Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، جین سیمور بازیگر سریال «پزشک دهکده» در سریال ایرلندی با عنوان «هری وایلد» نقش‌آفرینی می‌کند.

سیمور با امضای قرارداد بازی در این سریال برای شبکه آنلاین ای‌ام‌سی، به این پروژه پیوسته است.

تولید «هری وایلد» قرار است از ماه آینده در دوبلین شروع شود. پیش‌بینی سازندگان این است که بتوانند فیلم را سال ۲۰۲۲ برای همه مشترکان خود در آمریکا، کانادا، استرالیا، نیوزیلند، آمریکای لاتین، اسپانیا و پرتغال در دسترس قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیوید لوگان کارگردان «کریسمس از دست رفته» سازنده و از نویسندگان فیلمنامه این فیلم است.

سیمور که به مدتی طولانی در نقش «دکتر کویین، پزشک دهکده» برای شبکه سی‌بی‌اس بازی کرد به تازگی بازیگر فیلم «متد کامینسکی» برای نتفلیکس بوده است.

وی در پروژه جدیدش که یک سریال هشت قسمتی است در نقش هریت (هری) استاد زبان انگلیسی بازی می‌کند. وقتی وی قربانی یک حمله می‌شود و به سختی کتک می‌خورد بر سر دوراهی قرار می‌گیرد و عاقبت می‌پذیرد که مدتی با پسرش که کارآگاه پلیس است، زندگی کند تا حالش بهبود یابد. در این مدت او درگیر پرونده‌ای می‌شود که پسرش در حال تحقیق درباره آن است.

سیمور ۷۰ ساله که علاوه بر بازی در این سریال از تهیه کنندگان آن هم است گفته از همان اول که فیلمنامه را خوانده شیفته شخصیت این زن شده است.

«هری وایلد» توسط لوگان و جو اسپین نوشته شده و رونان و راب بروک که کارگردان پروژه‌هایی چون «مرا در پاریس پیدا کن» و «صخره سرخ» بودند، کارگردانی  آن را انجام خواهند داد.

کد خبر 5192866

منبع: مهر

کلیدواژه: سریال خارجی بازیگر سینما بازیگر تلویزیون شبکه پنج سیما فیلم سینمایی برنامه تلویزیونی موسیقی ایرانی آلبوم موسیقی ویروس کرونا حضور هنر ایران در جهان فیلم کوتاه فیلم مستند رادیو سلامت ماه رمضان ۱۴۰۰ سریال ایرانی شبکه دو سیما تئاتر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۷۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است | ویدئو

به گزارش همشهری آنلاین، سریال «قطب شمال» به کارگردانی امین محمودی یکتا و با حضور چهره‌هایی نظیر فرزاد فرزین، آناهیتا درگاهی، امیرحسین فتحی، نازنین بیاتی، فرزاد حسنی، عباس جمشیدی فر، شهرام قائدی، نگار فروزنده، انتشار خود را از شبکه نمایش خانگی آغاز کرده است.

داستان این سریال با اقتباس از رمان کنت مونت کریستو اثر جاودانه الکساندر دوما نویسنده فرانسوی؛ روایتی از زندگی همایون و ارغوان است که در آستانه ازدواج، قربانی خیانتی هولناک می‌شوند. همایون پشت دیوارهای زندان برای انتقام از سامان لحظه‌شماری می کند که مرگ از راه می‌رسد...»

فرزاد فرزین علاوه بر بازیگری به عنوان خواننده، آهنگساز و ترانه‌سرای تیتراژ هم در این سریال حضور دارد.

کد خبر 847370 برچسب‌ها خبر مهم موسیقی - چهره - ساز - آلبوم - اجرا فیلم و سریال ایرانی سینمای ایران

دیگر خبرها

  • آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است
  • اجرای دیالوگ ترانه علیدوستی به زبان کره ای توسط بازیگر زن «نون خ» | آرزوی سلامتی خانم بازیگر برای ترانه علیدوستی + ویدئو
  • برای کار التماس نمی‌‌کنم
  • آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است | ویدئو
  • بازیگر ایرلندی برای حمایت از فلسطین تهدید شد/ خطر شغلی در پیش است
  • عکس | واکنش بازیگر نقش روناک به قسمت آخر سریال نون خ
  • عکس| واکنش بازیگر روناک به قسمت آخر سریال نون خ
  • مجید و آقا معلم قصه‌های مجید پس از ۳۴ سال
  • نکات تربیتی فرزند از زبان استاد قرائتی + فیلم
  • (ویدئو) اجرای دیالوگ ترانه علیدوستی به زبان کره‌ای توسط بازیگر زن «نون خ»