Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی جمعیت هلال احمر از اعطای ۴۰۰ هزار دوز واکسن کرونا به صورت رایگان توسط صلیب سرخ چین به هلال احمر خبر داد و گفت: بنا بر هماهنگی‌های انجام شده قرار است در مراحل بعدی نیز واکسن کرونا از چنین وارد کشور شود. - اخبار اجتماعی -

محمدحسن قوسیان مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به ورود 400 هزار دوز واکسن کرونا به کشور اظهار کرد: روز پنج شنبه هفته گذشته از طریق صلیب‌ سرخ چین 400 هزار دوز واکسن در اختیار جمعیت هلال احمر قرار گرفت که در همان روز این واکسن به وزارت بهداشت تحویل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این واکسن‌ها به صورت رایگان به جمعیت هلال احمر داده شده بود که بدون اینکه یک عدد از این واکسن در اختیار نیروهای جمعیت هلال احمر در مرزها قرار داده شود، تماماً به وزارت بهداشت تحویل شد همچنین مکاتبه‌ای با وزارت بهداشت برای اختصاص تعدادی واکسن به نیروهای هلال در مرزها شده که هنوز پاسخی به آن داده نشده است.

قوسیان مقدم اضافه کرد: پس از پیگیری‌های زیاد از سوی جمعیت هلال احمر سرانجام در 14 فروردین مجوز وورد واکسن از سوی وزارت بهداشت به هلال احمر صادر شد و نخستین محموله در روز پنج شنبه 26 فروردین وارد کشور شد.

سخنگوی جمعیت هلال احمر از آمادگی این مجموعه برای ورود واکسن در مراحل بعدی خبر داد و گفت: بنابر هماهنگی‌های  و رایزنی انجام شده از سوی هلال احمر با صلیب سرخ چین قرار است در مراحل بعدی نیز واکسن کرونا از چنین وارد کشور شود.

وی درباره تعداد واکسن‌هایی که در آینده از طریق جمعیت هلال احمر وارد کشور خواهد شد، افزود: در این بخش تلاش زیادی برای ورود بیشتر واکسن کرونا انجام خواهیم داد همچنین در این مراحل واکسن به صورت رایگان وارد نخواهد شد.

فهرست دریافت کنندگان واکسن کرونا در مدیریت شهری منتشر شودفاز سوم تست انسانی واکسن کرونای "سوبرانا" در ایران کلید خوردتلاش داریم برای بازگشایی مدارس فرهنگیان را در اولویت واکسیناسیون کرونا قرار دهیم

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هلال احمر واکسن کرونا هلال احمر واکسن کرونا جمعیت هلال احمر وزارت بهداشت واکسن کرونا وارد کشور دوز واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۴۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ماهر در مدارس استان قزوین

علیرضا جاهد معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: طرح ماهر (مهارت آموز هلال احمر) مختص دانش آموزان دوره دوم ابتدایی با همکاری آموزش و پرورش در قالب آموزش مهارت‌های تخصصی، سطح آمادگی و تاب آوری دانش آموزان را در مواجهه با حوادث طبیعی و غیر طبیعی افزایش می‌دهد.

وی افزود: طرح ماهر در رابطه با آشنایی با جمعیت هلال احمر، حفظ خونسردی در حوادث، آشنایی با شماره‌های اضطراری، آشنایی با نقاط امن و نحوه پناه گیری و خروج ایمن می‌باشد که تا پایان سال تحصیلی با همکاری و تلاش آموزش و پرورش در تمامی مدارس دوره دوم ابتدایی اجرا خواهد شد.

جاهد ادامه داد: یکی از رویکرد‌های اصلی سند تحول بنیادین، مهارت آموزی و مهارت افزایی است که طرح ماهر (مهارت آموز هلال احمر) به این مهم جامه‌ی عمل می‌پوشاند.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین عنوان کرد: در این دوره آموزش دو ساعته دانش آموزان به همراه اولیاء خود سرفصل‌های آموزشی را فرا می‌گیرند و در مقابل حوادث ایمن می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ماهر در مدارس استان قزوین
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • خانه‌های هلال در کشور به ۸۰۰۰ خانه افزایش می‌یابد
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارایه می دهند
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارائه می دهند
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد