Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@07:36:08 GMT

قطعی چند ساعته آب در بخش سلفچگان قم

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۴۴۰۵

قطعی چند ساعته آب در بخش سلفچگان قم

به گزارش روز دوشنبه شرکت آب و فاضلاب قم، در این اطلاعیه آمده است: با توجه به تکمیل طرح اتصال خط انتقال آب به مجتمع آبرسانی سلفچگان، جریان آب در روز سه شنبه ۳۱ فروردین ماه از ساعت ۹ صبح الی ۱۸ در شهر و شهرک صنعتی سلفچگان وتعدادی از روستاهای بخش سلفچگان دچار افت فشار یا قطعی احتمالی آب خواهد شد.

منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در ۵۰ کیلومتری قم در زمینی به مساحت ۲۰۰۰ هکتار در سال ۱۳۷۶ به تصویب هیات وزیران رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منطقه به‌عنوان مهم‌ترین و نزدیک‌ترین منطقه ویژه اقتصادی به مرکز سیاسی - اقتصادی کشور، واقع در مسیر جاده ابریشم، راه‌آهن سراسری و بزرگراه‌های اصلی شمال - جنوب و شرق - غرب ایران بوده و جهت برقراری ارتباط با اروپا، کشورهای آسیای میانه و خلیج‌فارس به‌منظور تولید، صادرات و ترانزیت کالا، موقعیتی ممتاز داشته و قادر است نقش تعیین‌کننده‌ای در اقتصاد کلان منطقه و کشور ایفا نماید.

هم‌اکنون ۱۲۲ واحد تولیدی و تجاری در این منطقه فعالیت می‌کند که این رقم نمایان گر فعالیت ۸۷ درصد واحدهای دارای پروانه بهره‌برداری منطقه است.

از میان این ۱۲۲ واحد ۱۰۰ واحد درزمینهٔ فعالیت‌های تولیدی و ۲۲ واحد نیز درزمینهٔ فعالیت‌های تجاری و خدماتی مشغول کار است.

بخش سلفچگان یکی از بخش‌های پنج‌گانه استان قم است که در فاصله ۴۰ کیلومتری شهر قم قرار دارد./

برچسب‌ها شركت آب و فاضلاب قم آب و فاضلاب استانداری قم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شركت آب و فاضلاب قم آب و فاضلاب استانداری قم شركت آب و فاضلاب قم آب و فاضلاب استانداری قم اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۴۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تدوین دستورالعمل واحد فعالیت محیط زیستی در سطح محلات

به گزارش خبرگزاری مهر، حلیا سادات حسینی در نشست هم اندیشی دبیران محیط زیست مناطق ۲۲ گانه که با حضور رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد؛ با اشاره به اهمیت بررسی ابعاد زیست محیطی و جایگاه محیط زیست شهری در زندگی روزمره شهروندان گفت: امروزه توجه به مسائل زیست محیطی در برنامه ریزی‌ها، فعالیت‌ها و اقدامات توسعه در شهرها می‌تواند گامی مؤثر در جهت بهبود وضعیت محیط زیست و در نتیجه ارتقا سطح کیفیت زندگی شهروندان باشد.

حسینی از دبیران خانه‌ها و کانون‌های محیط زیست مناطق به عنوان رابطین بین مجموعه مدیریت شهری و شهروندان یاد کرد.

وی در ادامه خطاب به دبیران محیط زیست مناطق ۲۲ گانه با بیان اینکه فعالیت دبیران محیط زیست به عنوان سفیران محیط زیستی در سطح مناطق می‌تواند با شناسایی چالش‌ها و معضلات محیط زیستی در سطح منطقه بسیار راهگشا باشد گفت: شما می‌توانید با تعیین راهکار مؤثر در جهت مدیریت، زمینه ساز ارتقای کیفیت محیط زیست شهری شد.

کد خبر 6090290 علی قدمی

دیگر خبرها

  • صدور الکترونیکی مجوزها بدون نظارت آسیب‌زا می‌شود
  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر
  • ۱۳۵ چاه غیرمجاز در کرمانشاه مسدود شد
  • ضرورت تدوین دستورالعمل واحد فعالیت محیط زیستی در سطح محلات
  • محدوده شهری مرزن آباد اندک است/ شهر اکسیژن در محاصره معادن
  • محدوده شهری مرزن آباد اندک است/ شهر اکسیژه در محاصره معادن
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • کارواش های منطقه یک تهران زیر ذره بین بازرسان
  • ضرر ۴۰ میلیاردی صنایع قشم به دلیل قطعی برق
  • کسب رتبه برتر منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور