Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@04:50:31 GMT

بخشی از گوشت مازاد لرستان بدون فرآوری خارج می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۱۳۷۳

بخشی از گوشت مازاد لرستان بدون فرآوری خارج می‌شود

به گزارش ایرنا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی لرستان، اسفندیار حسنی مقدم روز شنبه در جریان بازدید فاطمه مقصودی نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی و مدیر کل دامپزشکی لرستان از شهرک پروتئین بروجرد با تاکید بر فرآوری و بسته بندی گوشت قرمز و سفید در استان افزود: فرآوری انواع گوشت تولید شده در استان ارزش افزوده قابل توجهی را به دنبال دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به شعار سال اضافه کرد: بازدید ما از شهرک پروتئین بروجرد در راستای تحقق سال یعنی تولید، پشتیبانی و مانع زدایی است، امیدواریم این واحد که در حال حاضر نیمه تعطیل است در سال جاری وارد فاز تولید شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به ظرفیت لرستان در تولید گوشت قرمز، مرغ و انواع آبزیان اظهار داشت: در لرستان سالانه ٣٠ هزار تن گوشت قرمز ، ۲۸ هزار تن انواع آبزیان  و ٨٠ هزار تن گوشت مرغ تولید می‌شود.

حسنی مقدم خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی این شهرک در بروجرد می‌توان بخشی از پروتئین تولید شده استان را ذخیره و به شکل بسته بندی و فرآوری شده صادر کرد.

فاطمه مقصودی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: ذخیره پروتئین در این شهرک تعدیل قیمت گوشت مرغ و ماهی  را به دنبال دارد و با راه اندازی این شهرک برای ٢٠٠ نفر شغل ایجاد می‌شود.

وی تاکید کرد: مسوولان اقدامات لازم برای راه اندازی شهرک را در دستور کار خود قرار دهند.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی گوشت قرمز گوشت مرغ لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی گوشت قرمز گوشت مرغ وزارت جهاد کشاورزی گوشت قرمز گوشت مرغ لرستان اخبار کنکور گوشت قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۱۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند پرورش و فرآوری گوشت الاغ، اسب و زالو (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فناوری پرورش و پروار کردن گاو؛ کشتار و فرآوری گاو در کارخانه (فیلم) پرورش گاو‌های غول پیکر در یک گاوداری محلی و مشهور اندونزیایی (فیلم) فرآیند پرورش و فرآوری شیر هزاران بز توسط کشاورزان استرالیایی (فیلم)

دیگر خبرها

  • چگونه گوشت و پوست میلیون‌ها کروکودیل در کارخانه فرآوری می‌شود؟ (فیلم)
  • گوشت دوباره گران می‌‌شود؟
  • قیمت گوشت دوباره نجومی می‌شود؟
  • تولید مازاد بر نیاز مرغ در استان قزوین
  • (ویدیو) فرآیند پرورش و فرآوری گوشت الاغ، اسب و زالو
  • گوشت اینگونه ۶۳.۵ درصد گران شد
  • ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان پرداخت شد
  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان
  • فرآیند پرورش و فرآوری گوشت الاغ، اسب و زالو (فیلم)
  • ۶۳.۵ درصد افزایش قیمت هر کیلوگرم شقه گوسفند در یک سال