Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم فوتبال استقلال می‌گوید تیمش با تاکتیک ویژه‌ای مقابل الدحیل صف‌آرایی می‌کند.

فراز کمالوند مربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر الدحیل قطر در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: جا دارد قبل از آغاز صحبت‌هایم بابت این تاخیر چند دقیقه‌ای جهت حضور در اینجا، عذرخواهی کنم.

وی افزود: بازی فردای ما برابر الدحیل، بازی بسیار سختی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم الدحیل تیمی است که سازماندهی خوبی دارد و ما آن‌ها را به خوبی آنالیز کرده‌ایم. بازی‌های آن‌ها در قطر و اینجا را مورد بررسی قرار داده‌ایم. خودمان را برای این بازی مهم آماده کرده‌ایم. اینطور به نظر می‌رسد که برنده بازی فردا می‌تواند تا حدود زیادی خیال خود را از صعود راحت کند. ما به دنبال این هستیم که ثبات پیدا کنیم و با تمام وجودمان، با قلبمان برای هواداران میلیونی خود تلاش می‌کنیم تا باز هم به موفقیت برسیم. ما بازی به بازی پیش می‌رویم و الان هم تمام تمرکزمان روی بازی فرداست و امیدوارم پیروز بازی فردا هم ما باشیم. ما در دو بازی قبلی تغییر تاکتیک و سیستم داشتیم و یقینا فردا هم با تاکتیکی ویژه بازی می‌کنیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره تنوع تاکتیک‌های استقلال در گلزنی و تعدد نفرات گلزن استقلال، گفت: ما در استقلال بازیکنان خوب و با کیفیتی داریم و همانطور که اشاره کردید وقتی ۴ بازیکن در ۲ بازی یک تورنمنت، هریک ۲ گل زده‌اند، نشان دهنده تنوع تاکتیکی آن تیم است. این موضوع دست ما را باز گذاشته تا به شکلی طراحی کنیم که یک یا دو بازیکن خاص مورد هدف نباشند و با توجه به تنوع تاکتیکی تیم ما، هر بازیکنی می‌تواند در موقعیت گلزنی قرار بگیرد و گل بزند.

کمالوند در پایان و در پاسخ به سوالی درباره غیبت فرهاد مجیدی در این نشست خبری، اظهار کرد: در هر صورت آنچه ما در اینجا مطرح می‌کنیم، تفکرات آقای مجیدی است و ایشان به عنوان سرمربی تیم مسائل را بیان می‌کند و آنچه هم که ما مطرح کردیم، مسائلی است که در ذهن سرمربی ماست. فرهاد مجیدی به واسطه حضور چندین ساله در لیگ قهرمانان آسیا به عنوان بازیکن و مربی، کاملا به این فضای مسابقات اشراف دارد و این به ما خیلی کمک می‌کند./ ایسنا

کارگزار جنجالی استقلال جده را ترک کرد!

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۶۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار جالب سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان امروز نوزدهمین حضور خود در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی را مقابل استقلال ملاثانی برگزار خواهد کرد.

سپاهان در این مرحله 18 بار بازی کرده است و 13 پیروزی و پنج شکست تجربه کرده است و آمار خوبی برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی دارد و در بازی فردا مقابل استقلال ملاثانی هم کار سختی نخواهد داشت مگر اینکه شگفتی در این جام خلق شود.

آخرین باری که سپاهان در این مرحله حضور داشت مقابل پرسپولیس قرار گرفت که در 30 دقیقه وقت اضافه مقابل این تیم شکست خورد و از جام حذفی کنار رفت و یکی از تلخ‌ترین شکست های این تیم در جام حذفی بود.

امروز سپاهان مقابل تیم دسته اولی استقلال ملاثانی که شرایط عجیبی دارد به میدان خواهد رفت، این تیم در آخرین بازی مقابل فجرسپاسی حاضر نشد و به دلیل اینکه ورزشگاه برای برگزاری مسابقه در اختیار آنها قرار داده نشد بدون بازی به بازی با سپاهان رسید.

البته ملاثانی در بازی قبل صنعت نفت را در آبادان حذف کرده است و می‌تواند حریف سرسختی برای سپاهان باشد، آنها قبلا هم در جام حذفی پیش روی خوبی داشته اند.

دیگر خبرها

  • آلبوصبیح: استقلال را فراموش کردیم
  • خاص‌ترین هوادار فوتبال در تمرین استقلال | هدیه نکونام به این هوادار خاص | تصاویر
  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد
  • ادعای عجیب - رامین در این بازی قفل شده بود
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • پرش شش‌گام؛ آخرین قدم‌های استقلال برای قهرمانی، زیر ذره‌بین
  • مدیرعامل آلومینیوم: سیدحسین باید زودتر می‌رفت
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • آمار جالب سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی
  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد