Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@22:36:47 GMT

توزیع ۲۸۰ سبد غذایی بین جامعه هدف بهزیستی در رشتخوار

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۵۴۷۴۹

توزیع ۲۸۰ سبد غذایی بین جامعه هدف بهزیستی در رشتخوار

راسخی، گفت: همزمان با شروع ماه مبارک رمضان و در راستای مشارکت در پویش ضیافت همدلی، تعداد ۲۸۰ سبد غذایی با همت خیرین و بنیاد علوی به ارزش ۱۱۲ میلیون تومان بین مددجویان بهزیستی در رشتخوار توزیع شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی راسخی رئیس اداره بهزیستی رشتخوار در گفت و گو با صبح توس، گفت:  همزمان با شروع ماه مبارک رمضان و در راستای مشارکت در پویش ضیافت همدلی، تعداد۲۸۰ سبد غذایی با همت خیرین و بنیاد علوی به ارزش ۱۱۲ میلیون تومان بین مددجویان بهزیستی درسطح شهرستان رشتخوار توزیع گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بنیاد علوی، اقدامات مؤثری در زمینه‌ی اشتغال، تکمیل مسکن مددجویان، درمان و کمک‌های موردی به مددجویان در این شهرستان انجام داده است، بیان داشت:  بنیادعلوی شهرستان تا کنون ۲۵۴ میلیون تومان جهت جهیزیه مددجویان به صورت بن کارت دراختیار آنها قرار داده است.

 راسخی در ادامه همچنین از اقدام خداپسندانه یک خبر دیگر در این شهرستان در راستای تکمیل واحدهای مسکونی نیمه تمام مددجویان تحت پوشش این نهاد خبر داد و یادآرو شد: ۴۰۰ پاکت سیمان توسط خیّر نیک اندیش رشتخواری جهت پروژه‌های نیمه تمام مسکن مددجویان تحت پوشش اداره بهزیستی رشتخوار تعلق گرفت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۴۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای تسهیلات 40 میلیاردی به کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان + جزییات

به گزارش صدای ایران از ایرنا،روح اله خدابنده لو روز جمعه افزود: کارفرمایان با جذب مددجویان بهزیستی و ایجاد اشتغال برای این گروه علاوه بر اجر اخروی می‌توانند از مشوق‌های بیمه‌ای بهزیستی و تسهیلات کم بهره استفاده کنند.

به گفته این مسوول، تسهیلات اشتغال برای افراد دارای معلولیت از سن ۱۸ تا ۵۰ سالگی قابل پرداخت است.

وی اظهار داشت: همه مددجویان بهزیستی در حوزه‌های تخصصی توانبخشی، پیشگیری و اجتماعی منوط به اینکه پرونده فعال داشته و فاقد شغل باشند، می‌توانند از تسهیلات اشتغال بهزیستی بهره‌مند شوند.

مدیر کل بهزیستی زنجان با بیان اینکه مددجویان بعد از گذراندن دوره آماده‌سازی شغلی از سوی مددکار حوزه شغلی بهزیستی احراز صلاحیت می‌شوند، خاطرنشان کرد: مددجویان شاغل و حقوق‌بگیر بخش‌های دولتی و غیردولتی مشمول دریافت تسهیلات اشتغال بهزیستی نمی‌شوند.

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • گلایه مددجویان بهزیستی از عدم تحویل کولر گازی
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • هدف بنیادعلوی توانمند سازی وایجاد درآمدپایداربرای اقشار ضعیف است
  • معرفی و انتصاب مجری و نماینده بنیاد علوی در استان کهگیلویه وبویراحمد
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • ۳۵ هزار واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی واگذار شد
  • اعطای تسهیلات 4 میلیاردی به کارفرمایان در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها
  • اعطای تسهیلات 40 میلیاردی به کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان + جزییات