Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@22:31:22 GMT

دستگیری کلاهبردار ۸میلیاردی سایت دیوار

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۶۵۰۳۱

ایسنا/بوشهر فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری فردی خبر داد که در سایت دیوار بیش از 8 میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود.

سردار خلیل واعظی با اعلام خبر دستگیری این کلاهبردار اظهار کرد: با دریافت چند گزارش مردمی  مبنی بر چند فقره کلاهبرداری از سایت دیوار در شهرستان عسلویه، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی و پلیس فتا آن شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از بررسی های لازم پلیس متوجه شد،  نفردی با درج آگهی در سایت دیوار، خود را وارد کننده لوازم خانگی خارجی معرفی و با پیشنهاد قیمت پایین تر از بازار، پس از  دریافت پول از شهروندان دیگر جوابگوی تلفن خود نبوده و نهایتا متواری می شود.

این مقام ارشد پلیس با بیان اینکه طرح عملیاتی پلیس منجر به شناسایی متهم و اخذ مجوز قضائی گردید، خاطرنشان کرد: ماموران فرد کلاهبردار را در مخفیگاهش در شهرستان پارسیان استان هرمزگان دستگیر شد که در تحقیقات تکمیلی به کلاهبرداری از ده شهروند با وعده "تهیه لوازم خانگی خارجی ارزان قیمت " به مبلغ 8 میلیارد ریال اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با تاکید بر ضرورت رعایت موارد ایمنی هنگام خرید و فروش در فضای مجازی تصریح کرد: شهروندان  در سایت ها و فضای مجازی فریب  مراقب و مواظب افراد کلاهبردار که وعده خرید کالا، وام، کسب و کار و... را می دهند باشند  و قبل از هرگونه اقدام از صحت آگهی های درج شده اطمینان حاصل کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سایت دیوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۵۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی در گتوند

سرهنگ نصیر ابدالی فرد گفت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی به سمت منزل یکی از شهروندان، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

او می‌گوید: ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، متهم را شناسایی و طی هماهنگی قضائی در عملیاتی منسجم و ضربتی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی گتوند ضمن اشاره به کشف سلاح بکار رفته بیان داشت: متهم علت و انگیزه تیراندازی را اختلاف شخصی عنوان کرد که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

سرهنگ ابدالی در پایان گفت: هر اقدامی که آرامش شهروندان را مختل کند با برخورد جدی و قانونی پلیس روبرو خواهد شد و انتظار ما نیز از مردم در جهت برخورد با این گونه موضوعات حفظ خونسردی و اقدام از طریق مراجع قانونی است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در شهرستان فریدن
  • مردم از جرائم و قانون‌شکنی‌ها فیلمبرداری کنند
  • پلیس آگاهی: مردم از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/کلاهبردار به دام پلیس افتاد
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی
  • کلاهبرداری از طریق جعل اسناد خودرو در نظرآباد
  • کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی