Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@22:07:50 GMT

محمد علینژاد: برای صعود مس باز هم گل می زنم

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۴۹۳۱

محمد علینژاد: برای صعود مس باز هم گل می زنم

مس کرمان دیروز در خانه تیم شهرداری آستارا را دو بر صفر برد تا هم چنان با 6 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم در صدر جدول باقی بماند. 

به گزارش "ورزش سه"، زنننده گل دوم تیم مس کرمان در این بازی محمد علی نژاد بود که در تعطیلات زمستانی به ترکیب اضافه شده است. او گل خود را از روی ضربه ایستگاهی و به زیبایی هر چه تمامتر به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدافع و هافبک راست که فصل گذشته به همراه آلومینیوم اراک به لیگ برتر صعود کرده بود حالا در شرف صعود دوباره به همراه تیم مس کرمان است. 

 

محمد علی نژاد در خصوص این بازی به خبرنگار ما گفت: هیچ حریف آسانی در لیگ یک وجود ندارد و همه بازی ها سخت است به خصوص در نیم فصل دوم. خوشبختانه ما در این دیدار هم با اشتیاق پیروزی بازی کردیم و همدل بودیم. بعداز زدن دو گل هم به خوبی بازی را اداره کردیم. طبیعی بود حریف موقعیت هایی را روی دروازه ما ایجاد کند که خوشبختانه دروازه بان و هم چنین مدافعان ما روز خوبی را پشت سر گذاشتند. همانند دیدار با شاهین شهرداری بوشهر. در خصوص گلی هم که زدم باید بگویم بعد از اینکه داور به سود ما اعلام خطا کرد حسی به من گفت که این ضربه را تبدیل به گل خواهم کرد که خوشبختانه این چنین هم شد. من کار خاصی انجام ندادم و تنها زحمات بچه ها را تکمیل کردم. پاس گل دادن و گل زدن را دوست دارم چرا که این منجر به نتیجه تیم می شود و برای صعود مس باز هم گل می زنم. البته اگر در صحنه ای پاس گل دادن من به تیم برای نتیجه گیری کمک کند این کار را انجام خواهم داد. 

 

بازیکن تیم مس کرمان در خصوص اینکه آیا با این روند صعود مس کرمان قطعی شده است یا نه؟ گفت: نه فعلا هیچ چیز قطعی نشده است. 14 هفته دیگر تا پایان بازی ها باقی مانده  و پای امتیازات زیادی در میان است. ما زمانی می توانیم از صعود قطعی مس حرف بزنیم که واقعا به این مهم دست پیدا کرده باشیم. تا آن موقع حرف زدن از صعود مس اشتباه است. واقعیت این است ما اکنون تنها صدر جدول را در اختیار داریم و هنوز به لیگ برتر صعود نکردیم. پس دلیلی برای خوشحالی کردن وجود ندارد.

مس کرمان دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مس کرمان دسته یک مس کرمان صعود مس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۴۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک هشتم نهایی جام حذفی، صعود چادرملو در ضیافت پنالتی‌ها

آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های مس کرمان و چادرملو اردکان امروز (جمعه) در مرحله یکم هشتم نهایی جام حذفی باشگاه‌های ایران به مصاف یکدیگر رفتند.

این دو تیم لیگ آزادگانی که در مرحله قبلی دست به شگفتی زده بودند برای پیروزی در این جدال و رسیدن به مرحله بعدی انگیزه‌های زیادی داشتند.

علی وزیری‌پناه در دقیقه ۸۳ از روی نقطه پنالتی دروازه چادرملو اردکان را بار کرد.

در حالی که چهار دقیقه از وقت‌های اضافه نیمه دوم سپری شده بود و همه منتظر سوت پایان بازی و صعود مس کرمان به مرحله بعدی بودند که چادرملو توسط ابراهیم رضازاده به گل رسید تا بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود.

در دو وقت ۱۵ دقیقه‌ای اضافی توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا سرنوشت برنده در ضربات پنالتی مشخص شود.

چادرملو در ضیافت پنالتی‌ها به برتری ۵ بر ۳ رسید تا این مارتن ۱۲۰ دقیقه‌ای را به سود خود خاتمه داده و راهی مرحله بعد جام حذفی شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد
  • ناکامی شمشیرباز اپه ایران در گرفتن سهمیه المپیک پاریس
  • صعود شیرین یک پرسپولیسی دور از پرسپولیس
  • سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • بهره برداری از دومین باشگاه کوهنوردی در زرند
  • صعود ملوان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • یک هشتم نهایی جام حذفی، صعود چادرملو در ضیافت پنالتی‌ها
  • صعود چادرملو با خوش شانسی در ضربات پنالتی
  • صعود هوادار به یک‌چهارم نهایی جام حذفی / مس سونگون شگفتی‌ساز نشد
  • هشت تیم برتر جام حذفی را انتخاب کنید