده اند.

قرار است روز چهارشنبه ۱۴ آوریل (۲۵ فروردین) گفت‌وگوها در سطح معاونان وزارت امورخارجه کشورهای شرکت‌کننده در توافق هسته‌ای ادامه یابد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: برجام مذاکرات هسته ای تمام طرف ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۹۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی از قسمِ سردار رادان در قم برای احیای دین را ببینید

سردار رادان گفت: من اینجا در حرم حضرت معصومه در برابر همه شما قسم یاد می‌کنم که حتی اگر آبرویی در میان داریم تماما برای احیای دین و ارزش‌های میهن اسلامی خواهیم گذاشت و از این راه عقب‌نشینی نخواهیم کرد./فارس

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بورل: رویارویی هسته‌ای به یک احتمال واقعی تبدیل شده است
  • نگاهی به تمام جنجال‌های کریمی قدوسی | گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • توافق آلمان و فرانسه روی پروژه مشترک تسلیحاتی پیشرفته
  • تهدید به بازنگری در دکترین هسته‌ای؛ آیا امیدی برای توافق باقی مانده؟
  • کنایه تمسخر آمیز وزیرخارجه رژیم اسرائیل به اردوغان؛ سریالت را ببین + عکس | واکنش ترکیه
  • واکنش ترکیه به حمله وزیرخارجه اسرائیل به اردوغان
  • وزیرخارجه پاکستان: سفر رئیسی حائز اهمیت است/تحریم‌های آمریکا اهمیتی ندارد
  • توافق میان باکو و ایروان نزدیک است
  • شولتز: توافق میان باکو و ایروان نزدیک است
  • فیلمی از قسمِ سردار رادان در قم برای احیای دین را ببینید