Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@14:33:00 GMT

آزمون مقدماتی لیگ علمی پایا برای ۲۱۸ تیم برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۰۶۷۵

آزمون مقدماتی لیگ علمی پایا برای ۲۱۸ تیم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج دانش‌اموزی استان قزوین؛ سرهنگ محمد سرباز با اشاره به برگزاره آزمون مقدماتی لیگ علمی پایا اظهار کرد: اولین دوره ازمون لیگ علمی پایا با حضور ۲۱۸ تیم ۵ نفره طی سه روز متولی سه‌شنبه، چهارشنبه و پنج‌شنبه ۲۴ تا ۲۶ فروردین ماه برگزار شد.

رئیس سازمان بسیج دانش‌اموزی استان قزوین اذعان کرد: آزمون لیگ علمی پایا در پایه ششم ابتدایی، متوسطه دوره اول در یک رشته واحد به عنوان علوم پایه متشکل از دروس ریاضی علوم پایه و پایه‌های دهم و یازدهم در رشته‌های ریاضی، تجربی، انسانی، کامپیوتر و برنامه‌نویسی، پژوهش و کارآفرینی در دو مقطع متوسط دوره اول و دوم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آزمون روز سه‌شنبه برای تیم‌های دوره اول و دوم کامپیوتر، دوره اول و دوم کارآفرینی و دوره اول و دوم پژوهش برگزار شد.

این مسئول ابراز کرد: آزمون روز چهار شنبه نیز برای مقطع نهم علوم پایه، مقطع دهم و یازدهم علوم تجربی، ریاضی و انسانی برگزار شد.

وی ادامه داد: روز پنج‌شنبه نیز مقاطع ششم ابتدایی دروس علوم پایه، و مقاطع هفتم و هشتم در دروس علوم پایه شرکت کردند.

سرباز گفت: تعداد شرکت‌کنندگان در آزمون مقدماتی لیگ علمی پایا به تفکیک حوزه بویین‌زهرا ۱۲ تیم، حوزه زینب کبری (س )۲۵ تیم، حوزه شهید خلیلی ۲۳ تیم، حوزه شهید فهمیده دو ۲ تیم، حوزه تاکستان ۳۲ تیم، حوزه البرز ۲۸ تیم، حوزه شال ۱۴ تیم، حوزه ابیک ۱۱ تیم، حوزه ام‌ابیها (س) ۴۰ تیم و حوزه شهید فهمیده یک ۳۱ تیم بود.

وی گفت: در مجموع هزارو ۹۰ نفر در مسابقات لیگ علمی پایا که بزرگترین مسابقات علمی جهان اسلامی است شرکت کردند که البته با توجه به شیوع ویروس کرونا کلیه آزمون‌های مقدماتی در سطح شهرستان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

این مسئول ابراز کرد پس از اعلام نتایج مرحله مقدماتی دانش‌اموزان برگزیده نیم نهایی و در نهایت مرحله نهایی راه پیدا می‌کنند.

وی در پایان گفت: ما امیدواریم دانش‌اموزان ما همانند سال گذشته در مرحله نهایی نیز خوش بدرخشند و با کسب مدال‌های رنگ‌ها رنگ افتخار استان قزوین باشند.

کد خبر 5189987

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد سرباز قزوین بسیج دانش آموزی استان قزوین ویروس کرونا ماه مبارك رمضان شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا ماه رمضان ۱۴۰۰ بوشهر انتخابات شورای شهر و روستا انتخابات 1400 اردبیل محدودیت های کرونایی ستاد ملی مقابله با کرونا مجلس شورای اسلامی شهرستان کرج دوره اول و دوم لیگ علمی پایا برگزار شد علوم پایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۰۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر روزهای برگزاری نشست علنی مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، بر این اساس مجلس در روزهای یکشنبه سه شنبه و چهارشنبه هر هفته نشست علنی برگزار می کند که جلسه سه شنبه ها نظارتی خواهد بود.

این روال در مدت زمان حدود سه هفته ای که تا پایان دوره یازدهم مجلس باقی مانده ادامه خواهد داشت.

آخرین نشست علنی دوره یازدهم مجلس در روز چهارشنبه دوم خردادماه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • ماراتُن علمی آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ به روایت تصویر
  • رقابت ۲۵ هزار داوطلب گروه تجربی در آذربایجان غربی
  • رقابت علمی داوطلبان آزمون سراسری ۱۴۰۳ حوزه امتحانی کیش
  • رقابت بیش از ۴۵ هزار داوطلب کرمانی در کنکور
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ با گروه های آزمایشی ریاضی و انسانی
  • تمهیدات لازم برای کنکور امن اندیشیده شد
  • آغاز ماراتن علمی ۳۸ هزار داوطلب آزمون سراسری در مازندران
  • برگزاری کنکور در ۱۹۱۳ حوزه و در بیش از ۴۰۰ شهرستان
  • ضرورتِ هدایت نخبگان به سمت علوم انسانی
  • تغییر روزهای برگزاری نشست علنی مجلس