Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سعید نظری گفت: شورای اسلامی شهر شیراز برای مقابله با فساد در دور پنجم طرح‌های کم نظیری از جمله راه‌اندازی سامانه شفافیت طرح تعارض منافع و نیز شفافیت آرای اعضا را به تصویب رسانید.

او ادامه داد: در همین راستا در جلسه علنی گذشته شورای شهر شیراز طرح سند راهبردی ارتقای سلامت اداری و مقابله با فساد در شهرداری شیراز که در مرکز پژوهش‌های شورا تدوین شده بود، به تصویب رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز ارتقای سلامت اداری، افزایش شفافیت، ارتقای کنترل و نظارت شورای شهر بر فرآیند‌ها و بستر‌های مستعد فساد در شهرداری، افزایش رضایت و اعتماد عمومی به عملکرد سازمانی و نیز افزایش کنترل و نظارت عمومی بر عملکرد شهرداری شیراز را از اهداف این سند عنوان کرد.

نظری اضافه کرد: ارتقای شفافیت، کارآمدسازی سامانه‌ها، استانداردسازی فرآیندها، رقابتی کردن بهره‌گیری از فرصت‌ها، حمایت از مقابله‌کنندگان با فساد، کارآمدسازی رویه‌های برخورد با متخلفان، اصلاح زمینه‌های فسادزا در ساختار درآمدی و هزینه‌ای شهرداری و بازنگری در تعرفه‌های عوارض شهرداری مهمترین اولویت‌های راهبردی این سند مبارزه با فساد است.

به گفته او، انتشار اطلاعات، اصلاح و بهبود و به‌روزرسانی طرح‌های جامع و تفصیلی، اصلاح و بهبود فرآیند صدور پروانه، عدم خلاف، پایان‌کار و دیگر مجوزها، اصلاح و بهبود فرآیند به کارگیری نیروی انسانی، اصلاح و بهبود فرآیند‌هایی همچون رفع سد معبر، قیمت‌گذاری املاک، بودجه و متمم و قرارداد‌های ترک تشریفات مهمترین رویکرد‌های پیش‌بینی شده اصلاح فرآیندی برای آسان‌سازی و چابک‌سازی و شفافیت در امور اداری شهرداری شیراز است.

سخنگوی شورای شهر شیراز، از کارشناسان و متخصصان این حوزه خواست شورای اسلامی شهر شیراز را در اجرای این مصوبه مهم همراهی کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر شیراز تصویب سند راهبردی ارتقای سلامت اداری شهرداری شیراز اصلاح و بهبود شهر شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۶۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب پاداش برای کارگران شهرداری تبریز

لایحه دو فوریتی شهرداری تبریز مبنی بر اعمال پاداش تلاش برای کارگران شهرداری تبریز به مناسبت روز جهانی کارگر تصویب شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، به مناسبت روز جهانی کارگر، شورای شهر تبریز ظهر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در یکصد و نود و دومین صحن علنی شورای شهر تبریز، لایحه دو فوریتی شهرداری تبریز مبنی بر اعمال پاداش تلاش و پاداش برای کارگران را تصویب کرد.

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز با تاکید بر اینکه تمام کارگران دارای بیش از سه ماه سابقه کار مشمول این لایحه هستند اظهار کرد: بر اساس این لایحه ۳ میلیون تومان به عنوان پاداش برای کارگران تخصیص می‌یابد.

وی از افزایش چشمگیر حقوق و دستمزد رانندگان استیجاری شهرداری تبریز علاوه بر میزان افزایش سالانه خبر داد.

همچنین شهرام دبیری، رئیس شورای اسلامی شهر تبریز ضمن تبریک روز جهانی کار و کارگر تاکید کرد: کارگران شهرداری تبریز همیشه با حداقل دستمزد، بیشترین تلاش و بیشترین بهره‌وری را دارند.

وی ادامه داد: ضرورت دارد در مجموعه شهرداری قدردان زحمات سبزبان‌ها، پاکبان‌ها و دیگر کارگران باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: تبریز تمیز در سایه تلاش این کارگران است که نه تنها تلاش می‌کنند بلکه جان خود را در این راه از دست می‌دهند.

کد خبر 748771

دیگر خبرها

  • تصویب لایحه کاهش هزینه پروانه و عوارض ساختمانی در شیراز
  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان
  • تصویب پاداش برای کارگران شهرداری تبریز
  • نوسازی پیاده‌رو‌های خیابان ۱۹ دی قم
  • ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری
  • شعبه پیگیری دریافت رشوه در شهرداری تهران ایجاد شد | پرونده ها در این زمینه با سرعت بیشتر پیگیری می شود
  • تصویب ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • تصویب ایجاد شعبه ویژه جهت پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • برنامه بهبود سلامت شهری در ایران/ تعامل مدیریت شهری با نظام سلامت
  • پیاده‌روهای خیابان ۱۹ دی قم نوسازی می‌شود