Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از ۴۰ درصد منازل مناطق زلزله زده سی‌سخت باید مجدداً نوسازی و بخش زیادی از خانه‌ها هم وجود دارد که باید تعمیر شود.

محسن عباسیان، مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به فعالیت های بسیج دانشجویی در شهر زلزله زده سی‌سخت و کمک به زلزله زدگان گفت: بیش از ۴۰ درصد منازل باید مجدداً نوسازی شود بخش زیادی از خانه‌ها هم وجود دارد که باید تعمیر شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عباسیان با اشاره به حضور دانشجویان از ساعت های اولیه پس از زلزله تصریح کرد: آواربرداری اولیه، جابجایی وسایل منازل و نصب چادر ها را در روزهای ابتدایی داشتیم و با کمک های مردمی که از سراسر کشور به سمت سی سخت سرازیر شد، چادرها را تجهیز کردیم و همچنین کمک‌های مردمی که بین مردم توزیع شد.

 

بیشتر بخوانید:

بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد برای زلزله‌زدگان سی‌سخت خانه می‌سازد   حضور دانشگاهیان پزشکی در مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد +فیلم   برنامه‌های جهادگران برای کاهش آسیب‌های روحی در مناطق زلزله‌زده سی‌سخت  


مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی هنوز در صحنه مستقر هستند و تلاش شان ادامه دارد جهادگران در طی ماه‌های آتی شروع به ساخت و ساز منازلی می کنند که فقط خاکبرداری شده است .

وی ادامه داد: کانکس های اهدایی از طرف مقام معظم رهبری توسط دانشجویانی که آموزش دیده بودند در ایام نوروز نصب شدند و بخش زیادی از مشکلات مردم در این زمینه حل شد.

عباسیان یادآور شد: دانشجویان همزمان با این فعالیت ها به کارهای فرهنگی و تربیتی پرداختند که شاهد صحنه های خیلی خوبی بودیم و این همدلی در مردم وجود داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی گروههای جهادی بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد زلزله زده سی سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۴۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، شماره تلفن ۰۹۱۷۰۴۰۴۳۳۳ جهت اشتراک ویدئو‌ها و تصاویر شما مخاطبان گرامی جهت انعکاس در بسته گفتن نگین پیش بینی شده است.
نکته لازم اینکه در هنگام ضبط ویدئو حتما گوشی تلفن همراه بصورت افقی باشد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • جسد یک خانم در رودخانه بشار پیدا شد
  • عملیات وعده صادق پاسخی عبرت آموز به رژیم صهیونیستی بود
  • آغاز بزرگترین رقابت علمی کشور
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • تامین آب شرب، صنعت و کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد/سدها پر شد
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • صدور کارت برای بیش از ۱۹ هزار کنکوری در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۸۰۰ تن عسل در کهگیلویه و بویراحمد تولید شد