Web Analytics Made Easy - Statcounter

صفری همچنین تصریح کرد: با برنامه ریزی و اقدام موثر انجام شده مکاتبات و ارجاعات انجام شده در حوزه مددجویی به کمیته امداد استان زنجان از سوی مراجع مختلف از جمله دفتر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، سامانه ارتباط مردمی دولت(سامد)، دفتر نماینده ولی فقیه در استان، استانداری وسایرستگاههای اجرایی و دفتر مرکزی این نهاد در طول سال گذشته در کمترین زمان ممکن بررسی، رسیدگی و پاسخگویی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده از طریق میز خدمت این نهاد در سال گذشته، گفت: یکی از مهمترین رویکردهای کمیته امداد استان زنجان رسیدگی و پاسخگویی به موقع به مکاتبات و مراجعات مددجویی به این نهاد بوده و تلاش می کنیم فرآیند پذیرش، بررسی و پاسخگویی به مراجعین و متقاضیان دریافت خدمت از این نهاد در کمترین زمان ممکن انجام شود.

وی با اشاره به اینکه رسیدگی و پاسخگویی به درخواست ها و مکاتبات و ارجاعات در حوزه مددجویی از طریق میز خدمت مستقر در دفاتر این نهاد انجام می شود، افزود: بر اساس آمارهای موجود در کنار انجام رسالت سازمانی در شناسایی و رسیدگی به افراد لازم الحمایه و خدمت رسانی به خانواده های عزیز تحت حمایت دو هزار و 22 مورد از ارجاعات و مکاتبات مراجع مختلف در طول سال گذشته، از طریق میز خدمت کمیته امداد استان زنجان بررسی، رسیدگی و پاسخگویی شده است.

صفری همچنین تصریح کرد: با برنامه ریزی و اقدام موثر انجام شده مکاتبات و ارجاعات انجام شده در حوزه مددجویی به کمیته امداد استان زنجان از سوی مراجع مختلف از جمله دفتر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، سامانه ارتباط مردمی دولت(سامد)، دفتر نماینده ولی فقیه در استان،  استانداری وسایرستگاههای اجرایی و دفتر مرکزی این نهاد در طول سال گذشته در کمترین زمان ممکن بررسی، رسیدگی و پاسخگویی شده است.

وی با اشاره به اینکه 85 درصد از مراجعات و ارجاعات از سوی مراجع مختلف در طول سال گذشته با اقدام مثبت از سوی کمیته امداد استان زنجان همراه بوده است، ادامه داد: بر اساس ارزیابی انجام شده در کنار انجام رسالت سازمانی در شناسایی نیازمندان و رسیدگی به افراد لازم الحمایه، اجرای برنامه های مختلف و خدمات مستمر به مددجویان عزیز تحت حمایت با استقرار میز خدمت در دفاتر کمیته امداد استان زنجان رسیدگی و پاسخگویی به مراجعات و مکاتبات ارجاعی مراجع و دستگاههای مختلف و مراجعین به این نهاد در طول سال گذشته به طور میانگین در هشت و نیم روز صورت گرفته است. 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مدیرکل کمیته امداد استان زنجان رسیدگی و پاسخگویی کمیته امداد استان زنجان رسیدگی و پاسخگویی طول سال گذشته مراجع مختلف انجام شده میز خدمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۴۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی

محمود مصلح رئیس کمیته امداد شهرستان پارسیان گفت: مردم نوع دوست و خیران سال گذشته ۳۱ میلیارد و ۶۸۱ میلیون تومان برای رفع مشکلات نیازمندان پرداختند که این میزان مشارکت ۱۰۱ درصد بیشتر از سال قبل از آن است.

وی افزود: از مجموع کمک‌های جمع آوری شده ۸ میلیارد و ۹۰۳ میلیون تومان در قالب زکات، ۴۶ میلیون تومان صدقه، ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در طرح اکرام ایتام، ۳ میلیارد و ۵۵۶ میلیون تومان نذر و قربانی و ۱۲ میلیارد و ۷۷۶ میلیون تومان در قالب جشن نیکوکاری، جشن عاطفه ها، اطعام مهدوی، اطعام حسینی و سایر برنامه‌های مناسبتی و مشارکتی این نهاد بوده است. 

رئیس کمیته امداد شهرستان پارسیان گفت: کمک‌های جمع آوری شده در حوزه‌هایی همچون معیشت، هزینه‌های درمانی، کمک به ازدواج جوانان، احداث و تعمیر مسکن مددجویان، تامین هزینه‌های تحصیلی دانش آموزان و کمک به تهیه و تامین لوازم ضروری نیازمندان هزینه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • رشد ۲۸ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • ۱۳ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی تحت پوشش کمیته امداد هستند
  • تعزیرات گران‌فروشان بازار ‌زنجان را نقره داغ کرد
  • سرانه ماهانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ماهانه ایتام زنجانی به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • همکاری ۲۰۰ داوطلب هلال‌احمر زنجان در نذر سلامت
  • تصادف در زنجان ۲ فوتی بر جای گذاشت