Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرغم توقف فیلمبرداری فیلم «کوزوو» به کارگردانی میثم هاشمی طبا، حسن کلامی تهیه کننده آن از بهاره کیان افشار برای بازی در این فیلم دعوت کرد.

به گزارش برنا، فیلمبرداری فیلم سینمایی «کوزوو» به کارگردانی میثم هاشمی طبا و تهیه‌کنندگی حسن کلامی به دلیل شدت بیماری کرونا و در پی دستور سازمان سینمایی و سمعی و بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تا کاهش نسبی بیماری و صدور مجور برای ادامه کار از سوی سازمان سینمایی متوقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهاره کیان‌افشار بازیگر جدید فیلم سینمایی «کوزوو» است که پیش از توقف فیلمبرداری به این پروژه پیوست.

«کوزوو» بر اساس فیلمنامه‌ای از میثم هاشمی‌طبا در ژانر کمدی ساخته می‌شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «معدنچیا میگن: هرچی بیشتر دنبال الماس بگردی، کم‌تر پیداش می‌کنی. به عقیده اونا، الماسه که آدمشو پیدا می‌کنه. اونه که تصمیم می‌گیره دست کی بیوفته و رو انگشت کی بشینه…»

پیش از این فرهاد آییش به عنوان یکی از بازیگران اصلی این پروژه معرفی شده بود و دیگر بازیگران این فیلم پربازیگر که از چهره‌های شناخته شده سینما هستند نیز به زودی معرفی می‌شوند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرهاد آییش حسن کلامی بهاره کیان افشار کوزوو میثم هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۲۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید یک میلیون تن چغندرقند در مزارع استان کرمانشاه

فرهاد شریفی معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با بیان اینکه استان کرمانشاه جزو قطب‌های تولید چغندرقند در کشور به شمار می‌رود، گفت : امسال برآورد می‌شود تولید چغندرقند در استان به یک میلیون تن برسد.

 وی افزود: در سال زراعی گذشته یک میلیون تن چغندرقند در استان کرمانشاه تولید شد.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با بیان اینکه چغندرقند به دو شکل بهاره و پاییزه در استان کشت می‌شود، گفت: چغندرقند در شهرستان‌های سردسیر و معتدل استان به صورت بهاره و در شهرستان‌های گرمسیر به صورت پاییزه کشت می‌شود.

شریفی با بیان اینکه کشت بهاره چغندرقند در مزارع استان کرمانشاه از اواخر اسفندماه شروع شده و تاکنون ادامه داشته، اضافه کرد: امسال در مجموع حدود ۱۲ هزار هکتار چغندرقند بهاره در استان کشت شده و پیش‌بینی می‌شود از این سطح بیش از ۸۰۰ هزار تن محصول تولید شود.

شریفی افزود: پاییز سال گذشته نیز ۳۶۰۰ هکتار از مزارع مناطق گرمسیر استان زیر کشت چغندرقند پاییزه رفته بود که پیش‌بینی می‌شود بیش از ۲۰۰ هزار تن چغندرقند هم از مزارع مناطق گرمسیر استان تولید شود.

وی با بیان اینکه برداشت چغندرقند پاییزه در استان از اواخر اردیبهشت شروع و تا پایان مرداد ادامه دارد، گفت: برداشت چغندرقند بهاره نیز از اواخر شهریور شروع و تا پایان آذر ماه ادامه دارد. 

شریفی در ادامه با بیان اینکه چغندرقند تولیدی در استان جزو محصولات با کیفیت در کشور بوده و از نظر عیار جزو محصولات با بازار پسندی بالا محسوب می‌شود، گفت: به دلیل آب‌بر بودن کشت چغندر قند، در پی سمت و سو دادن کشت چغندرقند به سمت کشت پاییزه به منظور استفاده از آب باران برای آبیاری آن هستیم.

وی اشاره‌ای هم به قیمت خرید تضمینی چغندرقند داشت و گفت: قیمت خرید تضمینی اعلام شده برای سال زراعی جاری برای چغندرقند بهاره به ازای هر کیلو با عیار ۱۶ درصد ۳۹ هزار و ۳۰۰ ریال اعلام شده و قیمت مصوب شده این محصول به ازای هر کیلوگرم چغندرقند پاییزه با عیار ۱۵ درصد ۳۸ هزار ریال اعلام شده است

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • تولید یک میلیون تن چغندرقند در مزارع استان کرمانشاه
  • «اخلاق و درام» راهی بازار نشر شد
  • میثم تیموری: محرم نویدکیا جنتلمن است
  • چرا سریال «حشاشین» در ایران مجوز ندارد؟
  • ماجرای بازیگرانی که مهاجرت کردند | وضعیت رفتگان اغتشاشات ؛ از تاکسی اینترنتی تا بازی تنها در حد چند دقیقه رقص!
  • با عفونت دستگاه ادراری بیشتر آشنا شوید
  • یک فعال هلال احمری در هوراند، رکورد تکنیک‌های رزمی کیسه بوکس را شکست
  • حفظ کیان خانواده سلامت جامعه را ارتقا می‌دهد
  • ستاره سیتی، چهره جدید تبلیغات پپسی! (عکس)
  • معرفی برترین‌های روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس