Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@20:48:18 GMT

فیورنتینا با خوش شانسی از سد هلاس ورونا گذشت

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۵۷۷۸۷

فیورنتینا با خوش شانسی از سد هلاس ورونا گذشت

به گزارش ایرنا؛ فیورنتینا در حالی این پیروزی را در ورزشگاه «مارک آنتونیو بنتگودی» کسب کرد که به هیچ وجه تیم برتر میدان نبود. به عبارت دیگر بازیکنان این تیم فقط از موقعیت و فرصت‌هایی که برای آنان فراهم شد نهایت استفاده را برده و حریف را مغلوب کردند.

در این دیدار با نتیجه ۲ بر یک تمام شد، «داسان جاهوویچ» دردقیقه ۲+۴۵ از روی نقطه پنالتی و «مارتین کاسارس» در دقیقه ۶۵ برای فیورنتینا گلزنی کردند و «ادی سالسدو» در دقیقه ۷۲ یکی از گل‌های خورده تیمش را جبران کرد گلی که تاثیری در تغییر نتیجه نداشت و  باعث نشد آنان این دیدار را به مهمان خود واگذار نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیورنتینا با کسب این برد ارزشمند تعداد امتیازات خود را به ۳۳ رساند و به رده سیزدهم جدول رده بندی سری آ صعود کرد هرچند که ممکن است امروز با برگزاری باقی مانده دیدارهای این هفته این جایگاه تغییر کند.

اما هلاس ورونا که با ۴۱ امتیاز جایگاه نهم را در تصاحب خود دارد درحالی موقتا دراین جایگاه باقی ماند که سامپدوریا با ۳۹ امتیاز نزدیک ترین تعقیب کننده این تیم و در جایگاه دهم ایستاده است.

بازیکنان این تیم امروز با کروتونه قعرنشین جدول رده بندی این مسابقات دیدار می کنند و درصورت برتری جای ورونا را خواهند گرفت.

در حال حاضر تیم های اینترمیلان با ۷۵، آ.ث میلان با ۶۶ و آتالانتا با ۶۴ امتیاز عناوین اول تا سوم جدول سری آ را در اختیار خود دارند.

تیم یوونتوس که در ۹ فصل گذشته عنوان قهرمانی این رقابت ها را کسب کرده است در این فصل با وجود «کریستیانو رونالدو» فوق ستاره پرتغالی خود تاکنون ۶۲ امتیاز کسب کرده و رده چهارم این جدول است.

بی شک شاگردان «آندره‌آ پیرلو» برای تکرار دهمین قهرمانی متوالی خود فرصت کافی نداشته و از هم اکنون می توان مدعی شد آنان برای کسب این جام باید ماموریت غیر ممکن را انجام دهند.

برچسب‌ها سری آ ایتالیا یوونتوس اینترمیلان فیورنتینا ایتالیا آث میلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سری آ ایتالیا یوونتوس اینترمیلان سری آ ایتالیا یوونتوس اینترمیلان فیورنتینا ایتالیا آث میلان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۷۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه و طلا امروز ۸ اردیبهشت +جدول

هر قطعه سکه طرح جدید امروز «۸ اردیبهشت ۱۴۰۳» با رقم ۴۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله شد.

به گزارش مشرق، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید امروز «۸ اردیبهشت ۱۴۰۳» با رقم ۴۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله شد و سکه طرح قدیم به ۳۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید.

قیمت نیم‌سکه با رقم ۲۴ میلیون و ۴۰۰ تومان معامله شد، ربع‌سکه ۱۴ میلیون و ۸۰۰ تومان و سکه یک گرمی ۶ میلیون ۷۰۰ هزار تومان در بازار طلا و سکه معامله شد.

همچنین براساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار، ۳ میلیون و ۴۸۲ هزار و ۴۰۰ تومان است.

دیگر خبرها

  • خوش‌شانسی دو موتورسوار از سقوط درخت (فیلم)
  • استقلال یک امتیاز بیشتر گرفته، اما یک پله سقوط کرد
  • منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد
  • پایان غمگین قصه امین اسماعیل‌نژاد در ایتالیا
  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • قیمت سکه و طلا امروز ۸ اردیبهشت +جدول
  • صعود چادرملو با خوش شانسی در ضربات پنالتی
  • نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۵۱ درصد رسید + جدول
  • تناقض سازمان‌ لیگ و سردرگمی تیم‌ها/حرف قنبرزاده حرف آخر است؟