Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@22:48:34 GMT

بیش از هزار و ۱۰۰ تُن کالای اساسی در ورامین توزیع شد

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۴۷۰۴

بیش از هزار و ۱۰۰ تُن کالای اساسی در ورامین توزیع شد

حسن میرزایی روز یکشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار که در محل فرمانداری ورامین تشکیل شد، گفت: به منظور تأمین نیاز مردم و کنترل بازار مصرف، در اسفندماه سال گذشته و فروردین‌ماه امسال، بیش از هزار ۱۰۰ تن کالای اساسی تنظیم بازار شامل شکر، برنج هندی، برنج تایلندی، مرغ تازه، مرغ منجمد، قند، سیب و پرتقال بین مردم توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: در یک‌ماهه اسفند سال گذشته بیش از ۱۴۴ تن شکر، ۷۱ تن برنج هندی، حدود ۶۷ تن برنج تایلندی، بیش از ۲۶۰ تن مرغ تازه، ۹۸ تن مرغ منجمد، حدود ۴۲ تن قند، بیش از ۱۸ تن سیب و بیش از ۱۰۴ تن پرتقال در مناطق مختلف ورامین توزیع شد.


وی ادامه داد: همچنین از ابتدای فروردین ماه امسال تا کنون، بیش از ۳۳۰ تُن مرغ تازه در مناطق مختلف شهرستان توزیع شد که این امر، سهم به سزایی در آرامش بازار مصرف در حوزه گوشت مرغ داشت.


میرزایی گفت: یکی از مشکلات حوزه توزیع تهیه و توزیع مرغ، کشتار مرغ زنده در کشتارگاه‌های استان‌های شمالی و انتقال به شهرستان ورامین است که این امر مشکلاتی را برای مردم و توزیع کنندگان به وجود آورده است و این در حالی است که شهرستان ورامین کشتارگاه صنعتی مرغ دارد.


وی همچنین با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان از آغاز اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار مصرف در این شهرستان خبر داد.


رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ورامین افزود: درطول ایام برگزاری این طرح، فعالیت واحدهای تولیدی توزیعی مورد نظارت و بازرسی قرار می گیرد و بر نحوه توزیع و قیمت کالاهای پرمصرفی نظیر شیر، پنیر، کره، خامه، گوشت مرغ، گوشت قرمز، تخم مرغ، نان، برنج، روغن، قند و شکر، میوه، خرما، زولبیا و بامیه و سبزیجات نظارت می‌شود.

 
وی ادامه داد: با هماهنگی های انجام شده، گشت های مشترک با ادارات تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و شبکه بهداشت و درمان حتی در شیفت‌های عصر نیز در سطح شهرستان فعال است و در کمترین زمان به تخلفات احتمالی رسیدگی می کنند تا شرایط لازم برای تأمین مایحتاج عمومی مردم فراهم شود.

میرزایی تصریح کرد: در اجرای طرح تشدید نظارت ویژه ماه مبارک رمضان، وضعیت بهداشتی، کیفیت و کمیت پخت انواع نان مورد ارزیابی قرار می گیرد.


ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.
 

برچسب‌ها زولبیا و بامیه ورامین گوشت مرغ برنج شکر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: زولبیا و بامیه ورامین گوشت مرغ زولبیا و بامیه ورامین گوشت مرغ برنج شکر اخبار کنکور توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۴۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم

ایسنا/بوشهر فرمانده انتظامی شهرستان دیلم از توقیف ۶ دستگاه خودرو سواری حامل کالای قاچاق و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از ۹ میلیارد ریال در شهرستان دیلم خبر داد. 

به گزارش ایسنا، سرهنگ امید  صابر بعدازظهر روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان داشت: در راستای اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران انتظامی شهرستان دیلم در حین کنترل محورهای مواصلاتی، به ۶ دستگاه خودرو سواری مشکوک می‌شوند که رانندگان به محض رویت مامورین اقدام به فرار می‌نمایند اما با ایجاد موانع فیزیکی پس از طی مسافتی توقیف شدند.

وی افزود: در بازرسی صورت گرفته از خودروهای متوقف شده انواع کالای قاچاق فاقد مدارک معتبر قانونی را کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم با اشاره به اینکه ارزش کالای قاچاق کشف شده بیش از  ۹ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و تعداد ۶ نفر متهم دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • کاهش ۸۳۰ میلیون دلاری ارزبری برنج طی یکسال گذشته/ برنج ایرانی ۹ درصد ارزان شد
  • راه‌های تشخیص کالای تقلبی از اصلی در بازار لوازم یدکی خودرو | علامت استاندارد تقلبی یا اصل؟
  • رتبه‌بندی داروخانه‌ها بر چه اساسی است؟
  • ثبت سفارش ۱۳۰ هزارتن برنج در ۲ ماهه ابتدای سال
  • جلسه ستاد برداشت سال زراعی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ برگزار شد
  • توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 
  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار
  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز