Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت که در اثر حادثه روز یکشنبه در سایت غنی سازی نطنز برق این مجموعه قطع شده است.

به گزارش «انرژی امروز» از ایسنا، بهروز کمالوندی با اشاره به حادثه بامداد روز یکشنبه در سایت غنی سازی نطنز اعلام کرد: حادثه ای داشتیم در بخشی از قسمت‌های برق سایت نطنز و در آنجا برق قطع شده است.

وی ادامه داد: هنوز علت این حادثه را نمی دانیم و باید بررسی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه هیچ تلفات و آلودگی هم نداشتیم.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی به خبرگزاری صدا و سیما گفت: علت این حادثه در دست بررسی است که متعاقبا اعلام می کنیم.

کمالوندی در پاسخ به این که تجهیزات آسیب دیدن یا خرابکاری بوده است؟ گفت: الان اطلاعات بیشتری نداریم.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی صبح امروز در گفت‌وگو با ایسنا وقوع حادثه‌ای در تاسیسات هسته‌ای نطنز را تایید کرد.

کمالوندی گفت: بامداد روز یکشنبه حادثه‌ای در بخشی از شبکه توزیع برق تاسیسات غنی سازی نطنز (مجتمع غنی‌سازی شهید احمدی روشن) رخ داده است.

برچسب هابهروز کمالوندی تاسیسات هسته ای ایران نطنز

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: بهروز کمالوندی تاسیسات هسته ای ایران نطنز آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سازمان کشورهای صادر کننده نفت اوپک سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی وزارت نفت وزارت نیرو غنی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۲۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند مناسب سازی منازل سالمندان و معلولان اشنویه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  ایراندوست در جریان بازدید از منازل معلولین تحت پوشش گفت: مناسب‌سازی محیط و امکانات زندگی افراد دارای معلولیت از جمله اقداماتی است که ضمن افزایش امکان دسترسی، موجبات استقلال هرچه بیشتر آنان را در انجام فعالیت‌های روزمره و مشارکت در فعالیت‌های اجتماعی را فراهم می‌آورد.

وی همچنین افزود: در سال ۱۴۰۲ تا کنون حدود ۱۲ نفر از افراد تحت پوشش بهزیستی اشنویه که اکثریت آنان در مناطق روستایی و منطق کم برخوردار شهرها ساکن  هستند با تخصیص ۱۱۰ میلیون تومان اعتبار  از خدمت مناسب‌سازی منازل برخودار شدند.

ایراندوست همچنین اشاره کرد: انجام اقداماتی از قبیل: مناسب‌سازی خودروی معلولین ،سرویس بهداشتی و حمام، راه پله و ورودی ساختمان، نصب دستگیره‌ها و ... برای توانخواهان تحت پوشش و جامعه هدف بهزیستی،پس از گزارش مددکار و تایید نیازمندی کارشناس توانبخشی و پس از تخصیص اعتبار از سوی اداره کل بهزیستی استان، توسط مراکز و موسسات دارای مجوز از بهزیستی اقدامات اجرایی صورت پذیرفته است.

 

دیگر خبرها

  • برای رفع مشکل مصرف انرژی باید صندوق بهینه‌سازی سوخت را فربه کنیم
  • بررسی روند مناسب سازی منازل سالمندان و معلولان اشنویه
  • رعایت توازن تولید و مصرف انرژی به سرمایه گذاری خارجی نیاز دارد
  • مهدی دادرس: استقلال نمی تواند به محرومیت حسینی اعتراض کند!
  • گزارش متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان بررسی می‌شود
  • همکاری گروه بین المللی ایسکارسا در مرمت بنا‌های تاریخی نطنز با میراث فرهنگی
  • ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد
  • ۳۲۰۰مترمربع از معابر روستای ابیانه سنگ‌فرش شد
  • بازهم سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ فوت جوان ۱۷ ساله قمی در بلوار غدیر
  • ورود ناپلی و پست لارو از استان‌های دیگر به بوشهر ممنوع است