Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، صومی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: یک هزار و ۶۰۶ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان آذربایجان شرقی  بستری هستند و این رقم نسبت به بیشترین بستری‌ها که در پیک سوم در آبان ماه پارسال تجربه کردیم ۸ درصد افزایش یافته است.

او گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۰۶ بیمار کرونایی در مراکز درمانی بستری شدند که بیشترین رقم در میزان بستری‌های روزانه در سال جاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صومی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۳ نفر بر اثر بیماری کرونا در استان جان خود را از دست دادند و ۳۰۴ بیمار بستری هم در بخش‌های ویژه به دستگاه ونتیلاتور وصل هستند که هر لحظه ممکن است دچار مشکل شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به اینکه ۵ درصد بستری‌های کرونایی در استان آذربایجان شرقی فوت کرده اند گفت: پیش بینی می‌شود شیب صعودی بیماری در ۲ هفته اول اردیبهشت ادامه داشته باشد و امیدواریم با افزایش رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به خصوص رعایت فاصله اجتماعی وضعیت بهتر شود.

 صومی گفت: ۸ هزار تخت فعال در استان آذربایجان شرقی وجود دارد و در شرایط خاص ۴ هزار تخت رامی‌توان به بیماران کرونایی اختصاص داد.

او گفت: بیماران کرونایی به شدت نیازمند دستگاه اکسیژن هستند که از این ۴ هزار تخت فقط ۲ هزار و ۵۰۰ تخت جوابگوی نیازمندان به اکسیژن است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در خصوص میزان واکسیناسیون گروه اول نیز گفت: تا به امروز ۴۱ هزار و ۵۳۶ نفر در استان واکسن کرونا دریافت کرده اند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۰۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل سیستم روشنایی ضلع شرقی پارک باغشمال تبریز

شهردار منطقه سه تبریز گفت: در تکمیل روشنایی ضلع‌ شرقی پارک باغشمال، ۲۴ چراغ روشنایی با ارتفاع ۱۲ متری و ۹ متری نصب شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، علی قاسمی عصر امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ در بازدید از پارک باغشمال اظهار کرد: در تکمیل روشنایی ضلع شرقی فاز دوم مجموعه فرهنگی تاریخی پارک باغشمال، معاونت فنی و عمرانی منطقه، تعداد ۲۴ چراغ روشنایی با ارتفاع ۱۲ متر و ۹ متر را نصب کرد تا روشنایی این ضلع پارک باغشمال تکمیل شود.

وی افزود: با نصب این چراغ‌های با ارتفاع ۱۲ متر و ۹ متر این مسیر به صورت کامل تأمین روشنایی شده و امنیت روانی لازم برای شهروندان فراهم شده است.

شهردار منطقه سه تبریز در ادامه اذعان کرد: پارک باغشمال با بیش از ۱۰۰ هزار متر مربع، یک پروژه منحصر به فرد برای فضای سبز منطقه سه تبریز و همچنین یک گام مهم در حفظ بافت تاریخی و فرهنگی تبریز به شمار می‌رود.

کد خبر 751256

دیگر خبرها

  • ۶ هزار بیمار خاص تحت پوشش کمیته امداد اصفهان هستند
  • تداوم بارش باران در آذربایجان شرقی
  • تداوم بارش باران تا روز جمعه در آذربایجان شرقی
  • واژگونی دو خودرو در تبریز ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • تکمیل سیستم روشنایی ضلع شرقی پارک باغشمال تبریز
  • کشف بیش از ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز
  • احزاب آذربایجان‌ شرقی لیست‌های انتخاباتی خود را اعلام کردند
  • برگزاری چهارمین همایش معاونان و رؤسای شورا‌های حل اختلاف شمالغرب کشور در تبریز
  • تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • بازداشت ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز