Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@02:46:03 GMT

خرید دزدگیر برای منزل

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۶۸۱۷

خرید دزدگیر برای منزل

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، امروزه سیستم‌های امنیتی و حفاظتی نقش بسیار مهمی در برقراری امنیت دارند. دزدگیر اماکن یکی از مهم‌ترین محصولات در زمینه حفاظتی و امنیتی می‌باشد که دارای عملکرد قوی می‌باشد و با تشخیص تردد غیر مجاز، شما را آگاه خواهد کرد. در این مطلب قصد داریم به طور کامل دزدگیر اماکن را توضیح دهیم تا در هنگام خرید دزدگیر منزل به راحتی انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دزدگیر اماکن از چه اجزایی تشکیل شده است؟

به طور کلی دزدگیر اماکن شامل یک باکس اصلی است که بر روی آن چند کلید اعمال شده است که شامل اعداد و یک نمایشگر است. درون این باکس هم مداری قرار دارد که باعث اتصال اجزایی همچون چشمی‌های با سیم و بی سیم، باتری، اسپیکر، مگنت، حسگر الکترونیکی با سیم و بی سیم، برق شهری و خط تلفن می‌گردد. همچنین دزدگیرهای اماکن دارای چند ریموت کنترل برای فعال و غیر فعال کردن هستند.

انواع دزدگیرهای اماکن

دزدگیرهای ساده دسته اول هستند که مبتنی بر آژیر هستند و هر گونه تردد غیر مجاز را با آلارم هشدار می‌دهند. نوع دیگر، دزدگیرهای اماکن با سیستم آلارم از راه دور که مبتنی بر تلفن کننده خطوط تلفن ثابت است. نوع سوم دزدگیر امکان، دزدگیر اماکن با تلفن کننده سیم کارتی است.

دزدگیرهای اماکن تلفن کننده در دو نوع سیم کارتی و خط تلفن ثابت هستند که با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند. در واقع تلفن کننده‌های ثابت دزدگیر به خط تلفن ثابت متصل است و در هنگام تشخیص ورود غیر مجاز به شماره‌هایی که در حافظه آن ذخیره شده است تماس می‌گیرد و پیغامی که ضبط شده است را پخش می‌کند. اگر سارق سیم تلفن را از بیرون قطع کند اتصال تلفن کننده قطع خواهد شد و تنها آژیر به صدا در می‌آید. در تلفن کننده سیم کارتی علاوه بر این که با شما تماس گرفته می‌شود و پیام پخش می‌شود، پیامک‌هایی هم دریافت می‌کنید که گزارشاتی شامل: فعال و غیر فعال شدن سیستم توسط کاربران دیگر، تحریک سیستم در هنگام سرقت، قطع جریان برق شهر و اعلام زون تحریک شده در محل و … را به شما اطلاع می‌دهد. از قابلیت‌های دیگر تلفن کننده سیم کارتی این می‌باشد که شما به راحتی با ارسال پیامک از هر جایی دزدگیر را فعال یا غیر فعال کنید. دزدگیر GMK از تلفن کننده‌های سیم کارتی و خط ثابت برخوردار است که برای آشنایی با انواع مدل‌های آن می‌توانید به سایت سها ای شاپ مراجعه کنید.

سنسور دزدگیر اماکن

دزدگیرهای اماکن دارای انواع مختلفی سنسور است که هر کدام از این دزدگیرها در شرایط و موقعیت‌های مختلفی به کار برده می‌شوند. هر کدام از سنسورها دارای عملکرد متفاوتی هستند و کارکرد مخصوص خود را دارند. شما می‌توانید بر اساس نیاز خود هر کدام از این سنسورها انتخاب کنید. در ادامه همراه ما باشید تا با این سنسورها آشنا شوید.

سنسور تشخیص حرکت

سنسور حرکتی امروزه یکی از متداول‌ترین سنسورها است که در دزدگیرهای اماکن استفاده می‌گردد. در واقع این سنسورها دارای دید وسیعی هستند و امروزه به یکی از اجزا اصلی در دزدگیرهای اماکن تبدیل شده است. هدف اصلی این سیستم آشکارسازی حرکت و تشخیص ورود غیر مجاز به محیط می‌باشد. این نوع سنسورها در دو مدل بی سیم و با سیم به دزدگیر اماکن متصل می‌شوند.

سنسور مگنتی

همانطور که از نامش مشخص است این سنسور دارای مگنت آهنربایی است که از دو قسمت تشکیل شده است، یکی بر روی درب و دیگری بر روی چهارچوب نصب می‌گردد. هنگامی که درب باز می‌شود حالت مغناطیسی از بین رفته و فرمان به مرکز دزدگیر فرستاده می‌شود.

