Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدراستان با انجام اقدامات اطلاعاتی بر روی عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر، از فعالیت یک قاچاقچی در امر تهیه و توزیع مواد مخدر مطلع شدند و دریافتند که وی به تازگی مقداری مواد مخدراز استان‌های جنوبی تهیه کرده و قصد انتقال آن به قزوین را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اشراف اطلاعاتی ایجاد شده در یک عملیات غافلگیرانه خودرو مورد نظر در ورودی شهر بوئین زهرا متوقف و در بازرسی از خودرو پراید، ۳۰ کیلوگرم تریاک کشف و ۲ متهم در این رابطه دستگیر شدند.

سردار ابراهیمی اشاره کرد: همچنین در عملیات دیگری با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر استان اصفهان ۵ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک در شهرستان نائین کشف شد.

دستگیری مجرم سایبری سابقه‌دار در قزوین

رئیس پلیس فتا استان قزوین گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده نیابتی از سوی دادسرای عمومی و انقلاب استان قزوین به پلیس فتا مبنی بر کلاهبرداری اینترنتی از شهروندان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان قرار گرفت.

سرهنگ محمدعلی فرهودی افزود: با بررسی پرونده و انجام اقدامات تخصصی و پلیسی و در ادامه تجزیه و تحلیل ادله دیجیتال موجود، چندین سر نخ از متهم اصلی پرونده به دست آمد که بیانگر سابقه‌دار بودن متهم و فرا استانی بودن حوزه ارتکاب جرایم توسط وی بود.

رئیس پلیس فتا استان اضافه کرد: اطلاعات به دست آمده از متهم توسط اکیپ‌های مبارزه با جرایم استان با همکاری پلیس فتا تهران بزرگ و اردبیل مورد بررسی قرار گرفت و درنهایت متهم با هویت معلوم در یک عملیات غافلگیرانه در شهر قزوین دستگیر و به مقر پلیس فتا منتقل شد.

سرهنگ فرهودی ادامه داد: پس از بازجویی از متهم و بررسی سوابق نامبرده و انجام تحقیقات تکمیلی، چندین حساب بانکی که با استفاده از آن‌ها اعمال مجرمانه نظیر پولشویی صورت گرفته بود مشخص و در این خصوص ۴ همدست متهم که در ارتکاب جرایم نقش داشتند شناسایی و دستگیر شدند.

وی یاد آور شد: با توجه به اینکه چندین پرونده مرتبط به این کلاهبرداری در سطح کشور موجود است و حساب‌های متعددی در پروسه کلاهبرداری استفاده شده، ارزش تقریبی کلاهبرداری صورت گرفته توسط این مجرمان بالغ بر ۲ میلیارد ریال برآورد می‌شود.

سرهنگ فرهودی تصریح کرد: متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شده است.

رئیس پلیس فتا استان از شهروندان خواست: کاربران مراقب ترفند‌ها و شگرد‌های کلاهبرداران در فضای مجازی باشند و با ارتقاء سطح معلومات سایبری، خود را در برابر خطرات این فضا واکسینه کنند و در صورت مواجهه با موارد مشکوک و وقوع هرگونه مشکل در فضای مجازی مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir با ما در میان بگذارند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی بسته حوادث مواد مخدر پلیس فتا استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۳۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری از طریق جعل اسناد خودرو در نظرآباد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ فرج الله اسداللهی گفت: با وقوع یک فقره کلاهبرداری تحت عنوان جعل اسناد خودروی کامیون تریلی و بارگیری میلگرد از شرکتی واقع در نظرآباد به ارزش ۴۰ میلیارد ریال، رسیدگی به پرونده در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد مطرح کرد: مأموران پس از انجام کارهای اطلاعاتی وسیع و یک سری اقدامات هوشمندانه مخفیگاه متهم را در شهرستان اشتهارد شناسایی و با دریافت نیابت قضائی در یک عملیات ضربتی نامبرده را دستگیر و تریلی حامل بار را نیز توقیف کردند.

وی با بیان اینکه متهم با جعل اسناد خودروی تریلی اقدام به اخذ بارنامه از باربری و با مراجعه به شرکت اقدام به بارگیری میلگرد کرده و در نهایت بارها را به مقصد تحویل نداده بود، افزود: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی نظرآباد به کلاهبرداری خود مبنی بر دریافت غیرمجاز میلگرد به ارزش ۴۰ میلیارد ریال اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی نظرآباد در پایان خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای کشف سایر جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار دارد.

کد خبر 6089888

دیگر خبرها

  • کشف ۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان گناباد
  • رئیس پلیس پایتخت به مجرمان هشدار داد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف ۴۳۰ کیلوگرم تریاک و حشیش از سوی یگان‌ ویژه
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی
  • کلاهبرداری از طریق جعل اسناد خودرو در نظرآباد