Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-29@06:07:51 GMT

مربی استقلالی یک گام تا هدایت سایپا

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۳۲۷۲

مربی استقلالی یک گام تا هدایت سایپا

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ روز دوشنبه ۲۳ فروردین بود که خبر استعفای ابراهیم صادقی از ادامه کار با تیم سایپا منتشر شد. هر چند این استعفا در ابتدا به شکلی عجیب و به صورت پیامکی رقم خورد اما در نهایت به تایید مدیران این باشگاه رسید تا اقدامات برای انتخاب جایگزین این مربی آغاز شود.

در این خصوص اسامی افراد مختلفی مطرح شد و به ادعای برخی خبرگزاری‌ها احتمال رسیدن سیروس پورموسوی به نیمکت نارنجی پوشان بیشتر از دیگران بود که البته این خبر مورد تایید مدیران سایپا قرار نگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا شنیده های خبرنگار ایسکانیوز حاکی این است که امید روانخواه در آستانه توافق با سایپایی‌ها قرار گرفته و فقط یک گام تا آغاز این همکاری فاصله دارد.

روانخواه در سالی که گذشت سابقه کار با تیم های خیبر خرم آباد، شهرخودرو مشهد و نساجی مازندران را در کارنامه دارد و به جهت سابقه کاری خود در زمره مربیان جوان دارای تجربه قرار می‌گیرد.

تیم سایپا در حال حاضر با ۱۸ امتیاز از ۲۰ بازی در رده چهاردهم جدول شانزده تیمی لیگ برتر کشورمان قرار دارد و طبیعتا اصلی ترین برنامه سرمربی جدید این تیم تلاش برای بقا در لیگ برتر خواهد بود.

انتهای پیام/

هومن جعفری کد خبر: 1093220 برچسب‌ها امید روانخواه سایپا لیگ برتر ایران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: امید روانخواه سایپا لیگ برتر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۳۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره استقلالی از تیم ملی خط می خورد؟

به گزارش همشهری آنلاین،‌ تیم ملی در اردوی خرداد ماه دو بازی با تیم‌های ازبکستان و هنگ کنگ برگزار خواهد کرد و با برگزاری این بازی‌ها مسابقات تیم ملی در دور نخست مقدماتی جام جهانی به پایان می‌رسد. ممکن است محمد محبی به دلیل مصدومیت اردوی جدید تیم ملی را از دست دهد. بازیکنی که در ماه‌های اخیر ستاره بی بدیل تیم ملی بوده است و در روستوف هم روزهای خوبی داشته است.

محبی دچار کشیدگی لیگامنت روی پا مواجه شده و در سه هفته اخیر لیگ برتر روسیه در ترکیب تیمش به میدان نیامده است. او به نظر یک بازی دیگر از روستوف را از دست خواهد داد و بعد از آن رفته رفته به تمرینات گروهی تیم اضافه می‌شود.

محمد محبی بعد از بازگشت به تمرینات گروهی یکی دو هفته هم زمان نیاز خواهد داشت تا از نظر تمرینات هماهنگی به شرایط ایده آلی برسد و شاید به همین خاطر امیر قلعه نویی به این بازیکن برای اردوی خرداد ماه استراحت بدهد. به خصوص که محمد محبی نزدیک به یک ماه است که از شرایط مسابقه دور شده است.

محمدمحبی این فصل همان طور که اشاره شد یکی از بهترین‌های روستوف بوده است. او تا به این جای کار زننده ۷ گل برای تیمش بوده است.

کد خبر 847913 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها تیم ملی فوتبال ایران ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • ستاره استقلالی از تیم ملی خط می خورد؟
  • دو استقلالیِ تیر در انتظار استقلال! (عکس)
  • مربی مورد علاقه ایرانی‌ها مفسر اسکای شد
  • تفکیک امتیازات 5 مربی در تیم خبرساز
  • حمله به رکورد ۳ مربی بزرگ قرمز و آبی | او می خواهد بهترین مربی تاریخ باشگاه استقلال شود!
  • درخشش استقلالی سابق در هوادار ادامه دارد
  • توافق نهایی کونته با ناپولی
  • سایه یک زن مرموز بر تیم سپاهان؛ شیدا مقصودلو کیست و چه نسبتی با ژوزه مورایس دارد؟
  • نکونام استقلالی‌ها را تعطیل کرد
  • ملوان-سایپا، به یاد دوران پرستاره! (عکس)