سنسور لرزشی

این سنسور با به وجود آمدن لرزش و ضربه عمل می‌کند و پس از تحریک اتصال بسته خود را باز کرده و فرمان آلارم را به مرکز دزدگیر می‌دهد. این نوع سنسور به ضربه حساس بوده و با تشخیص ضربه، سیگنال را به مرکز دزدگیر ارسال می‌کند.

پدال

این مدل سنسور قطعه‌ای می‌باشد که زیر پا قرار گرفته و با فشردن آن دزدگیر فعال می‌گردد. این نوع سنسور برای اماکنی همچون بانک‌ها و طلافروشی‌ها بسیار کربردی است که در شرایطی نتوان از دست استفاده کرد با فشار دادن پدال حتی در زمانی که دزدگیر غیر فعال باشد، آژیر به صدا در بیاید. دزدگیر سایلکس قابلیت اتصال به پدال و دیگر سنسورهایی که نام بردیم را دارد. برای خرید این مدل دزدگیر می‌توانید به سایت سها ای شاپ مراجعه کنید.

کلام آخر

دزدگیر اماکن یکی از ابزارهای کارآمد برای حفظ امنیت می‌باشد و با نصب و فعال سازی دزدگیر دیگر دغدغه‌ای نخواهید داشت. در این مطلب تلاش کردیم تا دزدگیر اماکن را به طور کامل معرفی کنیم و یکی از بهترین دزدگیرها را معرفی کنیم.

آدرس سایت: https://sohaeshop.com

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5191057

منبع: مهر

کلیدواژه: امنیت اجتماعی کسب و کار سرقت کسب و کار تبلیغات صنعت خودروسازی دکوراسیون منزل یادگیری زبان قطار لوازم خانگی هدفون پرداخت عوارض افق کوروش کاغذ دیواری گروه خودروسازی سایپا ایران کیش کسب و کار اینترنتی دزدگیر اماکن تلفن کننده سیم کارتی غیر مجاز غیر فعال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۶۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود

ایسنا/یزد عضو شورای اسلامی شهر یزد و عضو هیات مدیره سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اعلام کرد: شهرداری یزد آن تعداد از اماکن ورزشی خود را که غیرفعال و تعطیل است، جهت استفاده شهروندان و به خصوص جوانان شهر، باز و به صورت جدی فعال کند.

«محمد مهدی نیکونژاد» در این باره گفت: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد با وجود اقدامات درخشانی که در برگزاری رویدادهای ورزشی به خصوص در برگزاری المپیادهای ورزشی محلات انجام می دهد، باید در مدیریت اماکن ورزشی متعلق به شهرداری به ویژه زمین‌های ورزشی ایجاد شده در محلات شهر نیز با برنامه‌ریزی درست و مناسب به صورت فعال و جدی عمل کند.

وی افزود: ضرورت دارد سالن‌ها و اماکن ورزشی سرپوشیده و روباز شهرداری از حالت تعطیلی خارج و برای استفاده عموم مردم و به خصوص جوانان شهر مهیا شود.

نیکونژاد ادامه داد: شهرداری یزد با تدوین آیین‌نامه‌ای اجرایی، اماکن ورزشی در اختیار خود را طی فرایندی قانونی و یکپارچه به افراد دلسوز و متعهدی که از سوی معتمدین و هیأت امنای مساجد محله معرفی می‌شوند، تحویل دهد و ضمن آموزش افراد معرفی شده جهت تصدی مدیریت اماکن ورزشی با در نظر گرفتن موارد قانونی، درصدد دریافت سود از این اماکن نبوده و آن‌ها را به صورت درآمد هزینه‌ای اداره کند و نظارت مستمر بر  مدیریت و بهره برداری و فرایند حفظ و نگهداری از آن اماکن را داشته باشد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شورای شهر یزد، این عضو شورا در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم در اولین فرصت سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری یزد با راه اندازی سامانه اینترنتی ضمن معرفی اماکن ورزشی خود، این امکان را برای متقاضیان فراهم آورد تا بتوانند نسبت به رزرو سالن به صورت سیستمی و شبکه‌ای اقدام و در زمان مشخص از آن استفاده کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تولید نوکیای تقلبی متوقف می‌شود+ فیلم
  • راه اندازی فیبر نوری در ۳۴ روستای رشت
  • ویدیو/ ۵۰ هزار خودکشی در یک سال!
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود
  • آموزش: ۸ ترفند ساده برای شارژ سریع‌تر گوشی
  • افزایش ۲۷درصدی خرید مرغ مازاد مرغداران/ کریدورهای صادراتی فعال شود
  • ببینید | تصاویری از دزدی تلفن همراه در پشت چراغ قرمز در کمتر از 30 ثانیه!
  • آیا رویه واردات در مقابل صادرات خود اصلاح می‌شود؟
  • خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دمای بالا
  • فعال‌سازی بند فسخ قرارداد، تنها راه خرید مارکوس تورام از اینتر