Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: آخرین آمار ترخیص از بیمارستان که دقایقی قبل به ثبت رسید، نشان می‌دهد که رکورد بهبودیافتگان روزانه کرونایی در استان شکسته شد. - اخبار استانها -

علی‌اکبر کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین درباره آخرین وضعیت ترخیص بیماران کرونایی از استان اظهار داشت: آخرین آمار ترخیص از بیمارستان که دقایقی قبل به ثبت رسید، نشان می‌دهد که با ثبت 110 ترخیص کرونایی از بیمارستان‌های و مراکز درمانی موجود در شبکه بهداشت و درمان قزوین رکورد بهبودیافتگان روزانه کرونایی در استان شکسته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین از نصف شدن آمار ابتلا به کرونا در سطح استان خبر داد و اضافه کرد: با وجود اینکه در روز گذشته 1048 ابتلا به کرونای انگلیسی در سطح استان قزوین ثبت شد، اما این آمار امروز به 533 ابتلا رسیده است و تقریباً از دیروز تا امروز تعداد مبتلایان روزانه کرونایی ما حدود 50 درصد کمتر شده است که البته با توجه به نوسان‌های چند روز اخیر آمار امیدوارکننده و قابل اتکایی محسوب نمی‌شود.

کرمی با یادآوری اینکه تقریباً 100 درصد بیماران کرونایی ما در استان به ویروس کرونای سویه انگلیسی مبتلا شده‌اند، ادامه داد: همچنین آمار بستری‌های کلی و روزانه ما هم نسبت به روز گذشته کاهش داشته؛ اما این کاهش به قدری ناچیز است که نمی‌تواند طلیعه مناسبی از فروکش کردن موج پاندمیک کرونایی در استان قزوین باشد و برای اظهارنظر دقیق در این حوزه حداقل یک هفته زمان نیاز داریم.

وی ضمن ابراز نگرانی از تثبت تعداد بیماران بدحال استان قزوین در عدد 30 یادآور شد: متاسفانه در 3 روز اخیر این آمار بین 29 یا 30 نفر بوده که در مقایسه با پیک‌های کرونایی قبلی ما بسیار خطرناک و پایدارتر است و نشان می‌دهد که ویروس کرونای جهش‌یافته سوش انگلیسی خیلی‌سریع حال بیماران ضعیف و کم‌بنیه خود را وخیم می‌کند.

60درصد بستری‌های کرونایی بالای 65 سال سن دارند

معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین در جواب سؤالی درباره میانگین سنی بیماران بدحال بستری در استان گفت: بیش از 60 درصد این افراد بیشتر از 65 سال سن دارند و هنوز هم کرونا حتی در سویه انگلیسی خود به افراد مسن و دارای کهولت حمله می‌کند؛ اما بیشترین ابتلا مربوط به جوانان 20 تا 40 سال است که نشان می‌دهد کهنسالان ما از عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی توسط جوانان ضربه می‌خورند.

کرونا 30 درصد مراجعه به دندانپزشک در قزوین را کم کرد/ پوسیدگی دندان 84 درصد 12ساله‌هاآمار‌های کرونایی در قزوین بالاخره کاهشی شد/ آمار بیماران بدحال رکورد زدممنوعیت کرونایی فعالیت اصناف در قزوین یک هفته تمدید شد

کرمی افزود: همچنین در آزمایشگاه‌های معاونت درمان علوم پزشکی قزوین امروز 902 تست کووید19 از نوع پیشرفته (پی‌سی‌آر) از 812 افراد مشکوک به صورت سرپایی و 90 نفر به صورت بستری گرفته شد که جواب 410 تست مثبت بود و نشان می‌دهد که 45 درصد این تست‌ها مثبت می‌شود.

انتهای پیام/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بهداشت و درمان استانداری قزوین ویروس کرونا بهداشت و درمان استانداری قزوین ویروس کرونا نشان می دهد استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۸۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ‌سازی جنگجوی شکست‌ناپذیر؛ 448 روز از آخرین شکست رودری با منچسترسیتی گذشت!

کدام شکست‌ناپذیرتر است؛ بایرلورکوزن یا رودری؟

طرفداری | آمار شکست‌ناپذیری رودری با پیراهن منچسترسیتی به 70 بازی رسید.

به گزارش اسکواکا، منچسترسیتی در بازی مقابل ناتینگهام فارست با نتیجه 2-0 به پیروزی رسید تا رودری، هافبک توانمند سیتی، با ثبت رکورد 70 بازی متوالی بدون شکست، نام خودش را در تاریخ لیگ برتر انگلیس جاودانه کند. این آمار شگفت‌انگیز، او را به تنها بازیکن در تاریخ لیگ برتر تبدیل می‌کند که به چنین دستاورد بزرگی دست یافته است.

رودری که در سال 2019 از اتلتیکو مادرید به جمع سیتیزن‌ها ملحق شد، به سرعت به یکی از ارکان اصلی تیم تبدیل شد و نقشی کلیدی در موفقیت‌های اخیر این باشگاه ایفا کرده است. ثبات و عملکرد بدون نقص او در خط دفاعی، ستون اصلی قدرت منچسترسیتی به شمار می‌رود. در واقع از آخرین شکست رودری بیش از 400 روز می‌گذرد و او آخرین بار با پیراهن منچسترسیتی در فوریه 2023 مقابل تاتنهام باخت را تجربه کرد.

70 بازی متوالی بدون شکست با پیراهن منچسترسیتی

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • ناتینگهام فارست در نقش رئال مادرید؛ رکورد عجیب پپ گواردیولا در آمار شوت
  • تاریخ‌سازی جنگجوی شکست‌ناپذیر؛ 448 روز از آخرین شکست رودری با منچسترسیتی گذشت!
  • آیا بهبود یافتگان سرطان سینه بار دیگر به سرطان مبتلا می شوند؟
  • وقتی تیم های حریف بایرلورکوزن فکر می کنند رکورد شکست ناپذیری این تیم را پایان داده اند (فان) / فیلم
  • آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • هلی کوپتر ایرباس رکورد سرعت را شکست
  • نگاهی به آمار خیره‌کننده رئال در فصل جاری
  • (ویدئو) رکورد جهانی اسکی پرش شکست
  • فامیل مارادونا رکورد باشگاه آمریکایی را شکست!‏
  • آمار جالب سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی