Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس لیون گفت رابطه بسیار خوبی با آنیلی داشته و تمام باشگاه ها به او اعتماد داشتند اما او حتی تلفنش را جواب نداده است. 

آندره آ آنیلی رئیس اتحادیه باشگاه های اروپا بود و رابطه بسیار خوبی با باشگاه های اروپایی داشت اما تصمیم گرفت با فلورنتینو پرز یک تورنمنت جدید به نام سوپرلیگ اروپا را طراحی کند که خیلی از تیم های اروپایی در آن حاضر نبودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ژان میشل آئولاس، رئیس المپیک لیون در گفتگو با اکیپ فرانسه در این مورد گفت:

در مونترو با رئیس یوفا، چفرین در مورد این مساله صحبت کردم. به او گفتم که یکشنبه تلاش کردم با آندره آ آنیلی تماس بگیرم اما او تلفنش را جواب نداد. این شرایطی است که ما را ناراحت می کند زیرا ما با تمام وجود به آنیلی اعتماد داشتیم و من شخصا خیلی به او نزدیک بودم. 

بین ما رابطه شخصی و کاری وجود داشت. روشی که این اتفاقات رخ داد، حتی برای من غافلگیرکننده تر از خود سوپرلیگ بود و به شدت از او نا امید شدم. من توقع داشتم این مساله را به ما بگوید. به ما بگوید که شنبه، یکشنبه یا حتی یک روز قرار است چنین اتفاقی بیفتد. او قطعا دلایل خوبی برای این کارش دارد اما ما از چنین چیزی آگاه نبودیم و حالا او یک مشکل واقعی درست کرده است. احساس می کنم فریب خورده ام. 

اخبار داغ 

خودکشی نوعروس 15 ساله تهرانی از ترس بی آبرویی با فیلم خصوصی اش! بهروز سلطانی در طرفداری: داور آنقدر بازی را ادامه داد تا پرسپولیس گل بزند و شادی کرد! پاسخ به پرسش های شما | استقلال در موضع برتر بازی نکرد و باخت پرسپولیس - استقلال، در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا؟ فلورنتینو پرز: شاید پروژه سوپرلیگ را به درستی توضیح ندادیم؛ اتحادیه اروپا به باشگاه های انگلیسی پیشنهادی شگفت انگیز داده است بز معروف باشگاه کلن در 14 سالگی درگذشت

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۶۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غار هارپیا ؛ اینجا زمین کاملا چین خورده است! (+عکس)

عصر ایران - اگر به دنبال یک شگفتی طبیعی دیدنی هستید که زیبایی و پیچیدگی زمین شناسی را به نمایش بگذارد، غار هارپیا (Harpea’s Cave) در مرز فرانسه و اسپانیا یکی از بهترین گزینه ها محسوب می شود. غار هارپیا یا غار آرپیا (Cueva de Arpea) در اسپانیایی، دهانه ای بزرگ زیر صخره ای پیچ خورده است که تاریخ باستانی پوسته زمین را نشان می دهد.

غار هارپیا در Estérençuby، در کمون ناوار، در چند متری مرز فرانسه و اسپانیا واقع شده است. این بخشی از دره آئزکوا (Aezkoa) است که برخی از غارها و مناظر به واقع شگفت انگیز در اینجا قرار دارند. نام هارپیا از واژه ای باسکی به معنای "محل زیر صخره" گرفته شده است که به درستی موقعیت غار را توصیف می کند.

این یک غار زیرزمینی معمولی نیست، بلکه فضایی بین دو لایه سنگ است که طی میلیون ها سال توسط نیروهای تکتونیک چین خورده است. لایه های سنگی متعلق به رشته کوه پیرنه هستند که از برخورد صفحات ایبری و اروپایی تشکیل شده است. این برخورد موجب خم شدن و شکستن سنگ ها و ایجاد چین خوردگی ها، گسل ها و شکستگی ها شد.

غار هارپیا نمونه ای از یک تاقدیس، چینی در طبقات یا لایه‌های زمین که دو سمت آن روبه پایین باشد، است، جایی که مرکز آن توسط قدیمی ترین لایه های زمین شناسی اشغال شده است. تاقدیس در غار هارپیا از سنگ آهک ساخته شده که سنگی رسوبی متشکل از کربنات کلسیم است. این سنگ آهک در حدود 100 میلیون سال پیش، در دوره کرتاسه در دریای کم عمق رسوب کرده بود. با گذشت زمان، سنگ آهک با رسوبات بیشتری مدفون شد و زیر فشار و گرما قرار گرفت که موجب سخت و کریستالی شدن آن شد.

تاقدیس در غار هارپیا در معرض فرسایش قرار گرفته که سنگ های جوانتر بالای آن را از بین برده است. فرسایش همچنین شکافی بین بخش های بالایی و پایینی چین خوردگی ایجاد کرد که غار را شکل داده است. این غار حدود 50 متر طول، 25 متر پهنا و 10 متر ارتفاع دارد و نمای خیره کننده ای از لایه های سنگی منحنی و دره زیرین ارائه می کند.

غار هارپیا نه تنها یک شگفتی زمین شناسی، بلکه یک جاذبه فرهنگی و تاریخی است. این غار برای قرن ها به عنوان یک پناهگاه برای انسان ها مورد استفاده قرار گرفته است. هارپیا محل سکونت، چوپانان، قاچاقچیان، سربازان و زائران بوده است. همچنین نام این غار با افسانه ها و اسطوره ها گره خورده است، از جمله داستان هارپیا، غول زنی که در غار زندگی می کرد و وظیفه محافظت از آن در برابر مهاجمان را بر عهده داشت.

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: غار دیدنی در ایسلند(عکس)

دیگر خبرها

  • رئیس بایرن مونیخ: رانگنیک می‌تواند سرمربی بسیار خوبی برای ما باشد
  • قول باشگاه فولاد ‌خوزستان برای تشکیل تیم قایقرانی
  • کونته کاری می‌کند که در زمین پرواز کنید
  • غار هارپیا ؛ اینجا زمین کاملا چین خورده است! (+عکس)
  • لیموچی: پرسپولیس تمام شد، فردا بازی داریم!
  • ژاوی: ماندم چون اعتماد‌به‌نفس تیم بالا رفته بود
  • شمسایی با قدرت ادامه می دهد/فضای خوبی در تیم ملی فوتسال وجود دارد
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • تمام مدیران باید سایه سازمان بازرسی را بالای سر خود احساس کنند
  • وزیر اول ایرلند شمالی خشونت‌ها در غزه را نسل کشی خواند