Web Analytics Made Easy - Statcounter

در هفته اخیر یعنی از ۲۰ تا ۲۶ فروردین ماه سال ۱۴۰۰، تعداد موارد سرپایی مثبت شناسایی شده در کشور، ۱۴۱۸۹۹ مورد بوده است. همچنین تعداد موارد بستری جدید در این هفته ۲۰۰۳۹ نفر بوده است و متاسفانه ۱۷۹۹ نفر در این هفته به دلیل ابتلا به کرونا در کشور جان باخته‌اند.

به گزارش برنا ؛ وضعیت صعودی کرونا در بعضی استان‌ های کشور به شرح ذیل است :

اردبیل

در هفته اخیر روند بستری در این استان به طرز نگران‌کننده‌ای افزایش یافته و فوت نیز افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بروز و میزان مرگ و میر استان از متوسط کشوری بالاتر است.

زنجان

روند بستری به طرز نگران‌کننده‌ای افزایش یافته و فوت نیز در هفته اخیر افزایش یافته است. میزان بروز موارد بستری از متوسط کشوری بالاتر رفته است، اما میزان مرگ و میر معادل متوسط کشور شده است.

قم

در هفته اخیر روند بستری به طرز نگران‌کننده‌ای افزایش یافته و افزایش موارد فوت نیز مشاهده می‌شود. بروز موارد بستری و مرگ و میر استان از متوسط کشوری اندکی بیشتر شده است.

کرمانشاه

در هفته اخیر در این استان بستری به طرز نگران‌کننده‌ای افزایش یافته و فوت نیز افزایش یافته است. بروز موارد بستری و مورتالیتی استان به حد متوسط کشوری رسیده است.

آذربایجان غربی

در هفته اخیر در این استان بستری به طرز نگران‌کننده‌ای افزایش یافته و فوت نیز افزایش یافته است. بروز موارد بستری به موازات متوسط کشوری افزایش یافته، اما مورتالیتی از متوسط کشوری بیشتر شده است.

فارس

در استان فارس نیز در این هفته موارد فوت افزایش یافته و موارد بستری نیز به طرز نگران‌کننده‌ای افزایش یافته است. میزان بروز موارد بستری هنوز از متوسط کشوری کمتر است. اما میزان مورتالیتی از متوسط کشوری بیشتر شده است.

آذربایجان شرقی

در هفته اخیر در این استان بستری به طرز نگران‌کننده‌ای افزایش یافته و فوت نیز افزایش یافته است. البته بروز موارد بستری و میزان مرگ‌ومیر در این هفته هنوز از متوسط کشوری کمتر است.

اصفهان

در هفته اخیر در این استان روند بستری به طرز نگران‌کننده‌ای افزایش یافته و فوت نیز افزایش یافته است. بروز موارد بستری و مرگ‌ومیر علی‌رغم افزایش به موازات روند کشوری، هنوز از متوسط کشور کمتر است.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا کرونا در استانها هفته اخیر در این استان بروز موارد بستری متوسط کشوری متوسط کشور روند بستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۸۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار نارنجی وضعیت جوی برای استان‌های شمالی در آخر هفته

حسین ظفری سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در خصوص هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای روز چهارشنبه و پنجشنبه برای برخی از استان‌های کشور بیان کرد: برای روز چهارشنبه استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و ارتفاعات استان‌های گیلان، مازندران و اردبیل، تحت تأثیر سامانه جوی و هشدارهای سطح نارنجی خواهند بود.

معاون پیشگیری و کاهش خطرپذیری سازمان مدیریت بحران کشور گفت: برای روز پنجشنبه نیز برای استان‌های خراسان رضوی، شرق خراسان شمالی، شمال خراسان جنوبی، ارتفاعات سمنان و ارتفاعات و دامنه استان‌های مازندران و گلستان هشدار سطح نارنجی اعلام شد.

در ادامه این عضو شورای عالی مدیریت بحران کشور اختلال در سفرها، کاهش دید، لغزندگی جاده‌ها، آب‌گرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب، سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌های فصلی، صاعقه، رخداد تگرگ، خسارت به سازه‌های موقت از جمله بنرها، داربست‌ها و تابلوهای تبلیغاتی، اختلال در ناوگان حمل و نقل، احتمال سقوط سنگ در نواحی کوهستانی و خسارت به صنعت کشاورزی را برای استان‌های ذکر شده پیش‌بینی کرد.

ظفری در پایان پرهیز از سفرهای غیر ضروری، عدم اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، پرهیز از فعالیت‌های کوه‌نوردی، خودداری از چرای دام و تردد عشایر در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت، لایروبی کانال‌ها و آب‌روها، کنترل دما و رطوبت در سالن‌های پرورشی و استفاده از محلول‌های ضد تنش در گیاهان باغی را توصیه کرد.

کد خبر 6099784

دیگر خبرها

  • آرمین زارعی در بیمارستان بستری شد
  • هشدار نارنجی وضعیت جوی برای استان‌های شمالی در آخر هفته
  • بستری شدن آرمین زارعی خواننده به دلیل فشار عصبی
  • آرمین زارعی به دلیل فشارعصبی دربیمارستان بستری شد
  • ۷۵ میلیون تردد بین استانی در فروردین ثبت شد؛ رشد ۱۳ درصدی ترددها
  • قیمت نفت صعودی شد
  • قاچاق سوخت تهدید جدی برای شیوع مالاریا در شرق کشور
  • توزیع بیش از ۱۲۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در فروردین ۱۴۰۳
  • وضعیت تولید داروی بیماران SMA در کشور
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان/ زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد