Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در یزد " احمد عظیمی" گفت: برنامه "شب های رمضان" با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان استان و موسسه هنر پارسی با موضوعات مختلف فرهنگی، هنری از جمله «میز گفت و گو »با حضور نمایندگانِ جوانان، رسانه و فعالان اجتماعی با موضوع های مختلف فرهنگی از جمله امید اجتماعی، نقش زنان و حقوق شهروندی، نقش مشارکت شهروندی در بحران های اجتماعی از جمله کرونا، امید آفرینی، رسالت شهروندی و هویت فرهنگی شهر در هر شب تولید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: از جمله بخش های دیگر این برنامه برگزاری مینی کنسرت و اجرای گروه های موسیقی برگزیده استان، همچنین مناجات خوانی با حضور مداحان و مناجات خوان های برجسته ی استان است که در قالب ۱۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای از پانزدهم رمضان مصادف با میلاد امام حسن مجتبی(ع) در فضای مجازی پخش خواهد شد.

مسئول اداره فرهنگی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد همچنین از تولید ویژه برنامه "ضیافت عشق" در ماه رمضان با نویسندگی و کارگردانی  عبدالرضا محقق از هنرمندان استان خبر داد.

عظیمی در پایان خاطرنشان کرد: از جمله آیتم های این برنامه سخنرانی با عنوان "گفت و گو با خدا"، معرفی کتاب، مصاحبه و گزارش های مردمی از سطح شهر، تفسیر قرآن و دعوت از چهره ها و مفاخر استان است. محل تصویربرداری این برنامه، آستان مقدس امامزاده جعفر(ع) است که ضبط آن از سوم اردیبهشت ماه آغاز شده و از نیمه ماه رمضان در صفحه مجازی یزد فرهنگ پخش خواهد شد.

48

کد خبر 1507394

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۷۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!

خبرآنلاین نوشت: سید ابراهیم رئیسی در جریان بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران در امامزاده حسن علیه‌السلام حاضر شد و در اجتماع مردم سخنرانی کرد.

حال امروز فیلمی از سخنان نامفهموم ابراهیم رئیسی در جمع مردم جنوب تهران منتشر شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • نگاهی به آسیب‌های نوپدید فضای مجازی
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • صعود شاگردان شمسایی به فینال در ضیافت پنالتی‌ها
  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم
  • تقدیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد