Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید یاسر رحیمیان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دوسالانه بین‌ المللی کارتون کتاب با هدف استفاده از ظرفیت کارتون و کاریکاتور برای ترویج هر چه بیشتر فرهنگ مطالعه به همت نهاد کتابخانه‌ های عمومی کشور برگزار می شود. 

وی افزود: موضوع های این دوسالانه بین المللی شامل «کتاب و کودک»، «کتاب، کتابدار و کتابخانه»، «کتاب و رسانه» ‌و «کتاب و کرونا» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: جوایز در نظر گرفته شده برای برگزیدگان این دوسالانه بین المللی شامل نفر اول لوح تقدیر، تندیس و یک هزار و ۵۰۰ یورو هدیه نقدی، نفر دوم لوح تقدیر، تندیس و یک هزار یورو هدیه نقدی و نفر سوم نیز لوح تقدیر، تندیس و ۵۰۰ یورو هدیه نقدی است. 

رحیمیان عنوان کرد: در این دوره از دوسالانه بین المللی برای نخستین بار بخش جنبی ویژه هنرمندان مبتدی افزوده شده و علاقمندان کهگیلویه و بویراحمدی نیز می ‌توانند در این بخش شرکت کنند. 

وی ابراز داشت: مبتدی به هنرمندی اطلاق می ‌شود که در جشنواره یا مسابقه داخلی و بین‌ المللی شرکت نکرده و جایزه ‌ای دریافت نکرده باشد. 

مدیرکل کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد گفت: جوایز بخش جنبی این دوسالانه بین المللی شامل تجلیل از پنج اثر شایسته تقدیر با لوح تقدیر، تندیس و ۵۰ میلیون ریال هدیه نقدی خواهد بود. 

رحیمیان اظهار داشت: هر یک از هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد تنها می ‌توانند در یک بخش اصلی یا فرعی این دوسالانه بین المللی شرکت کنند.  

وی افزود: آثار ارسالی به این دوسالانه بین المللی نباید تکراری بوده و هر هنرمند کهگیلویه و بویراحمد نیز حداکثر مجاز به ارسال پنج اثر است.  

مدیرکل کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تمامی حقوق مادی و معنوی آثار ارسالی به این دوسالانه بین المللی متعلق به نهاد کتابخانه‌ های عمومی کشور است. 

رحیمیان عنوان کرد: هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی متقاضی شرکت در این دوسالانه بین ‌المللی می‌ توانند آثار خود را از طریق پست الکترونیکی به نشانی info@booktoon.ir ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز به سایت www.booktoon.ir مراجعه کنند. 

وی ابراز داشت: ارسال مشخصات هنرمندان شرکت ‌کننده از کهگیلویه و بویراحمد در این دوسالانه بین المللی شامل نام، نام خانوادگی، تلفن تماس، آدرس، نشانی پست الکترونیکی و رزومه و سوابق در قالب فایل word الزامی است. 

رحیمیان گفت: آثار ارسالی به این دوسالانه بین المللی باید با رزولوشن ۲۰۰dpi، با طول یا عرض ۲۰۰۰pixel و با فرمت JPG باشد. 

وی اظهار داشت: آثار برنده جایزه در دوره ‌های قبل این دوسالانه بین المللی یا منتشر شده در کاتالوگ‌ دوره ‌های پیشین آن مورد پذیرش نخواهد بود. 

رحیمیان افزود: افزون بر ۶ هزار اثر از هنرمندان ایران و کشورهای مختلف جهان در چهار دوره قبل این دوسالانه بین المللی دریافت شده است. 

برچسب‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نهاد كتابخانه های عمومی کشور کتاب یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نهاد كتابخانه های عمومی کشور وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نهاد كتابخانه های عمومی کشور کتاب یاسوج اخبار کنکور دوسالانه بین المللی کهگیلویه و بویراحمد لوح تقدیر هدیه نقدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۴۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ دکتر علیرضا مهرعلیان، رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین به مناسبت هفته سلامت در دیدار با دکتر فاطمه محمدبیگی، مدیرکل کتابخانه عمومی استان قزوین گفت: اگر به سواد سلامت اهمیت داده نشود و جدی گرفته نشود، عوارض متعددی را در حوزه‌های مختلف زندگی برای فرد در پی خواهد داشت.

این مقام مسوول با اذعان به اینکه افزایش ارتقای فرهنگ سلامت در جامعه باعث کاهش هزینه‌های درمان و از بسیاری از بیماری‌ها پیشگیری می‌کند؛ گفت: ارتقای سواد سلامت افراد، باعث می‌شود که فرد، جامعه‌ای ایمن و امید به زندگی بیشتری داشته باشد.

دکتر فاطمه محمدبیگی، مدیرکل نهاد کتابخانه عمومی استان هم ضمن تبریک هفته سلامت و قدردانی از زحمات کادر سلامت، گفت: تلاش برای هم‌افزایی در ارتقای سرانه مطالعه کتاب و آشنایی بیشتر دو حوزه بهداشت و کتاب‌خوانی و استفاده از پتانسیل کتابخانه‌ها به عنوان یک مکان فرهنگی و اجتماعی برای خدمات‌دهی به افراد، بدون هیچ محدودیتی است.

گفتنی است، این نشست به منظور سلامت خانواده و فرهنگ سلامت در اداره کل کتابخانه عمومی قزوین برگزار شد و مقرر شد که با همکاری بین دو حوزه، مسابقه کتابخوانی با موضوع سلامت روان در سامانه مسابقات کتابخوانی برای عموم مردم برگزار شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900612

دیگر خبرها

  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • دبیرکل کتابخانه‌ها‌‌: مردم ایران کتاب‌نخوان نیستند + فیلم
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • رشد ۱۵۳ درصدی امانت کتاب در آذربایجان شرقی
  • مهلت ارسال مقاله برای ویژه‌نامه فصلنامه روند با موضوع «پول دیجیتال بانک مرکزی CBDC» تمدید شد
  • درخشش کشتی گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی جام تختی
  • نهاد کتابخانه‌های عمومی زمینه‌ساز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • نمایشگاه کتاب و آثار خط و نقاشی در هرات
  • نواختن زنگ سپاس در مدارس کهگیلویه و بویراحمد