Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل اتحادیه تعاونیهای تولید روستایی گفت: برای عرضه مستقیم محصولات کشاورزی با هدف درآمدزایی برای کشاورزان و زنان خانه‌دار روستایی، ایجاد برنامه دیجی بازار روستایی در دستور کار است.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور، کاوه حسنی، مدیرعامل اتحادیه تعاونیهای تولید روستایی کشور با بیان اینکه اتحادیه مذکور، عضو اتحادیه بین‌المللی ICA است که انواع سازمان‌های تعاونی را شامل می‌شود، افزود: هدف اصلی ICA ارتقا و تقویت تعاونی‌های مستقل و همچنین تسهیل روند توسعه اقتصادی و اجتماعی اعضا در سراسر دنیا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه ما در حال حاضر برنامه توسعه را در چهار حوزه فنی، پایداری و توسعه، منابع مالی و بازرگانی دنبال می‌کنیم، افزود: هر یک از این حوزه‌ها خود به شاخه‌های فرعی دیگری تقسیم می‌شوند و در این راستا به اختصار می‌توان به اهدافی از جمله اجرای طرح توسعه و توانمندسازی فاز اول طرح ملی ۵۵۰ هزار هکتاری دشت‌های خوزستان و ایلام، مدیریت یکپارچه توزیع سموم و سایر نهاده‌های کشاورزی به صورت تخصصی و فنی، ارتقا مکانیزاسیون در قالب طرح مشارکتی، توسعه کشاورزی قراردادی، عملیاتی نمودن برنامه تولید محصول سالم و گواهی شده با حد مجاز آلاینده‌ها در شبکه‌های تعاونی تولید روستایی، تشکیل خوشه‌های کسب و کار، ایجاد زنجیره تأمین و مدیریت حاصلخیزی خاک اشاره کرد.

مدیرعامل اتحادیه تعاونیهای تولید روستایی کشور تاکید کرد: از دیگر برنامه‌های پیش رو، پیگیری‌های لازم در خصوص ایجاد کشت و صنعت بذور گندم و جو و پیگیری دریافت زمین در سه استان آذربایجان شرقی، اردبیل و خوزستان، در راستای عملیاتی کردن طرح مذکور است که در این زمینه نیز اقدامات لازم را انجام می‌دهیم.

حسنی اضافه کرد: به منظور عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و روستایی با هدف درآمدزایی برای کشاورزان و زنان خانه دار روستایی، برنامه ایجاد دیجی بازار روستایی را مدنظر قرار داده ایم.

وی اضافه کرد: از سویی هوشمندسازی بخش کشاورزی در شبکه شرکت‌های تعاونی تولید روستایی و طرح توسعه پلی کلینیک‌های گیاه پزشکی را در دستور کار خواهیم داشت و در راستای بکارگیری فناوری‌های نوین، از شرکت‌های دانش بنیان در بخش کشاورزی بهره خواهیم برد که استفاده از پهبادها یکی از این موارد است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: درآمدزایی برای کشاورزان عرضه مستقیم محصولات تولید روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۲۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای مهلت تسهیلات مراجعه کنند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ شاپور رضایی اظهار داشت: تسهیلات کشاورزان و تولید کنندگان بخش کشاورزی که در اثر حوادث پیش بینی نشده از ابتدای سال ۱۳۹۴ تا پایان سال ۱۴۰۲ دچار خسارت شده‌اند تا سقف ۲ میلیارد ریال معادل ۲۰۰ میلیون تومان مشمول مهلت ازقانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور می‌شوند.

وی افزود: همه کشاورزان و تولید کنندگان بخش کشاورزی خسارت دیده می‌توانند با مراجعه به بانک‌های عامل و یا جهاد کشاورزی در خواست کتبی ارائه کنند.

رضایی تاکید کرد: پس از بررسی‌های لازم و تأیید نهایی، اصل تسهیلات دریافتی به مدت سه سال امهال و سود و جرایم دیر کرد آن توسط دولت تأمین و پرداخت می‌شود.

دیگر خبرها

  • تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم با طراحی و تولید محصولات جدید
  • ‌بازار دائمی صادرات ۱۵ میلیون قطعه‌ای مرغ
  • پرورش حلزون با احتیاط؛ استاندارد این صنعت هنوز تدوین نشده
  • افزایش بهره‌وری با استفاده کشاورزان از فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان
  • رای پارلمان اروپا به تضعیف قواعد زیست محیطی به نفع کشاورزان
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای مهلت تسهیلات مراجعه کنند
  • چالش‌های یک شتاب‌دهنده در حوزه تولید محتوا/ درآمدزایی از انیمیشن به شرط ورود به بازار بین‌المللی
  • امنیت غذایی فرابخشی است/ تدوین ۵ برنامه جهش تولید در کشاورزی
  • صنایع کوچک روستایی در استان همدان توسعه می‌یابد
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند