Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-29@02:09:18 GMT

ذخایر نفت شرکت‌های بزرگ نفتی جهان ۲۵درصد کم شد

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۴۳۳۹

ذخایر نفت شرکت‌های بزرگ نفتی جهان ۲۵درصد کم شد

به گزارش پایگاه خبری اویل پرایس، شرکت‌های بزرگ نفتی بین‌المللی در پنج سال اخیر شاهد کاهش ۲۵ درصدی میانگین ذخایر نفت خام خود بوده‌اند که می‌تواند چالشی برای تولید و درآمد این غول‌های نفتی در سال‌های آینده باشد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از شانا؛ براساس گزارش بانک آمریکایی سیتی گروپ، میانگین عمر ذخایر نفت بزرگ‌ترین شرکت‌های بین‌المللی نفتی جهان - از جمله اکسون، شورون، کونکو فیلیپس و تولیدکنندگان بزرگ اروپایی - در پایان سال ۲۰۲۰، ​​۹ سال و ۶ ماه بوده که در مقایسه با میانگین ​​عمر ذخایر نفت پیش از سقوط پیشین قیمت نفت در سال ۲۰۱۵، ۲۵ درصد افت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تحلیلگران این بانک در گزارش سالانه خود نوشتند: نمی‌توان رابطه بین ذخایر و سود را نادیده گرفت بنابراین معتقدیم تجزیه و تحلیل روند ذخایر نفت شاخص بسیار مهمی برای تعیین سلامت یک تجارت است.

شرکت‌های بزرگ نفتی در تازه‌ترین گزارش‌های خود اعلام کرده‌اند که به‌دلیل سقوط قیمت و تقاضای نفت در سال ۲۰۲۰، همه آنها مجبور شده‌اند میلیاردها دلار از ارزش ذخایر نفت خود بکاهند.

پربیننده ترین ذخیره آب سد زاینده رود + عکس بروز خسارات ناشی از زلزله امروز در تاسیسات نفتی گچساران امکان استفاده از ظرفیت‌های گازی کشور در تولید رمزارز / استفاده از رمزارزها برای واردات مواد اولیه و تجهیزات مورد نیاز کشور غریب‌آبادی: سطح غنی‌سازی ایران به ۵۵.۳درصد رسید یک میلیون بشکه نفت ایران آماده بازگشت فوری به بازار جهانی

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: نفت ذخایر نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۴۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی

استاندار کردستان و مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این استان با ارسال لوح سپاس از اقدام‌های مدیر و کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان برای ارائه خدمات و تسهیلات به مسافران نوروزی تشکر و قدردانی کردند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، در این لوح منصور مهرزاد، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کردستان و اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار و رئیس ستاد خدمات سفر این استان از تلاش جهانبخش نوکانی، مدیر منطقه کردستان قدردانی کردند.

دیگر خبرها

  • چشم‌انداز روشن توسعه همکاری ایران و آفریقا طی ۲ دهه آینده
  • کاهش ۲۹ درصدی مصرف نفت سفید در کردستان
  • ذخایر شکلات جهان در خطر است
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • حداقل چند درصد اقتصاد جهان وابسته به ذخایر ژنتیکی است؟
  • لیتیوم را خام‌فروشی نمی‌کنیم/ پای ماندگاری صنایع تبدیلی در همدان می‌مانیم
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • لیتیوم را خام‌فروشی نمی‌کنیم/ پای ماندگاری صنایع تبدیلی لیتیوم در همدان می‌مانیم
  • اجرای رسمی طرح باک پُر از روز شنبه در مرز رسمی پرویزخان