Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر بیدادی گفت: امروز خوشبختانه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با پشتوانه مردمی جایگاهی در دنیا دارند که هیچ دشمنی توان چپ نگاه کردن به مرزهای کشور را ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «امیر حمزه بیدادی» امروز (یکشنبه 29 فروردین) در مراسم رژه خودرویی نیروهای ارتش جنوب غرب که در پادگان تیپ 192 زرهی اهواز برگزار شد، 29 فروردین را نقطه عطفی برای ارتش جمهوری اسلامی دانست و اظهار کرد: ارتش در حین شکل‌گیری انقلاب اسلامی نقش مؤثری را ایفا کرد و در همان ابتدای انقلاب با پیوستن به مردم کمر رژیم ستم‌شاهی را شکست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد ارتش در جنوب غرب کشور افزود: یکی از اقدامات ارتش بیعت همافران نیروی هوایی با امام راحل و پیوستن ارتش به انقلاب بود و این اقدام پیروزی انقلاب را سرعت بخشید و هزینه این پیروزی را به مراتب کمتر کرد.

 

وی اضافه کرد: در روزهایی که شعار انحلال ارتش توسط معاندین و مخالفان نظام سر داده می‌شد امام راحل روز 29 فروردین را روز ارتش نامیدند و با این اقدام یک پشتوانه مردمی محکم برای ارتش ایجاد کردند.

 

امیر بیدادی تصریح کرد: امام (ره) در پیامی که به مناسبت نامگذاری روز ارتش صادر کردند فرمودند که مردم در خیابان‌ها در هنگامی که نیروهای ارتش رژه می‌روند فرزندان خود را استقبال کنند چرا که ایشان اعتقاد داشتند اگر ارتشی از پشتوانه مردمی برخوردار باشد یک سرباز می‌تواند کارایی 10 سرباز بلکه 100 سرباز را داشته باشد.

 

وی عنوان کرد: ما در طول تاریخ پرشکوه ایران اسلامی، جنگ تحمیلی و حوادثی که بعد از آن اتفاق افتاد را به خوبی لمس و این فرمایش بنیانگذار جمهوری اسلامی را در میدان عمل به خوبی مشاهده کردیم و امروز خوشبختانه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با پشتوانه مردمی جایگاهی در دنیا دارند که هیچ دشمنی توان چپ نگاه کردن به مرزهای کشور را ندارد.

 

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در جنوب غرب با بیان اینکه امروز ارتش جمهوری اسلامی و همه نیروهای مسلح ما با هوشیاری و بیداری، بستری امن را برای رشد اقتصادی فراهم کردند ادامه داد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» نامگذاری شده این بستر مهیا است که به رشد و شکوفایی اقتصادی دست یافته و تحریم‌های دشمنان را همچون سایر توطئه‌ها خنثی کنیم و پرچم نهضت و حرکت را به دست صاحب اصلی آن برسانیم.

 

وی در پایان یاد آور شد: امسال به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا در کشور و جهان، برنامه رژه روز ارتش فقط به صورت خودرویی با شعار «مدافعان وطن، یاوران سلامت» برگزار شد و یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی و همه شهدا، جانبازان، آزادگان و خانواده‌های شهدا را که با صبر، استقامت و پایمردی حماسه آفریدند و یک مسیر روشن را پیش روی ما قرار دادند، گرامی می‌داریم.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: رژه خودرویی ارتش روز ارتش پشتوانه مردمی جمهوری اسلامی نیروهای مسلح روز ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۷۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد

ارسلان مالکی، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با بیان اینکه تفاهم‌نامه ای بین وزارت راه وشهرسازی و ستاد کل نیروهای مسلح منعقد شده است، گفت: طبق این تفاهم نامه برنامه ریزی برای ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی نیروهای مسلح انجام شده و به زودی روند ساخت این واحدها آغاز می شود.

وی افزود: در قالب این تفاهم نامه ساخت مسکن برای کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در شهرهای بروجرد، خرم‌آباد، بندرعباس و شیراز توافقاتی انجام شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی توضیح داد:  بخش عمده ای از پروژه های نهضت ملی مسکن از طریق تفاهم نامه و به صورت مشارکتی  ساخته می شود و بخش دیگه ای از پروژه ها هم به در قالب تفاهم نامه ساخته می شود که با اعطای زمین ازسوی  دستگاه ها مسکن برای متقاضیان ساخته می شود.

وی توضیح داد: پیش از این وزیر راه و شهرسازی از آغاز عملیات اجرایی بیش از ۲۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن برای خانواده‌های نیروی مسلح خبر داده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • طرح نور با پشتوانه‌ مردمی و با قدرت ادامه دارد
  • امیر حیدری: هیچ‌کس قادر به تهدید جمهوری اسلامی و منافع ملی کشور نیست
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات
  • الگوهای نظارت همگانی و مردمی سازی در مجالس قانونگذاری دنیا
  • حضور چشمگیر در مرحله دوم انتخابات پشتوانه‌ای برای نماینده است
  • آخرین تحولات اوکراین| درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • تحولات اوکراین| امکان درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی؛ ثبت‌نام سربازان از امروز آغاز شد