Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی ذوالقدری " با اعلام این خبر  بیان داشت: روز گذشته در پی دریافت شکایتی در خصوص آتش سوزی ۴ دستگاه خودروی سواری  در خیابان "دیباجی" تهران، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پایگاه سوم  پلیس  امنیت عمومی تهران بزرگ  قرار گرفت .

وی  عنوان کرد: با توجه به حساسیت موضوع، بلافاصله کارگروهی از  ماموران پایگاه سوم این  پلیس و ماموران کلانتری ۱۲۴ قلهک برای  شناسایی عامل یا عاملان این آتش سوزی و پیگیری علت و انگیزه آتش سوزی تشکیل و تحقیقات تخصصی  در این خصوص آغاز شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ  با بیان اینکه در بازدید از خودروها عمدی بودن آتش سوزی محرز شد، ابراز داشت: پس از بررسی تصاویر دوربین های مداربسته و انجام تحقیقات میدانی ، عامل آتش سوزی  خودروها شناسایی شد .

این مقام ارشد انتظامی افزود : با توجه به اینکه متهم بلافاصله پس از آتش سوزی از محل متواری شده بود ، تلاش برای  دستگیری  متهم  ادامه یافت تا این که پس از ۲۴ ساعت تلاش شبانه روزی متهم در حال پرسه زنی در حوالی محل آتش سوزی شناسایی و با هماهنگی های قضائی در  یک عملیات پلیسی وی  دستگیر شد.

سردار ذوالقدری  با اشاره به اینکه در پی آتش سوزی صورت گرفته ۵  میلیارد  ریال به شهروندان خسارت وارد شده است، گفت : متهم طبق دستور قضائی برای تحقیقات تکمیلی و بررسی علت این آتش سوری در اختیار ماموران این پلیس قرار دارد.

۴۷۲۳۷

کد خبر 1506166

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بازداشت فوران آتشفشان آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۰۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌ فرمانده انتظامی مازندران از انهدام باند سازمان یافته خودرو‌های خارجی قاچاق  و کشف ۳۲ دستگاه خودروی خارجی قاچاق  در استان خبر داد.

سردار حسن مفخمی شهرستانی گفت: در پی اقدام اطلاعاتی و عملیاتی پلیس آگاهی و امنیت اقتصادی استان، باند سازمان یافته خودرو‌های خارجی قاچاق که اقدام به دستکوب ارکان خودرو ( شاسی، موتور و اتاق) و همچنین نصب پلاک خودروهای قدیمی از همان خودروها به خودروی جدید می کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

 سردار مفخمی خاطرنشان کرد: از این باند که غالبا خودروهای شاسی را از غرب و جنوب کشور برای اقدام متخلفانه خود وارد می کردند ، تا کنون ۲۰ دستگاه خودرو با پلاک مالکیت خودروهای قدیمی به همت ماموران پلیس آگاهی و همچنین ۱۲ دستگاه خودرو با تلاش پلیس امنیت اقتصادی استان کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه اعضای باند قاچاق خودرو نیز به دستگاه قضایی مازندران معرفی و تحویل شدند، تاکید کرد: پلیس امنیت اقتصادی  و آگاهی با هوشمندی و اقتدار همواره با هدف رضایتمندی مردم پای کار است و متخلفان بدانند که مازندران جولانگاه قاچاقچیان نخواهد بود.

دیگر خبرها

  • جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب
  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد
  • «نمی‌توانم نفس بکشم» ٢ در خیابان‌های آمریکا
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد | قدرت‌نمایی مرد شرور در محله
  • بازداشت شرور تیرانداز در فرحزاد
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان