Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فتح الله حقیقی صبح یکشنبه در بازدید از روند پیشرفت عملیات اجرایی دومین خط ریلی زنجان - قزوین به پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان به قزوین اشاره کرد و گفت: دو خطه شدن راه آهن زنجان – قزوین پیشرفت خوبی دارد.

وی اظهار کرد: این پروژه جزو مصوبات سفر مقام معظم رهبری در سال ۸۴ به استان زنجان است که تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار زنجان با بیان اینکه منابع لازم برای اجرای پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان به قزوین با وجود مشکلات اقتصادی کشور جذب شده است، گفت: در راستای اجرای این پروژه باید همکاری‌های لازم از سوی راه آهن جمهوری اسلامی انجام گیرد.

حقیقی با بیان اینکه با بهره برداری از پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان – قزوین، ظرفیت حمل بار استان از طریق خطوط ریلی بیش از دو برابر افزایش می‌یابد، گفت: همچنین زمان تردد مسافران از تهران به زنجان نیز یک ساعت کاهش می‌یابد.

وی با بیان اینکه استان زنجان بزرگترین ظرفیت را برای تبدیل شدن به مرکز لجستیک شمال غرب کشور دارد، ابراز داشت: مسئولین استانی در احرای این پروژه تلاش خوبی کردند.

کد خبر 5186221

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری فتح الله حقیقی استاندار زنجان راه آهن ویروس کرونا شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر انتخابات شورای شهر و روستا ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت های کرونایی گرگان انتخابات 1400 اردبیل ماه مبارك رمضان وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا هفته هنر انقلاب اسلامی پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۷۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف زنجیره‌ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 

سرهنگ ذاکری منش رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: در این حادثه که ساعتی پیش در آزاد راه قزوین به زنجان بعد از عوارضی شماره ۲ رخ داد، ۳ نفر مصدوم شدند.

سرهنگ ذاکری منش افزود: این تصادف موجب ترافیک در این محور شد.

علت حادثه در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تصادف زنجیره‌ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • تصادف زنجیره ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • ظرفیت های مردمی در اجرای طرح نماد بکارگیری شود
  • ظرفیت‌های مردمی قزوین در اجرای «طرح نماد» به‌کارگیری شود
  • اتمام پروژه دوخطه قزوین-زنجان تا یک سال آینده به شرط تزریق نقدینگی
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان با اجرای ۷ پروژه
  • وزش باد در زنجان شدت می‌گیرد
  • توسعه و بهسازی بزرگراه های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • توسعه و بهسازی بزرگ‌راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه