Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین،  حجت الاسلام علی رمضانی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان قزوین گفت: در ایام پایانی ماه شعبان و با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، موسسه حضرت خدیجه (س) و برنامه تلویزیونی سمت خدا یک هزار و ۲۰۰ بسته گوشت در بین خانواده‌های نیازمند در استان قزوین توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 حجت الاسلام  رمضانی افزود: برای این منظور با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین، خانواده‌های نیازمند در مناطق مختلف شناسایی شدند که در هفته آینده بسته‌های یک و نیم کیلویی گوشت در بین این خانواده‌ها توزیع می‌شود.

او عنوان کرد: این اقدام خیر از سال گذشته آغاز شده و در هفته آتی و در آستانه ماه مبارک رمضان پنجمین مرحله از توزیع گوشت در بین خانواده‌های نیازمند در این استان صورت می‌گیرد.

حجت الاسلام رمضانی اضافه کرد: در کنار این اقدامات، کانون فرهنگی هنری مساجد استان قزوین هم با مشارکت خیران به مناسبت‌های مختلف توزیع بسته‌های معیشتی را در بین خانواده‌های نیازمند دارند و از زمان شیوع کرونا این اقدام خداپسندانه به صورت جدی‌تر در کانون‌ها دنبال می‌شود.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کانون مساجد توزیع خانواده های نیازمند ماه رمضان خانواده های نیازمند استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۹۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشت قرمز، امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت گوشت قرمز، امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ شامل گوسفند زنده، ران گوسفندی، سردست گوسفندی، دنبه گوسفندی، قلوه گوسفندی، شقه گوسفندی، پرده گوسفندی، چرخ کرده گوسفندی بدون چربی و فیله گوسفندی اعلام شد.

منبع: انتخاب

tags # گوشت قرمز سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • گوشت دوباره گران می‌‌شود؟
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • قیمت گوشت دوباره نجومی می‌شود؟
  • قیمت گوشت قرمز، امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی